Gå til innhold

Veier denne jenta for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor høy er hun?

Jeg tipper hun max kan være 70 kilo. Hun har ikke særlig store lår, så tviler på at vekta kan være så høy. Tipper hun er 64-65 kg.

Ser mange her sier hun er dvask??

Milde måne sier bare jeg.

Dette er en jente som har en ung og fin kropp:-) Fine former, og fortsatt stram.



Anonymous poster hash: 5cb82...5ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt urealistisk at denne jenta løper, eller trener overhodet. Ha det helt klart.

Du vet tydeligvis ikke at kosthold har mye mer å si enn trening når det kommer til utseende, men det gjør det. Ha det helt klart.

Anonymous poster hash: 90fed...fed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt meningsløst å skulle gjette vekta til ei jente ut fra et bilde. Hva i alle dager er poenget? Jeg tror i alle fall samtlige her kan være enige om at hun ikke har et vektproblem verken den ene eller andre veien. Om hun er sunn, kan vi ikke vite noe om, da vi verken vet om hun trener eller hva hun spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt urealistisk at denne jenta løper, eller trener overhodet. Ha det helt klart.

Søtt at du tror du kan se det. Jeg løp 5 ganger i uka for noen år siden. Jeg var litt overvektig, så jeg hadde slappere kropp enn henne, men jeg hadde god fysisk form. Så nei, du kan ikke nødvendigvis se det på noen om de løper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig er jeg så drittlei av disse trådene. For det første så vet man at TS er jenta på bildet og er usikker på kroppen sin. For det andre, det at vi skal sitte her å gjette en vekt føler jeg blir feil.

Nå har jeg ikke sett igjennom tråden om TS faktisk har svart på spørsmålet om hvor mye hun egentlig veier, men nok for være nok. Også at på til å skape en diskusjon om hun trener eller ikke? Kropper er forskjellige, men dessverre virker det som om noen av dere må ha det banket inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrent.

Ærlig talt. En normalvektig kropp er ikke utrent, det spørs hvilken type trening hun holder på med. Ikke alle er tilhengere av fitness-trenden, og ikke alle ønsker en fitness-kropp. Jeg er en del tynnere enn TS, syns ikke hun er verken tykk eller utrent, men har en normalvektig kropp som ser trent ut, ikke fitness-trent, men vanlig-trent!

Og, skjerp deg!

Anonymous poster hash: ad438...892

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Ærlig talt. En normalvektig kropp er ikke utrent, det spørs hvilken type trening hun holder på med. Ikke alle er tilhengere av fitness-trenden, og ikke alle ønsker en fitness-kropp. Jeg er en del tynnere enn TS, syns ikke hun er verken tykk eller utrent, men har en normalvektig kropp som ser trent ut, ikke fitness-trent, men vanlig-trent! Og, skjerp deg! Anonymous poster hash: ad438...892

Ska jeg skjerpe meg fordi jeg synes kroppen ser utrent ut?(SER utrent ut, betyr ikke at hun er det, men jeg synes kroppen ser dvask og utrent ut) Det er min mening og det må du bare akseptere.

Ser du meg angripe alle som mener at hun har en perfekt, vakker, nydelig kropp?

Nei, jeg aksepeter at andre har et annet syn enn meg på hva som er en dvask kropp. Folk har forskjelllg smak og syn når det kommer til kropp, utseende eller hva det måtte være. Jeg har aldri kalt henne tykk, stygg eller noe annet kun at jeg synes at den kroppen ser dvask ut.

Fasinerende at så mange lar seg provosere av det. Eneste forklaringen må være at noen føler seg så truffet og med det føler seg så usikker på seg selv at de heller føler for å angripe min mening fremfor å ytre hva de selv synes og stå for det.

At du mener at dette er selve bildet på en vakker, sunn og flott kropp er ditt syn.

Å angripe meg for at jeg ikke er enig blir for dumt. Alle har ikke samme smak og syn på ting. Suck it up and live with it.

