AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #61 Skrevet 2. april 2015 jeg ble gravid med datteren min !!! Anonymous poster hash: 10670...707 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #62 Skrevet 2. april 2015 Jeg tror det jeg TS, at hvis du hadde ny kjæreste så hadde han kanskje vært med på fødselen til og med? Du hadde ikke bedt han holde seg unna, hadde du?Anonymous poster hash: 2219a...ca0 I prinsippet er det det samme. Den nye kjæresten er heller ikke barnets far, på samme måte som fars nye kjæreste ikke er barnets mor, men likevel er det greit at mors nye kjæreste får være med? Blir så oppgitt over mange av mødrene her inne som tror de kan bestemme over både far og stemor. Er enig i at det var dårlig gjort av far i denne situasjonen og drasse med kjæresten ved første møte. Men en 18-åring vet ikke bedre enn å vise at det er hun som har kapret mannen.Anonymous poster hash: 2219a...ca0 Hvor vanskelig er det mulig å gjøre seg? Evt. hvor lite er det mulig å forstå? Barnefaren har en naturlig plass på barselbesøk siden han er faren til barnet. Mors nye kjæreste har en plass på barselbesøk nettopp fordi han er mors kjæreste. Han er der for å støtte mor etter at hun har vært gjennom en stor påkjenning. Fars nye kjæreste har ingen som helst rolle her, ikke før hun evt. trer inn i rollen som stemor, noe hun ikke kommer til å gjøre på en stund enda (om hun i det hele tatt gjør det). Dette har ikke noe å gjøre med å bestemme over forholdet mellom stemor og barn, dette har å gjøre med å selv bestemme hvem man ønsker besøk av på fødestuen. Noe som burde være en helt naturlig og innlysende rettighet. Anonymous poster hash: 11595...295 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #63 Skrevet 2. april 2015 Hvor vanskelig er det mulig å gjøre seg? Evt. hvor lite er det mulig å forstå? Barnefaren har en naturlig plass på barselbesøk siden han er faren til barnet. Mors nye kjæreste har en plass på barselbesøk nettopp fordi han er mors kjæreste. Han er der for å støtte mor etter at hun har vært gjennom en stor påkjenning. Fars nye kjæreste har ingen som helst rolle her, ikke før hun evt. trer inn i rollen som stemor, noe hun ikke kommer til å gjøre på en stund enda (om hun i det hele tatt gjør det). Dette har ikke noe å gjøre med å bestemme over forholdet mellom stemor og barn, dette har å gjøre med å selv bestemme hvem man ønsker besøk av på fødestuen. Noe som burde være en helt naturlig og innlysende rettighet. Anonymous poster hash: 11595...295 Og det at fars kjæreste ikke har noe her å gjøre er en regel mødre har funnet på. La oss si at både ts og barnets far fikk seg ny kjæreste et par måneder før barnet skulle fødes. Begge parter kjenner kjæresten sin like godt. Hvorfor er det da rett at "stefar" skal være med som om han er faren, men ikke "stemoren"? Anonymous poster hash: 2219a...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #64 Skrevet 2. april 2015 Haha det er nok en grunn til at jeg aldri inngikk et forhold med han, men har visste hva han gjorde i sengen.. Vi var alltid beskyttet. Jeg vil nok prøve å holde barnefar til at han har blitt mer moden, begyner å tenke litt lengre og tar mer ansvar. Familien hans er jo egentlig ganske greie utifra det jeg har sett så.. -Ts Altså, du velger å beholde et barn med en du ikke er sammen med, og jeg syntes det var tøft gjort av kjæresten hans å klare å gå inn i rommet for å møte barnet. All ære til henne som gjorde det, for den situasjonen kan virkelig ikke være enkel for de to. Barnet er født "uten far" fordi du ønsket å "fange han" resten av hans liv i noe jeg regner med han ikke ønsket? (Grunnet at han ikke har vært der). Jeg vil anbefale deg å be om unnskyldning dersom du ønsker at barnet i det hele tatt skal vite hvordan far ser ut. Stakkars ennå et barn som vokser opp i "broken home". Anonymous poster hash: 0ad30...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #65 Skrevet 2. april 2015 Kanskje ikke før de har vært sammen i noen år...? Nok av unger som blir ødelagte fordi faren drar med nye damer hjem 1 gang i året Pah! Selvsagt har kjæresten lyst til å være med å se sitt stebarn! Hun skal ha en like stor rolle i barnets liv (minus DNA) som far skal, så det er klart hun også har rett til å se barnet med far. De er sammen, det er ikke mor og far! Enten velger man bort barn når mann og kvinne ikke er sammen, eller så biter man tennene sammen og står i hverdagen KVINNEN ALENE har valgt for begge. Når en kvinne velger å få barn med en mann mot mannens vilje eller ønske, da får hun virkelig ta seg sammen og respektere at fars dame ønsker å se barnet samen med far. Skulle da vel bare mangle! Anonymous poster hash: 0ad30...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #66 Skrevet 2. april 2015 Ser ikke problemet siden det ikke virket som at det var annet enn sex mellom TS og barnefaren. ... og da vil jeg si at det ikke er mannens kjæreste som er den "løse". Anonymous poster hash: 0ad30...1e7
MissPierce Skrevet 2. april 2015 #67 Skrevet 2. april 2015 Og det at fars kjæreste ikke har noe her å gjøre er en regel mødre har funnet på. La oss si at både ts og barnets far fikk seg ny kjæreste et par måneder før barnet skulle fødes. Begge parter kjenner kjæresten sin like godt. Hvorfor er det da rett at "stefar" skal være med som om han er faren, men ikke "stemoren"? Anonymous poster hash: 2219a...ca0 Fordi at det er mor som er lagt inn på sykehus. Det er hun som må igjennom påkjenningen med å trykke ut barnet, og det er hun som eventuelt må igjennom en stor opperasjon for at barnet skal komme ut. På sykehuset så er det mor sine rettigheter som gjelder, og hun har all rett til å velge hvem som får besøke henne og barnet på sykehuset. Da man er innlagt på sykehus, uansett grunn. Så er det pasienten man tar hensyn til. En mor er faktisk i full rett til å nekte faren uansett forholdet de har, til å være med på både fødsel og å besøke henne på barsel. Hun er pasienten, så hun velger hvordan hun vil ha det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #68 Skrevet 2. april 2015 Fordi at det er mor som er lagt inn på sykehus. Det er hun som må igjennom påkjenningen med å trykke ut barnet, og det er hun som eventuelt må igjennom en stor opperasjon for at barnet skal komme ut. På sykehuset så er det mor sine rettigheter som gjelder, og hun har all rett til å velge hvem som får besøke henne og barnet på sykehuset. Da man er innlagt på sykehus, uansett grunn. Så er det pasienten man tar hensyn til. En mor er faktisk i full rett til å nekte faren uansett forholdet de har, til å være med på både fødsel og å besøke henne på barsel. Hun er pasienten, så hun velger hvordan hun vil ha det. En må gjerne ta et slikt valg, men hvorfor i h***** velger kvinner da å få barn med noen de ikke vil ha med på fødselen? Får man barn med en man ikke er sammen med, da ryker grensen for hva mor kan velge for min del! Stå i valget man tar og lær av det! Anonymous poster hash: 0ad30...1e7
MissPierce Skrevet 2. april 2015 #69 Skrevet 2. april 2015 En må gjerne ta et slikt valg, men hvorfor i h***** velger kvinner da å få barn med noen de ikke vil ha med på fødselen? Får man barn med en man ikke er sammen med, da ryker grensen for hva mor kan velge for min del! Stå i valget man tar og lær av det! Anonymous poster hash: 0ad30...1e7 Man må fint regne med at far skal være en del av livet til barnet, men uansett hvordan forholde er. Så er det opp til den som skal føde å bestemme hvem som får være med under fødselen og hvem som får besøke på barsel. Å det synes jeg man skal ha rett på. Det kan hende mye i løp av graviditeten som faktisk er hele 9mnd. Kjenner ei som ble dumpet av samboeren etter 10år sammen, 7år samboere. Begge ville ha barn, og da hun var 5 1/2mnd på vei dumpet han henne. Han hadde ikke følelser for henne lenger. Forstår godt at hun da ikke vil ha han med under selve fødselen. Ei anna jeg kjenner opplevde at mannen som aldri hadde lagt en hånd på henne, begynte å slå henne da hun var 4mnd på vei. Forstår godt at hun ikke ville ha han med under fødselen eller på besøk på barsel. Vet om flere som har opplevd at mannen har vært utro etter at de ble gravide. Å forholdet ryker. Forstår godt at mannen ikke er ønsket på under fødsel eller på barsel. Saker er ikke svart hvit.
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #70 Skrevet 2. april 2015 ... og da vil jeg si at det ikke er mannens kjæreste som er den "løse". Anonymous poster hash: 0ad30...1e7 Jeg vil ikke kalle noen løse, det blir for teit.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #71 Skrevet 2. april 2015 Altså, du velger å beholde et barn med en du ikke er sammen med, og jeg syntes det var tøft gjort av kjæresten hans å klare å gå inn i rommet for å møte barnet. All ære til henne som gjorde det, for den situasjonen kan virkelig ikke være enkel for de to. Barnet er født "uten far" fordi du ønsket å "fange han" resten av hans liv i noe jeg regner med han ikke ønsket? (Grunnet at han ikke har vært der). Jeg vil anbefale deg å be om unnskyldning dersom du ønsker at barnet i det hele tatt skal vite hvordan far ser ut. Stakkars ennå et barn som vokser opp i "broken home". Anonymous poster hash: 0ad30...1e7 Altså, du her i Norge er det kvinnen som bærer barnet som får bestemme abort eller ikke, ikke mannen. Når du har sex, så burde du jo greie å ta ansvar om man blir gravide, greier du ikke å ta ansvar så burde du jo ikke ha sex. Selvom barnet ikke var planlagt eller noe betyr ikke at hun er uønsket, jeg skal gjerne greie å gi henne så mye kjærlighet og omsorg som andre barn som har to foreldre greier. Jeg har aldri tvunget batrnefar til å ta del i gravidteten, men han har tidligere nevnt at han ikke vil ha barn pga familien hans. Hadde jeg ikke sagt at henne var født hadde jo det også vært gal, og når han svarer at HAN skulle komme innom så regnet jeg med at bare han kom innom, ikke noen andre, familien hans hadde jo vært velkommen, men når han tar med seg sin 18 år gamle "kjæreste" som jeg hadde null kjennskap til så blir det litt rart etter min mening:) -TsAnonymous poster hash: 43a67...42b 1
nyher Skrevet 2. april 2015 #72 Skrevet 2. april 2015 1. Hun er ikke mer løs enn deg som har fått en unge med en du aldri hadde tenkt til å være sammen med. 2. Det var helt idiotisk av han å ta med seg den nye dama si på sykehuset for å hilse på ungen sin.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #73 Skrevet 2. april 2015 1. Hun er ikke mer løs enn deg som har fått en unge med en du aldri hadde tenkt til å være sammen med. 2. Det var helt idiotisk av han å ta med seg den nye dama si på sykehuset for å hilse på ungen sin. Jeg tar 100% ansvar for det jeg sa, å som sagt jeg vil nok si jeg er meg løs enn henne som hadde sex med han uten et forhold.Anonymous poster hash: 43a67...42b
Maleficenta Skrevet 2. april 2015 #74 Skrevet 2. april 2015 I prinsippet er det det samme. Den nye kjæresten er heller ikke barnets far, på samme måte som fars nye kjæreste ikke er barnets mor, men likevel er det greit at mors nye kjæreste får være med? Blir så oppgitt over mange av mødrene her inne som tror de kan bestemme over både far og stemor. Er enig i at det var dårlig gjort av far i denne situasjonen og drasse med kjæresten ved første møte. Men en 18-åring vet ikke bedre enn å vise at det er hun som har kapret mannen.Anonymous poster hash: 2219a...ca0 Blir ikke det samme på noe sett og vis 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #75 Skrevet 3. april 2015 Blir ikke det samme på noe sett og vis Yes it is!Anonymous poster hash: 2219a...ca0 1
Maleficenta Skrevet 3. april 2015 #76 Skrevet 3. april 2015 Yes it is!Anonymous poster hash: 2219a...ca0 Nei for det er ikke mannen som presser en baby ut av skrevet. Man ser ikke aklurat fresh ut rett etter at man har fldt så da vil man jo ikke ha fremmede der 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #77 Skrevet 5. april 2015 Jeg tror det jeg TS, at hvis du hadde ny kjæreste så hadde han kanskje vært med på fødselen til og med? Du hadde ikke bedt han holde seg unna, hadde du?Anonymous poster hash: 2219a...ca0 Tror du har mistet et stort poeng: det er faktisk TS Om har født, som ligger med blødninger og smerter nedentil, som skal ha puppen hengende ute til enhver tid, som er uten søvn og er full av hormoner. Det er hun som bestemmer hvem hun vil ha der da! Det er ikke barnefaren som kan velge drassende med en ung jente på 18 som er nye kjæresten hans. Prøv å tenk deg litt om neste gang du blir fristet til å åpne kjeften din.Anonymous poster hash: 1ba87...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #78 Skrevet 5. april 2015 Ja, barnefaren burde ha tenkt seg om før han tok med dama på besøk, men det du sa var heller ikke pent gjort. Etter det du skriver så har ikke denne dama gjort deg noe. Personlig ville jeg bedt om unnskyldning til denne dama, også heller diskutert praktiske ting i forhold til samvær og lignende når ting har roet seg. - Rose- Anonymous poster hash: 5b818...cb4
got2go Skrevet 5. april 2015 #79 Skrevet 5. april 2015 Tror du har mistet et stort poeng: det er faktisk TS Om har født, som ligger med blødninger og smerter nedentil, som skal ha puppen hengende ute til enhver tid, som er uten søvn og er full av hormoner. Det er hun som bestemmer hvem hun vil ha der da! Det er ikke barnefaren som kan velge drassende med en ung jente på 18 som er nye kjæresten hans. Prøv å tenk deg litt om neste gang du blir fristet til å åpne kjeften din.Anonymous poster hash: 1ba87...ab3 Slutter aldri å more meg over alle AB'ene som bare sitter å venter på at det skal komme et innlegg sånn at de kan få spy utav seg medt mulig galle og være så frekke som mulig. Dagen din ble bedre nå eller? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #80 Skrevet 5. april 2015 Tror du har mistet et stort poeng: det er faktisk TS Om har født, som ligger med blødninger og smerter nedentil, som skal ha puppen hengende ute til enhver tid, som er uten søvn og er full av hormoner. Det er hun som bestemmer hvem hun vil ha der da! Det er ikke barnefaren som kan velge drassende med en ung jente på 18 som er nye kjæresten hans. Prøv å tenk deg litt om neste gang du blir fristet til å åpne kjeften din.Anonymous poster hash: 1ba87...ab3 De gjorde det slutt i går, vet ikke om jeg skal le eller gråte.... -TsAnonymous poster hash: 43a67...42b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå