Gå til innhold

Jeg ba henne gå

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Be om unnskyldning, si at du var hormonell og ikke mente det du sa. Barnefar kommer til å ville la kjæresten møte barnet, det må du bare godta. Anonymous poster hash: 2c7b5...dfc

Kanskje ikke før de har vært sammen i noen år...? Nok av unger som blir ødelagte fordi faren drar med nye damer hjem 1 gang i året

Anonymous poster hash: 30644...3b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Her hadde jeg da virklig ikke bedt om unnskyldning, men bare sagt forsvinn om de kom sammen! UTROLIG at flere her mener at ts overreagerte, når han som er faren, tar med ei ny dame så kjapt etterpå, på fødeavdelingen! Respektløst!!!! Ts har nettop født et barn, og så opptrer han på denne måten! DRITTSEKK spør du meg! Anonymous poster hash: 76575...fed

hvem som tok feil i denne situasjonen kan jo diskuteres, men gjør i hvert fall det som er best for barnet.

Det er da bare hyggelig at han tar med seg kjæresten når han skal hilse på datteren? Hadde skjønt det om de var sammen først da det kunne vært litt sårt, men det høres ikke ut som om det var så mye mellom dem.

Men uansett så fortjener ikke barnet at dere krangler om bagateller.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det respektløs av han å ta med henne.

For alt TS vet så kan godt mannen ha bedt dama om å bli med. Ingen grunn til å angripe henne uten grunn.

Skjønner meg aldri på voksne kvinner som kaller andre kvinner for hore, løs o.l.

Og det jeg skrev om å miste kontrollen og si ting man ikke mener når man er sint gikk deg hus forbi...

• Liker 1
Skrevet

hvem som tok feil i denne situasjonen kan jo diskuteres, men gjør i hvert fall det som er best for barnet.

Det er da bare hyggelig at han tar med seg kjæresten når han skal hilse på datteren? Hadde skjønt det om de var sammen først da det kunne vært litt sårt, men det høres ikke ut som om det var så mye mellom dem.

Men uansett så fortjener ikke barnet at dere krangler om bagateller.

Eh say what? Hyggelig?

• Liker 2
Skrevet

Eh say what? Hyggelig?

Hvorfor skal ikke det være hyggelig? Hadde jeg vært i samme situasjon tror jeg at jeg ville satt pris på at faren var der, med eller uten kjæreste. Det er jo hans barn også, skulle ikke jeg latt min nye kjæreste besøke oss på sykehuset av hensyn til faren? Synes sånne ting ofte blir for tullete. Man burde legge fra seg småligheter og hellet fokusere på barnet.

Skrevet (endret)

Alvorlig talt, man tar ikke med seg ny-kjæresten første gang man skal på besøk for å hilse på barnet sitt!

Han var helt utenfor enhver folkeskikk.

Forstår at TS ble opprørt, selv om språkbruken selvsagt ikke var helt bra.

Tror du kan få slite framover, TS, han høres ikke ut til å ta særlige hensyn til deg.

Har du sett for deg hvordan det blir for barnet å vokse opp med farens og farens familie sin holdning til norske kvinner, og deg i særdeleshet?

Ser ikke problemet siden det ikke virket som at det var annet enn sex mellom TS og barnefaren.

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet

Det er som oftest sjalu kvinner som kaller andre kvinner for horer, løs osv.. ;)

Du, jeg er langt ifra sjalu. Når hun jenta har en sånn kjæreste som gjør sånt.. Så er jeg nok langt ifra sjalu:)

-Ts

Anonymous poster hash: 43a67...42b

• Liker 2
Skrevet

Du, jeg er langt ifra sjalu. Når hun jenta har en sånn kjæreste som gjør sånt.. Så er jeg nok langt ifra sjalu:)

-Ts

Gjør sånt???

Bør du ikke ta selvkritikk der du har fått barn med en du bare har hatt litt sex med, en som ikke gadd å bli med på fødselen en gang og som dukket opp to dager etterpå??? Du kan ikke klage siden du ikke kan kreve at han skal sette livet sitt på hold bare pga han smelte deg på tjukken.

For alt du vet kan det være hun som kan for at han dukket opp i hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør sånt???

Bør du ikke ta selvkritikk der du har fått barn med en du bare har hatt litt sex med, en som ikke gadd å bli med på fødselen en gang og som dukket opp to dager etterpå??? Du kan ikke klage siden du ikke kan kreve at han skal sette livet sitt på hold bare pga han smelte deg på tjukken.

For alt du vet kan det være hun som kan for at han dukket opp i hele tatt.

Jeg sendte han bilde noen timer etter hun var født, og sa hvor jeg var å alt osv.. Jeg ba HAN komme om han ville hilse på henne, han svarte dagen etterpå at han skulle prøve å komme innom. Ja det var sex, ikke noe annet. Hadde du visst hvordan han kan være så hadde du nok ikke sagt det, det er trossalt en grunn til at det bare var sex.

-Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte han bilde noen timer etter hun var født, og sa hvor jeg var å alt osv.. Jeg ba HAN komme om han ville hilse på henne, han svarte dagen etterpå at han skulle prøve å komme innom. Ja det var sex, ikke noe annet. Hadde du visst hvordan han kan være så hadde du nok ikke sagt det, det er trossalt en grunn til at det bare var sex.

-Ts

Vel, og likevel får du barnet hans???

AnonymBruker
Skrevet

Vel, og likevel får du barnet hans???

Jeg er imot abort og kunne ikke ha levd med meg selv om jeg hadde tatt abort:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er imot abort og kunne ikke ha levd med meg selv om jeg hadde tatt abort:)

Vel, men nu må du leve med at den her elskeren har gått videre i livet sitt og har fått en kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det jeg TS, at hvis du hadde ny kjæreste så hadde han kanskje vært med på fødselen til og med? Du hadde ikke bedt han holde seg unna, hadde du?

Anonymous poster hash: 2219a...ca0

Skrevet

Man tar ikke med seg fremme på barselbesøk uansett, uten å ha sjekket om dette faktisk er greit for hun som akkurat har født.

Hadde vært like ille om han tok med seg en kompis som var fremmed for TS eller en slektning som TS ikke har møtt før uten å spørre først.

Jada, det er hans barn også, men så lenge man er på sykehuset. Så respekterer man moren som akkurat har væet igjennom en fødsel. Noe annet er respektløs!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror det jeg TS, at hvis du hadde ny kjæreste så hadde han kanskje vært med på fødselen til og med? Du hadde ikke bedt han holde seg unna, hadde du?

Godt spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Men det er da vitterlig to forskjellige ting. Det er den fødende kvinnen som er sårbar, skal gjennom en storpåkjenning og er full av hormoner. Dermed er det viktig at hun har mennesker rundt seg som hun stoler på og er trygg på. Hvis hun hadde hatt en ny kjæreste som kunne vært en støtte under fødsel er da det noe helt annet enn at barnefar drar med seg en ny kjæreste på barselsbesøk!

Til TS:

Jeg skjønner godt at du reagerte, jeg hadde også bedt dama om å gå. Likevel var det noe i overkant å kalle jenta løs. Med tanke på at hun bare er 18 år er det heller ikke sikkert hun på forhånd har forstått hvor feil dette ble. Jeg foreslår at du tar en prat med barnefar når du har kommet litt til hektene igjen. Forklar han hvordan du opplevde at han tok kjæresten med på besøk, vær tydelig på at det absolutt ikke var greit, men ta selvkritikk på måten du sa det på. Så ber du han overbringe en beklagelse for ordvalget ditt til kjæresten.

Anonymous poster hash: 5332b...b99

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor skal ikke det være hyggelig? Hadde jeg vært i samme situasjon tror jeg at jeg ville satt pris på at faren var der, med eller uten kjæreste. Det er jo hans barn også, skulle ikke jeg latt min nye kjæreste besøke oss på sykehuset av hensyn til faren? Synes sånne ting ofte blir for tullete. Man burde legge fra seg småligheter og hellet fokusere på barnet.

Hadde jeg nettopp født og var sliten og så ut som en dass på barselavdelingen hadde ikke jeg syntes det var hyggelig nei. De hadde nettopp blitt samnen. Så viktig var det vel ikke for henne å treffe barnet hans så tidlig i forholdet. Han burde kommet alene Endret av Maleficenta
AnonymBruker
Skrevet

Men det er da vitterlig to forskjellige ting. Det er den fødende kvinnen som er sårbar, skal gjennom en storpåkjenning og er full av hormoner. Dermed er det viktig at hun har mennesker rundt seg som hun stoler på og er trygg på. Hvis hun hadde hatt en ny kjæreste som kunne vært en støtte under fødsel er da det noe helt annet enn at barnefar drar med seg en ny kjæreste på barselsbesøk! Til TS:Jeg skjønner godt at du reagerte, jeg hadde også bedt dama om å gå. Likevel var det noe i overkant å kalle jenta løs. Med tanke på at hun bare er 18 år er det heller ikke sikkert hun på forhånd har forstått hvor feil dette ble. Jeg foreslår at du tar en prat med barnefar når du har kommet litt til hektene igjen. Forklar han hvordan du opplevde at han tok kjæresten med på besøk, vær tydelig på at det absolutt ikke var greit, men ta selvkritikk på måten du sa det på. Så ber du han overbringe en beklagelse for ordvalget ditt til kjæresten. Anonymous poster hash: 5332b...b99

I prinsippet er det det samme. Den nye kjæresten er heller ikke barnets far, på samme måte som fars nye kjæreste ikke er barnets mor, men likevel er det greit at mors nye kjæreste får være med?

Blir så oppgitt over mange av mødrene her inne som tror de kan bestemme over både far og stemor. Er enig i at det var dårlig gjort av far i denne situasjonen og drasse med kjæresten ved første møte. Men en 18-åring vet ikke bedre enn å vise at det er hun som har kapret mannen.

Skrevet

Ville blitt skuffet og såret hvis eksen hadde tatt med sin nye kjæreste. Hadde nok bedt dama om å gå jeg også! Kanskje ikke kalt henne tøs, men blir jeg skikkelig sint kan det komme noen gloser, ja... be om unnskyldning? Tja, kanskje hvis forholdet deres varer og hun faktisk kommer til å ha noe med barnet å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel knapt noen rolle nå? Ja det var dumt av ham å ta med noen og det var dumt å deg å si det du sa.

Men dere har knapt en relasjon. Han ville ikke ha dette barnet, dere er purunge og ikke involvert og han har allerede gått videre. Du har beholdt dette barnet vel vitende om at du vil bli alenemor.

Ser ingen grunn til å skape ytterligere dialog om dette ved å be om unnskyldning eller be om en unnskyldning. Jeg ville feiet det under teppet og gått videre med livet.

Anonymous poster hash: 8d331...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...