Gå til innhold

Kjellebassens Dagbok. Hans ytterste tanker og følelser


kjellebassen

Anbefalte innlegg

Suser innom med en god helg :klem: , så deilig å lese at du kan begynne å trene litt igjen :) Da er det bare å bite tenna sammen og stå på.

Kose deg i helgen på best mulig måte :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det KalloRilla.

Jeg trener for harde livet for å lære meg og gå igjen. Det gjør litt vondt men det går bra. Håper jeg snart kan begynne å spille fotball igjen. :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Dina og Kallorilla...

ADSL linja mi har vært dårlig i det siste på grunn av en feil i DSL sentralen jeg er koblet til. Det er ikke første gangen. Heldigvis skal de nå bytte ut en rekke komponenter istedenfor å reparere de dårlige slik de gjorde sist, så da blir det vel bra. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant feilen med ADSL linja mi. Det var visst ikke sentralen allikevel, det var faktisk ledningen inne i huset. Jeg har byttet den en gang før så det kom overraskende på meg. Vel når er det bra ihvertfall.

Samboeren min har hatt bursdag. :bursdag: Det ble ikke store feiringen ettersom hun jobbet til klokka 20.15 men et lite selskap ble det. Det mest overraskende og hyggelige derimot var gaven hun fikk fra foreldrene sine, en Nissan Micra -89 modell. :hoppe: Ikke en stor eller fin bil men mer en god nok til vår bruk og mye bedre enn ikkeno. Foreldrene sa det var både bursdag og julegave til henne, forståelig nok.

Så siste nytt på "benfronten". Jeg har nå begynt å gå uten krykker men må ta det litt rolig for jeg blir ganske fort øm. Det går ihvertfall fremover, og det er bra :)

Ellers har jeg kommet skikkelig igang med å gjøre husarbeid igjen, endelig. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden sist jeg skrev her nå. Har egentlig ikke så mye å skrive om ettersom dagene stort sett går med til å sitte hjemme foran dataen. Har vært hos tannlegen 2 ganger da og boret 2 hull, trekt en visdomstann og fjernet tannstein. Beinet mitt blir bare bedre og bedre og jeg kan nesten gå som jeg gjorde før jeg knakk ankelen nå. Jeg kan ikke løpe på en stund da.

Ønsker ellers alle en riktig god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er kvart over seks om morran og jeg har vært oppe i hele natt. Heldigvis skal jeg være hjemme alene i hele dag slik at jeg får hvilt ut. Faktisk er jeg overraskende lite sliten etter å ha sittet oppe i hele natt. Beinet begynner å bli meget bra. Jeg kan ikke løpe enda, men å gå er ikke noe problem i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om det er god morgen eller god natt da mene... :roll:

Såbra at beinet går strykende ;) Skal se du løper som aldri før, snaret :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg får vel slenge inn et innlegg igjen vel. Det er jo over 2 uker siden sist. Har ikke skjedd så mye spennende i livet mitt i det siste. Har stort sett sittet hjemme foran dataen. Det nærmer seg jul og den forferdelige julehandelen starter snart for meg og. Heldigvis trenger ikke jeg å kjøpe så mange gaver, det overlater jeg til madammen. Nei nå må jeg løpe igjen.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen over og ny hverdag kommet. Ta vare på de mulighetene disse ubrukte dagene gir og tenkt nå nærmer julen seg med storm skritt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsningene folkens...

Som vanlig har de siste dagene inneholdt masse ingenting. Jula nærmer seg med stormskritt og i morgen (eller egentelig i dag) skal jentungen hjem til foreldra mine å bake julebakst sammen med søskenbarna sine. Det har hun gledet seg til i 2 uker nå. Jeg kommer til på bli alene i hele morgen ettersom dama skal jobbe, det ska' bli gøtt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! :blomst:

Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! :hjertesmil:

I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! :wink:

Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsningene. Jeg bare MÅTTE legge inn et innlegg i dag. Jeg fyller 31 år i dag :bursdag:

Beinet mitt er nesten helt bra og jeg lurer på om jeg skal prøve meg med litt fotball rett over jul.

Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Kallorilla. Nå er det bare 2 dager til julaften og vi er stort sett ferdig med å handle julegaver, gudskjelov. :ler:

Dattera mi har fått lungebetennelse men er heldigvis på bedringens vei. Håper hun blir frisk så fort som mulig.

Nå skal jeg slappe av og kose meg frem til julaften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...