enavdem Skrevet 1. april 2015 #1 Del Skrevet 1. april 2015 Hei. Samboer har en Subaru Impreza 2.0DL Sport og vi ser etter hundebur som passer inn i bagasjerommet... Spørsmålet er om vi evt. må bytte ut bilen for å få plass til bur. Bagasjerommet er ikke særlig stort, så vi har ikke mye å gå på. Heldigivs blir ikke hunden veldig stor heller, men 7-9 kg (antatt). Verdi av bilen ligger rundt ... 200.000, I guess. Landrover Discovery hadde jo vært perfekt egentlig, men den er igjen 100- 300 dyrere enn hva bilen er verdt. Men førstepriorietet er: Bur til bagasjerom på nåværende bil. En Eventuell andreprioritet: Ny bil. Har ikke tatt mål av bagasjerommet, men bare å se på det sier på en måte mye ... Kjenner noen til denne bilen så popp ut med tips! Kanskje det finnes håp for bur her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. april 2015 #2 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) For guds skyld, ikke kjøp Land Rover!! De har et noe frynsete rykte. Men, man kan jo være heldig også. Subaru er lysår foran når det gjelder kvalitet og holdbarhet mot omtrent alle merker/modeller. Har dere undersøkt hos Subaru-forhandler, om det finnes noe hos de som er laget spesifikt for Impreza? Endret 1. april 2015 av tdm900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Del Skrevet 1. april 2015 For guds skyld, ikke kjøp Land Rover!! De har et noe frynsete rykte. Men, man kan jo være heldig også. Subaru er lysår foran når det gjelder kvalitet og holdbarhet mot omtrent alle merker/modeller. Har dere undersøkt hos Subaru-forhandler, om det finnes noe hos de som er laget spesifikt for Impreza? *Evig eies kun et dårlig rykte* Jeg er så lei av folk som snakker om ting de overhodet ikke har greie på. Jeg er en lykkelig Land Rover Discovery-eier. Har aldri vært mer glad i en bil enn denne. Annbefales på det sterkeste! Jeg prøvde faktisk den nye Subaru Outback for ei uke siden, og fant fort ut at jeg beholder Land Rover'n for å si det sånn, og når det blir ny bil en gang, blir det ny Land Rover/Range Rover igjen. Men... Du får laget hundebur på mål flere steder. Kela hundebur er bl.a et slit spesielbur. Mål bagasjerommet og sjekk med produsenten hvor stort bur han kan lage til denne. Anonymous poster hash: 569c9...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå