Gjest Skrevet 5. april 2015 #81 Skrevet 5. april 2015 De gjorde det slutt i går, vet ikke om jeg skal le eller gråte.... -TsAnonymous poster hash: 43a67...42b Forhold deg nøytral, og prøv å ikke si "hva sa jeg!" 1
Gjest Vevila Skrevet 5. april 2015 #82 Skrevet 5. april 2015 For en tulling. Skjønner godt at du ble sint! Nå slipper du i allefall å si unnskyld.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. april 2015 #83 Skrevet 6. april 2015 (endret) Tror du har mistet et stort poeng: det er faktisk TS Om har født, som ligger med blødninger og smerter nedentil, som skal ha puppen hengende ute til enhver tid, som er uten søvn og er full av hormoner. Det er hun som bestemmer hvem hun vil ha der da! Det er ikke barnefaren som kan velge drassende med en ung jente på 18 som er nye kjæresten hans. Prøv å tenk deg litt om neste gang du blir fristet til å åpne kjeften din.Anonymous poster hash: 1ba87...ab3 Signerer! Får vondt av TS som må oppleve dette i en så sårbar situasjon. Om så at far kunne tenke seg å ha med kjæreste, så burde han spurt om det var ok. Utover det burde han absolutt ha kommet alene, og jeg synes det er rart at en kjæreste på så liten tid med mannen følte det naturlig å være med? Måten ts reagerte på er vel mer eller mindre naturlig ut fra hva hun har vært gjennom, samtidig som en 18 åring kanskje ikke har forståelse for det. Gjerne be om unnskyldning, men forklar hvorfor utbruddet kom og at han gikk over streken med å ha henne med. Endret 6. april 2015 av C'est la vie:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå