Gjest Blåbæret. Skrevet 4. april 2015 #41 Skrevet 4. april 2015 Er det kleint å vise takknemlighet til kapteinen? Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Jeg tar det faktisk som en selvfølge at kapteinen får meg trygt ned igjen på land altså. Å skulle hyle ut i jubel hver gang flyet lander er bare pinlig. Jeg viser min takknemlighet ved å rydde etter meg, takke for turen til flyvertinnene, og bestille nye flybilletter i samme selskap en annen gang. (Om jeg er fornøyd så klart) Klapping og jubel er KLEINT!!!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #42 Skrevet 4. april 2015 Jeg tar det faktisk som en selvfølge at kapteinen får meg trygt ned igjen på land altså. Tar det som en selvfølge at kassadame på Rimi klarer å slå inn varene også, men det betyr ikke at man ikke skal si takk! Anonymous poster hash: c23e8...7a5 1
Gjest Blåbæret. Skrevet 4. april 2015 #43 Skrevet 4. april 2015 Tar det som en selvfølge at kassadame på Rimi klarer å slå inn varene også, men det betyr ikke at man ikke skal si takk! Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Ærlig talt. Det finnes andre måter å si takk på uten å måtte rope ut i kor hvor takknemlige vi er. Jeg sier ofte takk til flyvertinnene, så får de heller formidle det videre til piloten. Jeg er ikke en person som sitter å hoier eller klapper etter kassedama bare pga hun klarte å gjøre jobben sin.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #44 Skrevet 4. april 2015 Ærlig talt. Det finnes andre måter å si takk på uten å måtte rope ut i kor hvor takknemlige vi er. Jeg sier ofte takk til flyvertinnene, så får de heller formidle det videre til piloten. Jeg er ikke en person som sitter å hoier eller klapper etter kassedama bare pga hun klarte å gjøre jobben sin. La folk klappe hvis de vil. Hvis du synes det er kleint så kan du ta buss i stedet. 1st world problems... Anonymous poster hash: c23e8...7a5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #45 Skrevet 4. april 2015 La folk klappe hvis de vil. Hvis du synes det er kleint så kan du ta buss i stedet. 1st world problems... Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Dette er en tråd for folk som synes det er kleint å klappe. Hvorfor er du her inne egentlig? For å fortelle andre at de ikke har lov å synes det er teit? Anonymous poster hash: a53da...e63 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #46 Skrevet 4. april 2015 Dette er en tråd for folk som synes det er kleint å klappe. Hvorfor er du her inne egentlig? For å fortelle andre at de ikke har lov å synes det er teit? Anonymous poster hash: a53da...e63 For å forsvare klappingen og vise klappehaterne at klapping faktisk ikke er teit. Anonymous poster hash: c23e8...7a5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #47 Skrevet 4. april 2015 For å forsvare klappingen og vise klappehaterne at klapping faktisk ikke er teit. Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Ok du synes ikke det er kleint, men noen gjør det. Og denne tråden er for de som mener at der er teit. Ha deg ut. Ciao Anonymous poster hash: a53da...e63 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #48 Skrevet 4. april 2015 For å forsvare klappingen og vise klappehaterne at klapping faktisk ikke er teit. Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Følte du deg truffet? Tipper du er en av de personene som klapper på kino eller etter en flytur. Anonymous poster hash: 50153...c2a 1
Tabris Skrevet 4. april 2015 #49 Skrevet 4. april 2015 Jeg synes det er litt kult når folk klapper på kino jeg. Husker første Ringenes Herre-filmen, da Aragorn kappet hodet av Lurtz. Det brøt ut spontanklapp, og det gjorde hele filmopplevelsen enda bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #50 Skrevet 4. april 2015 Ok du synes ikke det er kleint, men noen gjør det. Og denne tråden er for de som mener at der er teit. Ha deg ut. Ciao Anonymous poster hash: a53da...e63 Hva er poenget med en egen tråd hvor alle er enige? Et diskusjonsforum er vel til for diskusjon, ikke at dere skal sitte der og klappe (pun intended) hverandre på ryggen? Anonymous poster hash: c23e8...7a5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #51 Skrevet 5. april 2015 Nei vel, da håper jeg du holder deg unna alt som heter fotballkamp, teater og konferanser. Klapping er en måte for forsamlinger å vise at man setter pris på noe. Anonymous poster hash: c23e8...7a5 Du er garantert en klapper på både kino og fly. Dette er pinlig og harry. Det kan absolutt ikke sammenlignes med teater eller en fotballkamp. Klapper du også hjemme når du ser på en ny film i sofaen? Anonymous poster hash: 7ec4b...ab1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #52 Skrevet 5. april 2015 Hahaha, nå skal jeg i hvert fall begynne å klappe på kino! Anonymous poster hash: 735b5...ae5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #53 Skrevet 5. april 2015 Ok? Skal man klappe for alle som utfører en jobb? Skal jeg klappe for hun som slo inn varene mine på rimi? Anonymous poster hash: a53da...e63 Jeg jobber på Rimi og jeg hadde satt veldig pris på om kundene hadde begynt å klappe for meg etter endt handel, begynn med det er du grei:PAnonymous poster hash: 7e29c...a2c 3
Cata Skrevet 5. april 2015 #54 Skrevet 5. april 2015 Jeg begriper heller ikke poenget med å klappe på kino. Det er da ikke skuespillere til stede i salen, i allfall ikke på de kinoene jeg ferdes i. Da synes jeg faktisk det er mer poeng i å klappe når flyet lander. Dels er man da lykkelig nede på landjorda igjen (jepp, jeg har flyskrekk ) og dels så har forhåpentlig besetningen gjort en god jobb for å gjøre flyturen så behagelig som mulig for passasjerene.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #55 Skrevet 5. april 2015 Jeg jobber på Rimi og jeg hadde satt veldig pris på om kundene hadde begynt å klappe for meg etter endt handel, begynn med det er du grei:PAnonymous poster hash: 7e29c...a2c Du kan ikke være seriøs. Anonymous poster hash: 7ec4b...ab1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #56 Skrevet 5. april 2015 Var litt klapping fra noen få etter premieren på The Dark Knight Rises hvor jeg bor. Noe som jeg syntes var en smule rart siden filmen var en gedigen skuffelse. Jeg har på følelsen at du er batmanfan. Hvem er din favorittbatman (tvforum) ? Anonymous poster hash: c369c...dbb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #58 Skrevet 6. april 2015 Opplevd dette mange ganger. Pinlig hver gang. Sist jeg opplevde det var på en veldig veldig dårlig film med Will Smith i hovedrollen. Husker ikke hva filmen het eller hva den handla om. Tipper jeg sov 70% av tiden. Folk klappet da filmen var slutt.. Hmm.. Feiret de at den endelig var over..? Husker også klapping under Pearl Harbor for mange år siden, noen som klappet når japanerne bombet.. Jaja.. Klapping under Wolverine hver gang Hugh Jackman viste muskler. Altså ofte. Og klapperne var fjåsete damer på 40 + Anonymous poster hash: 43e8f...a47
Equinox Skrevet 6. april 2015 #59 Skrevet 6. april 2015 (endret) Kun opplevd klapping på kino en gang og det var i åpningsscenen på premieren på "Goldeneye", men det var den første James Bond filmen på 5-6 år så det synes jeg var helt greit, og da klappet mer eller mindre hele salen samtidig, men kun under åpningen. Endret 6. april 2015 av Equinox
Fireflies Skrevet 6. april 2015 #60 Skrevet 6. april 2015 Har jeg aldri opplevd, men jeg innbiller meg at det like pinlig som når folk klapper på fly etter man har landet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå