Dina Skrevet 28. september 2004 #41 Del Skrevet 28. september 2004 Hvor har det blitt av deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 28. september 2004 Forfatter #42 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Dina. Det var hyggelig at noen brydde seg. Jeg er endelig tilbake etter et opphold på nesten 1 måned på Fredrikstad sykehus. Nå blir det ikke noen flere sykehusopphold på meg (Forhåpentligvis.) Dere vil se mye mer til meg fremover igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. september 2004 #43 Del Skrevet 28. september 2004 Velkommen tilbake! Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. oktober 2004 #44 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ha en kjempefin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #45 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for det Trulsinemor. Ser frem til fotballen i helga. Håper Fredrikstad greier å slå Lyn på Ullevaal. Vil også gratulere Tønsberg med opprykket til 1. divisjon fra den tøffeste 2. divisjonen. Hadde håpet Kvik Halden eller Sparta Sarpsborg skulle rykke opp men slik ble det ikke. Neste år tror jeg et lag fra Østfold rykker opp fra 2. divisjon når både Kvik Halden, Sparta Sarpsborg og Sarpsborg FK spiller i 2. divisjon. (Dersom Sarpsborg FK klarer å slå KFUM OSlo i playoff, noe jeg tror de gjør ettersom jeg aldri har hørt om et lag fra Østfold som har tapt playoff mot lag fra utenfor Øsfold før, hverken playoff fra 3. til 2. dre divisjon eller fra 2. til 1. divisjon som eksisterte før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 5. oktober 2004 SFK greide å slå KFUM Oslo 1-0, men bare såvidt. Håper de spiller bedre i bortekampen slik at de klarer å rykke opp....Ellers så har jeg vært hos legen igjen og ting går fremover. Om et par uker kan jeg kanskje gå igjen, ihvertfall forsiktig med litt støtte fra krykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #48 Del Skrevet 6. oktober 2004 Glemte å skrive det men jeg klippet meg her om dagen, eller snarere barberte meg. Kameraten min tok med en trimmer og trimmet håret ned til 4mm. Det er det korteste jeg noensinne har hatt håret. Uvant og nesten ikke ha hår på hodet men deilig også. Ellers har dagen stort sett gått med til legebesøk og sitting foran dataen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #49 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei på deg, og grattis med ny sveis! Mulig du har sagt det før, men hva er det egentlig du har gjort deg, siden det tar så lang tid å bli bra igjen?? Ønsker deg en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei Dina.. Jeg har knekt ankelen og fikk senere en infeksjon i beinet kalt gule staffilokokker, en bakterie som faktisk er vanlig og nødvendig å ha i munnen, men ikke så praktisk i et sår. Nå er jeg fri for infeksjon og venter bare på at en hudtransplantasjon skal gro ferdig før jeg kan begynne å gå igjen. Jeg ser virkelig frem til å kunne bevege meg fritt igjen for 3 måneder med sitting og ligging gjør noe rart med fysikken og psyken. Man føler seg liksom aldri helt frisk. Samboeren min har bursdag om 3 uker og jeg vet ikke hva jeg skal gi henne. Det kan ikke være alt for dyrt ettersom lommeboka er litt slunken om dagen. Ellers går dagene med til å surfe, spille CM og å spille online pokerturneringer (Gratis). Gleder meg til å bli frisk igjen. Da skal jeg kaste meg inn i søken etter jobb og begynne å trene igjen...det skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #51 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei Dina.. Samboeren min har bursdag om 3 uker og jeg vet ikke hva jeg skal gi henne. Det kan ikke være alt for dyrt ettersom lommeboka er litt slunken om dagen. Hva med en god bok, gavekort på klær/sminke/hudpleie, en koselig middag ute på byen, bare dere to??? Hvor gammel blir hun? Vi jenter trenger ikke alltid dyre gaver for å bli glade vet du...! Uff, det hørtes kjipt ut det med foten din, må jo ha vært maks uflaks å få en sånn infeksjon...! Anyway, godt at det går fremover nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hun leser ikke bøker og hun jobber i et parfymeri så parfyme er utelukket Har derimot tenkt på det med middag ute...Da må jeg ta det på en annen dag enn hennes bursdag fordi hun jobber til klokka 9 på bursdagen sin...En god middag klar til hun er hjemme derimot kan jeg klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #53 Del Skrevet 7. oktober 2004 En god middag klar til hun er hjemme derimot kan jeg klare. Sounds like a good plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 9. oktober 2004 #54 Del Skrevet 9. oktober 2004 Våken eller, nattugla....! Jeg burde vært i seng, men her sitter jeg... ser på film, og myser på KG..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har spilt online poker i hele natt...du verden så sliten jeg er.. :o ...Nei nå må jeg se og få meg noen timer på øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 9. oktober 2004 #56 Del Skrevet 9. oktober 2004 For en døgnrytme du har lagt deg til! Har du stått opp nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #57 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja jeg hadde stått opp når du skrev innlegget ditt, men som vanlig spilte jeg online poker Dagen i dag har faktisk vært bra. Har vært plaget av hodepine de siste dagene men ikke i dag Norge vant idag 8) og jeg fikk ikke sett det :veldigsur: Vel, jeg får fortsette med online pokeren. Jeg har 2 turneringer til jeg skal være med på i natt... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. oktober 2004 #58 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du altså........! Lykke til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 10. oktober 2004 Takk for det...det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå var det jammen på tide at jeg skrev i dagboka mi igjen. Har ikke skrevet i den på 5 dager. Gratulerer Sarpsborg Fotballklubb med opprykket til 2. divisjon Jeg har vært hos ortopeden i dag og fått beskjed om at jeg kan begynne å belaste beinet mitt... Nå er det bare å begynne og trene opp ankelen igjen slik at jeg snart er tilbake på fotballbanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå