Gå til innhold

Hjelp meg, player eller treig eller... Hva tror du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar ikke initiativ selv? Det er bare jeg som har mast om å møtes hele tiden da.. Har du lest start innlegget? :plystre:

Jeg har sagt ting rett ut, forsikret han om at det han, og bare han jeg vil bli bedre kjent med...

Har også invitert han hjem til meg, men da kunne han ikke også ble han jo syk....

Dramatisk er jeg kanskje, men har ikke vært det ovenfor han... Har kun sagt det som jeg føler det, men føler jeg får bare unnskyldninger tilbake...

Merker dette tar mye av energien, derfor lurer jeg på om jeg skal kutte.. Men samtidig dumt om han faktisk er seriøs, for 99% av alle vil kun ha sex..

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Jeg har lest innlegget ditt. Med lørdagen han var syk så dro han ut. Du skrev ikke noe til han, men forventet at du skulle være den første han tenker på. Du har sagt at du har lyst å bli kjent, men du oppfører deg som om han var kjæresten din.

Inviter ham hjem igjen når han er frisk igjen.

Du legger for mye energi i dette og burde slappe litt mer av. Dere kvinner ødelegger ved å overtolke ting. Menn er simple.

Selv syns jeg du burde kutte han ut for hans egen del, fordi du virker vanskelig å ha med å gjøre.

Anonymous poster hash: 3f242...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest innlegget ditt. Med lørdagen han var syk så dro han ut. Du skrev ikke noe til han, men forventet at du skulle være den første han tenker på. Du har sagt at du har lyst å bli kjent, men du oppfører deg som om han var kjæresten din.

Inviter ham hjem igjen når han er frisk igjen.

Du legger for mye energi i dette og burde slappe litt mer av. Dere kvinner ødelegger ved å overtolke ting. Menn er simple.

Selv syns jeg du burde kutte han ut for hans egen del, fordi du virker vanskelig å ha med å gjøre.

Anonymous poster hash: 3f242...566

Virker ikke som du har fortsått noe av det jeg skriver..

Jeg har vært den som har tatt insj til å treffes, hver gang han har avlyst har jeg fortsatt laget opp for nytt møte.. Og pga det som skjedde i starten med oss, den ene episoden har jeg vært mer på han, for å gjøre han trygg på at JEG ikke spiller noen spill med han..Jeg har ikke snakket om verken forhold eller brukt store ord til han, alt jeg vil er å være med han og bli kjent og selvfølgelig ha sex. Har ikke krevd noe fra han...

Han har blitt frisk for lenge siden... var ( som skrevet lenger opp) hos han igår, men veldig skuffet over at han ikke ville være alene med meg...

Men ja , enig i at jeg legger for mye energi i dette og må slappe av litt mer, men ikke så enkelt når alt man vil er å få stabilitet. Samt mangler man kos, sex og kjærlighet :(

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som du har fortsått noe av det jeg skriver..

Jeg har vært den som har tatt insj til å treffes, hver gang han har avlyst har jeg fortsatt laget opp for nytt møte.. Og pga det som skjedde i starten med oss, den ene episoden har jeg vært mer på han, for å gjøre han trygg på at JEG ikke spiller noen spill med han..Jeg har ikke snakket om verken forhold eller brukt store ord til han, alt jeg vil er å være med han og bli kjent og selvfølgelig ha sex. Har ikke krevd noe fra han...

Han har blitt frisk for lenge siden... var ( som skrevet lenger opp) hos han igår, men veldig skuffet over at han ikke ville være alene med meg...

Men ja , enig i at jeg legger for mye energi i dette og må slappe av litt mer, men ikke så enkelt når alt man vil er å få stabilitet. Samt mangler man kos, sex og kjærlighet :(

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Det kommer med tiden. Du må være tålmodig og gi det tid. Virker som du er fastlåst i kjærestemodus allerede, mens han fortsatt prøver finne ut og føle litt på om du er noe han vil bli sammen med. Tålmodighet :D

Anonymous poster hash: 3f242...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hot and cold" type... LØP!!!

Anonymous poster hash: eab02...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg sex med den andre du har holdt på med, så glemmer du hele fyren umiddelbart.



Anonymous poster hash: 343b6...eb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg sex med den andre du har holdt på med, så glemmer du hele fyren umiddelbart.

Anonymous poster hash: 343b6...eb8

Lenge leve kynismen...

Ts : du må ha mer tålmodighet. Kanksje han vil ta det roligere og at han føler et press siden du har nevnt at det er lenge siden med sex. Synes forøvrig det var dumt at du sa det. Synes ike man skal si sånne ting når man dater en ny, da han kanksje begynner å tenke på andre du har vært med på topen av den episoden på treningssenteret, der du tydligvis har vært med en annen som trener der. Kanskje han er usikker på hvilken jente du er? Ei som har vært med mange? Ei som tar lett på sex ? Noen jenter idag gjør jo det, er ikke bare menn...

Bare noen tabker fra meg.

Ro ned. Ikke stress. Hvis det er meningen at det skal bli dere, blir det dere.

Anonymous poster hash: ccec6...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort og greit. Han er virkelig ikke ordentlig interessert i deg.KUTT HAN TVERT! Han er ikke ærlig men en pingle som ikke makter å ha baller til å si det slik det er. TS- du vil finne en annen bra fyr og le når du minnes denne tafatte (lille) idioten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve kynismen...

Ts : du må ha mer tålmodighet. Kanksje han vil ta det roligere og at han føler et press siden du har nevnt at det er lenge siden med sex. Synes forøvrig det var dumt at du sa det. Synes ike man skal si sånne ting når man dater en ny, da han kanksje begynner å tenke på andre du har vært med på topen av den episoden på treningssenteret, der du tydligvis har vært med en annen som trener der. Kanskje han er usikker på hvilken jente du er? Ei som har vært med mange? Ei som tar lett på sex ? Noen jenter idag gjør jo det, er ikke bare menn...

Bare noen tabker fra meg.

Ro ned. Ikke stress. Hvis det er meningen at det skal bli dere, blir det dere.

Anonymous poster hash: ccec6...4cd

For noe tull! Om han var interessert hadde det skjedd noe for lenge siden. Syns det bare er å oppfordre TS til å kaste bort tid i livet hennes å oppfordre henne til å roe ned osv. Nei- her er det bare å bli kvitt daukjøttet og date videre!

Anonymous poster hash: 733b7...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her ( igjen) :fnise:

Og er det normalt at playere er "sjalu" altså lurer på om du er med andre, sier rett ut at de ikke vil du skal være med noen andre? Trodde de ikke brydde seg, så lenge de fikk det de ville ha... Og jeg har tilogmed sagt til han at jeg er veldig frustrert fordi det er lenge siden :fnise: så han vet han får, bare han kommer å henter...

Anonymous poster hash: 6ef4f...632

Uff og uff ...snakk om å ha misforstått. uansett de siste du bør høre på er kvinnfolk når det gjelder tolkninger om hva som egentlig foregår. De har ikke snøring...de snakker utelukkende utfra hvilke følelser de har kjent på i en slags lignende situasjon.

Jeg kunne skrevet et langt innlegg med utgangspunkt i de mest sansynlige antagelser og gjort noen metodiske tolkninger derfra ...men det har også lite for seg - samt lite verdsatt.

Anonymous poster hash: ecb88...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...