AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Del Skrevet 29. mars 2015 Bare lurer for moro skyld. Det er jo blitt en industri av dette, å utstede parkeringsbøter. Spesielt i USA er det mye konkurranse på dette, men også i Norge. Selskapene må jo tjene masse på dette her tenker jeg. Men når begynte man å utstede parkeringsbøter? Og hvor? Anonymous poster hash: e9df3...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 29. mars 2015 #2 Del Skrevet 29. mars 2015 Når folk gikk lei av biler som var parkert feil og ulovlig tenker jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #3 Del Skrevet 29. mars 2015 Når folk gikk lei av biler som var parkert feil og ulovlig tenker jeg. Lol, skjønner det, men hvem kom på ideen? Og når? Anonymous poster hash: e9df3...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 29. mars 2015 #4 Del Skrevet 29. mars 2015 Klarte å google meg frem til denne siden. http://thenewspaper.com/news/44/4482.asp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 31. mars 2015 #5 Del Skrevet 31. mars 2015 Det du skal vite er at i Amsterdam så blir sykler ikke bare tauet men også bøtelagt pga feilparkering. Har sett det selv. Kommunen kjører rundt med små lastebiler hvor de lesser sykler oppå. For å få sykkelen tilbake må du betale gebyr. Bilde fra sykkeinntauingsdepot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå