Gå til innhold

Alle kvinner; LES DETTE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du TS? Koden er forskjellig. Anonymous poster hash: 006fc...3fd

Jeg vet ikke hvorfor koden ble annerledes. Kanskje fordi jeg skriver som anonym? Hva skulle jeg tjene på det likevel?

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe dette virket ikke spesielt stabilt. Haha.

Herre min hatt. Les gjennom innlegget ditt nøye, prøv forstå hva du formidler, så sett deg selv i øynene til ei kvinne. Det du skriver er nok til å skremme vannet av enhvert oppegående individ.

Og på ingen måte fremstår du som "snill", "empatisk" eller "hyggelig". Ditt innlegg viser til at du har kvaliteter som er det helt motsatte av det du hevder.

Måten du ser på verden er så lite hyggelig som det kommer, og måten du ser på kvinner så så lite snilt som det kommer. Og på toppen av dette er du usikker og nervør av natur. Hvorfor skal ei kvinne gå for en fyr som deg som bare har negative kvaliteter?

Håper for din del at du lagde tråden som tull. Vis ikke så burde du oppsøke hjelp før du sprekker, for du kommer til å smelle på nederlag etter nederlag når du tenker som du gjør :) hohohohoh

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette virket ikke spesielt stabilt. Haha.

Herre min hatt. Les gjennom innlegget ditt nøye, prøv forstå hva du formidler, så sett deg selv i øynene til ei kvinne. Det du skriver er nok til å skremme vannet av enhvert oppegående individ.

Og på ingen måte fremstår du som "snill", "empatisk" eller "hyggelig". Ditt innlegg viser til at du har kvaliteter som er det helt motsatte av det du hevder.

Måten du ser på verden er så lite hyggelig som det kommer, og måten du ser på kvinner så så lite snilt som det kommer. Og på toppen av dette er du usikker og nervør av natur. Hvorfor skal ei kvinne gå for en fyr som deg som bare har negative kvaliteter?

Håper for din del at du lagde tråden som tull. Vis ikke så burde du oppsøke hjelp før du sprekker, for du kommer til å smelle på nederlag etter nederlag når du tenker som du gjør :) hohohohoh

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg, som ikke eier empati fremstår som mer empatisk enn TS haha. Jeg greier hvertfall late som

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med meg selv i i snart 20 år. Det er utrolig feigt av dere å komme med sånn respons. "Kan ikke være snill pga det jeg skriver her"? Det jeg skriver om her får frem det verste i meg. Dette er 110prosent frustrasjon etter alle disse årene med avvisning og manglende forståelse i en kald, egoistisk verden der store egoer når lengst. Hadde dere visst hvilke følelser som går gjennom kroppen min når jeg skriver om dette hadde dere skjønt hvor negativiteten kommer fra.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

du er ikke den eneste her i verden som sliter. alle har sitt å slite med, noen jobber aktivt med seg selv.

og det er jo flott, for deg om du gjør det, da skal du ha framtidshåp.

jeg forstår at dette sikkert er er utblåsning, som kanskje ikke representerer deg som person spesielt godt. det er okey. det er bare menneskelig.

men etter det jeg har lest, tenker jeg, med "mitt lille steinalderhode" og min jævla fitte-hode-hjertekombinasjon, at det hadde vært farlig å gå inn i et forhold med deg, slik du fremstår i dag.

om jeg hadde vært i en situasjon der det var et alternativ, tenker jeg det er veldig godt mulig, utifra det du har sagt nå, at jeg hadde gått inn i et forhold om var farlig for meg.

så mye sinne som du viser, indikerer at det er stor fare for at jeg hadde gått inn i et forhold der jeg ble utsatt for psykisk mishandling, at du sansynligvis hadde følt det var helt greit, og rettferdig om du kalte meg stygge ting, psyket meg ned, og kanskje slo meg, om jeg skulle være så dum at jeg sa eller gjorde ting du ikke likte.

jeg vet ikke om det hadde vært tilfelle, men det er ikke en risiko jeg hadde vært villig til å ta.

du kan ikke klandre kvinner for at de velger tryggere alternativer. du bør nok gå i deg selv enda en gang og jobbe mer med denne aggresjonen og bitterheten du utstråler. kvinner oppfatter slikt, og skygger banen, om de er typen til å ville seg selv godt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette virket ikke spesielt stabilt. Haha.

Herre min hatt. Les gjennom innlegget ditt nøye, prøv forstå hva du formidler, så sett deg selv i øynene til ei kvinne. Det du skriver er nok til å skremme vannet av enhvert oppegående individ.

Og på ingen måte fremstår du som "snill", "empatisk" eller "hyggelig". Ditt innlegg viser til at du har kvaliteter som er det helt motsatte av det du hevder.

Måten du ser på verden er så lite hyggelig som det kommer, og måten du ser på kvinner så så lite snilt som det kommer. Og på toppen av dette er du usikker og nervør av natur. Hvorfor skal ei kvinne gå for en fyr som deg som bare har negative kvaliteter?

Håper for din del at du lagde tråden som tull. Vis ikke så burde du oppsøke hjelp før du sprekker, for du kommer til å smelle på nederlag etter nederlag når du tenker som du gjør :) hohohohoh

Du har helt sikkert ikke bare negative egenskaper, for å si det på en litt snillere måte. Og jeg forstår du er bitter, men kanskje er det noen endringer i livet ditt du kan gjøre? Slik at du får mer ambisjoner, motivasjon og lyst? På den måten øker selvfølelsen, og også selvtillitten. Og da merker du kanskje at man tekkes personer, fordi man utstråler positivitet, i stede for negativitet?

Bare en tanke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe dette virket ikke spesielt stabilt. Haha.

Herre min hatt. Les gjennom innlegget ditt nøye, prøv forstå hva du formidler, så sett deg selv i øynene til ei kvinne. Det du skriver er nok til å skremme vannet av enhvert oppegående individ.

Og på ingen måte fremstår du som "snill", "empatisk" eller "hyggelig". Ditt innlegg viser til at du har kvaliteter som er det helt motsatte av det du hevder.

Men les det jeg skrev i det andre innlegget da, så kanskje du skjønner.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert ikke bare negative egenskaper, for å si det på en litt snillere måte. Og jeg forstår du er bitter, men kanskje er det noen endringer i livet ditt du kan gjøre? Slik at du får mer ambisjoner, motivasjon og lyst? På den måten øker selvfølelsen, og også selvtillitten. Og da merker du kanskje at man tekkes personer, fordi man utstråler positivitet, i stede for negativitet?

Bare en tanke :)

dette må du nesten si til TS og ikke meg lol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette virket ikke spesielt stabilt. Haha.

Herre min hatt. Les gjennom innlegget ditt nøye, prøv forstå hva du formidler, så sett deg selv i øynene til ei kvinne. Det du skriver er nok til å skremme vannet av enhvert oppegående individ.

Og på ingen måte fremstår du som "snill", "empatisk" eller "hyggelig". Ditt innlegg viser til at du har kvaliteter som er det helt motsatte av det du hevder.

Måten du ser på verden er så lite hyggelig som det kommer, og måten du ser på kvinner så så lite snilt som det kommer. Og på toppen av dette er du usikker og nervør av natur. Hvorfor skal ei kvinne gå for en fyr som deg som bare har negative kvaliteter?

Håper for din del at du lagde tråden som tull. Vis ikke så burde du oppsøke hjelp før du sprekker, for du kommer til å smelle på nederlag etter nederlag når du tenker som du gjør :) hohohohoh

hm... beste svaret jeg har lest fra wubwub :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må du nesten si til TS og ikke meg lol.

Ja, jeg sa det til TS. Men tenkte jeg skulle gjøre ditt innlegg til snillere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

demoner i deg som fikk deg til å angripe kvinner fordi de styrer unna deg ja? HAHHAHAHA LITT AV ET KUPP MR EMPATISK OG SNILL

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å godta folk som de er i stede for å la den jævla steinalderaktige fitte-hode-hjerte forbindelsen deres styre de små hodene deres i stede for formuften. Dere skulle blitt skolert i fornuft og egen psyke. Dette med "sterke menn" er så vanvittig provoserende. Selv kan dere liksom være så uskyldige og svake,dere er jo "det svake kjønn". Det er så utrolig feigt og egoistisk og urettferdig av dere. Og før dere begynner med å kalle meg bitter osv, prøv å se for deg selv i min situasjon: du er en fantastisk person med masse gode kvaliteter og verdier, og du vil dele livetmed noen, men ingen vil ha deg pga noe så patetisk som at du er nervøs, usikker, uambisiøs osv. Bare prøv å se det for deg før du dømmer meg for p være bitter. Selvfølgelig er jeg bitter, noe annet ville vært merkelig. Skjerp dere, damer. Jeg holder på å sprekke av hvor provoserende dere er.

Anonymous poster hash: 0b07e...17f

Prøve å se for deg at du sitter i en romantisk middag med en kvinne og lirer av deg dette. Hvor stor er sjansen for at hun fortsatt sitter der når du er ferdig?

Og så ønsker jeg deg en god 1. april videre.

Anonymous poster hash: 5b413...c4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

jeg skrev ikke noe negativ/stygt... jeg gadd heller ikke lese hele HI.

jeg skrev at jeg er sammen med en mann som har psykiske problemer og jeg elsker ham uansett. det er håp der ute, men nå vet ingen av oss hvordan du er i det daglige, selv om du beskriver deg på en måte så kan det være annerledes enn slik andre oppfatter deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Det er mange der ute, både kvinner og menn, som sliter med å få seg en partner. De av dem med vettet i behold lar være å skylde singeltilværelsen sin på resten av verden.

Anonymous poster hash: d1dd4...205

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Prøver igjen:

Du har helt sikkert ikke bare negative egenskaper, for å si det på en litt snillere måte. Og jeg forstår du er bitter, men kanskje er det noen endringer i livet ditt du kan gjøre? Slik at du får mer ambisjoner, motivasjon og lyst? På den måten øker selvfølelsen, og også selvtillitten. Og da merker du kanskje at man tekkes personer, fordi man utstråler positivitet, i stede for negativitet?

(Sier ikke at du ikke har dine demoner å håndtere, men det er faktisk veldig mange som har problemer). Uansett er det mye man kan gjøre selv for å gjøre tilværelsen litt bedre.

Bare en tanke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skadet noen og kommer aldri til å gjøre det sånn som mange tydeligvis tolker jeg er kapable til pga det første innlegget. Før dere skriver sånne sårende ting, les i hvert fall de andre innleggene mine først. Jeg finnes ikke slem, men jeg kan godt skjønne at mange tror det ut i fra det første innlegget, men det var demonene i meg som skrev det. Herrejesus, dere skulle visst hva jeg gjennomgår hver eneste dag så hadde dere skjønt det. Men ingen sympati eller forståelse der ute, man må klare seg selv. En dag kommer denne jorda til å bli et bedre sted.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

ja, det er helt sant, ingen her kjenner deg, eller vet hva du har gått igjennom. og hvordan skulle noen vite det, når du poster som anonym på et forum?

mitt beste råd er vel egentlig legge bort tanken på en kjæreste en liten stund, for akkurat nå, gjør det deg sansynligvis mer vondt, en godt.

tenk over om du har andre relasjoner som du kan bruke tid på, familie eller venner.

hobbyer som du liker og gir deg glede.

finn det du allerede har i livet ditt som kan bygges opp til noe trygt og godt.

når du har kommet dit at du føler du har gode ting i livet, og kan føle glede i hverdagen, og er sterk nok til det, kan du heller gjøre et nytt forsøk på å møte noen som kan bli en kjæreste.

for det er ikke nødvendigvis så enkelt, hverken for kvinner eller menn, å skulle gå inn i forhold. det er en stor ting i livet.

men det går an å ha det fint uten også.

det er enklere å finne kjærlighet om en har noen andre gode ting på plass.

urettferdig, ja, kanskje, men nå er ikke livet rettferdig. det er ingen mekanismer i universet som sørger for rettferdighet og balanse, vi lever i et demokrati, men naturen, som vi er en del av, bryr seg ikke så mye med slike oppfinnelser. den går sin gang.

det blir enklere når en klarer å se det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

demoner i deg som fikk deg til å angripe kvinner fordi de styrer unna deg ja? HAHHAHAHA LITT AV ET KUPP MR EMPATISK OG SNILL

. Du godter deg sikkert med å gni nederlagsfølelsen min dypere inn i kroppen min. Du må jammen føle deg stor nå, som kan rekke ned på en som er mer uheldig enn deg og samtidig høres rasjonell og korrekt ut. Det eneste du oppnår er å forsterke smerten til et annet menneske for å fore ditt eget ego lite grann. Vet ikke hvem som er mest smålig her av oss to.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...