Endret av Runforit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska jeg skjerpe meg fordi jeg synes kroppen ser utrent ut?(SER utrent ut, betyr ikke at hun er det, men jeg synes kroppen ser dvask og utrent ut) Det er min mening og det må du bare akseptere.

Ser du meg angripe alle som mener at hun har en perfekt, vakker, nydelig kropp?

Nei, jeg aksepeter at andre har et annet syn enn meg på hva som er en dvask kropp. Folk har forskjelllg smak og syn når det kommer til kropp, utseende eller hva det måtte være. Jeg har aldri kalt henne tykk, stygg eller noe annet kun at jeg synes at den kroppen ser dvask ut.

Fasinerende at så mange lar seg provosere av det. Eneste forklaringen må være at noen føler seg så truffet og med det føler seg så usikker på seg selv at de heller føler for å angripe min mening fremfor å ytre hva de selv synes og stå for det.

At du mener at dette er selve bildet på en vakker, sunn og flott kropp er ditt syn.

Å angripe meg for at jeg ikke er enig blir for dumt. Alle har ikke samme smak og syn på ting. Suck it up and live with it.

Synes du det er rart at folk reagerer når svaret ditt besto av kun ett ord, "utrent"? Her har vi en ung kvinne som åpenbart er usikker på kroppen sin, og du velger å strø salt i såret ved ikke å bare være negativ til kroppen hennes, men også til livsstilen (som du strengt tatt ikke vet noe som helst om). Flott at du tok tilbake det du sa om at hun er utrent, men uansett. Skal du kalle en helt normal kropp for dvask bare fordi du selv er fitnessfrelst så må du tåle at det ikke faller i god jord hos alle. Noen føler seg kanskje truffet, ja, men er det så rart? Folk flest lever faktisk ikke på kylling og tunfisk, så det er en stor gruppe du er nedlatende mot her.

Anonymous poster hash: 90fed...fed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska jeg skjerpe meg fordi jeg synes kroppen ser utrent ut?(SER utrent ut, betyr ikke at hun er det, men jeg synes kroppen ser dvask og utrent ut) Det er min mening og det må du bare akseptere.

Ser du meg angripe alle som mener at hun har en perfekt, vakker, nydelig kropp?

Nei, jeg aksepeter at andre har et annet syn enn meg på hva som er en dvask kropp. Folk har forskjelllg smak og syn når det kommer til kropp, utseende eller hva det måtte være. Jeg har aldri kalt henne tykk, stygg eller noe annet kun at jeg synes at den kroppen ser dvask ut.

Fasinerende at så mange lar seg provosere av det. Eneste forklaringen må være at noen føler seg så truffet og med det føler seg så usikker på seg selv at de heller føler for å angripe min mening fremfor å ytre hva de selv synes og stå for det.

At du mener at dette er selve bildet på en vakker, sunn og flott kropp er ditt syn.

Å angripe meg for at jeg ikke er enig blir for dumt. Alle har ikke samme smak og syn på ting. Suck it up and live with it.

Runforit.

Folk prøver bare å påpeke at kroppshysteriet er gått for langt. Herunder ditt syn.

Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du selv ønsker. Slutt å ta ting personlig og heller tenk over hva du forteller andre. Dette er et diskusjonforum, kritikken må du bare godta når du velger å delta.. Det er flere som har behandlet deg og synspunktene dine med respekt, spesielt coolaid og andre, lengre oppe i tråden, likevel virker det som om du er personlig såret fordi du får en gangs skyld får motgang.

Dette handler ikke om å ha ulik smak eller syn på ting. Dette handler om et kroppsideal som du velger å representere.

Slutt å tro at dette handler om deg - det gjør det altså ikke. Det handler om, igjen, et kroppsideal som ikke er bra å fortelle unge jenter at de skal ha.

Trist at du ikke forstår dette. Hvorfor ikke gå i deg selv, tenk nøye gjennom ditt eget syn på kropp og hva du skriver her inne. Og la det bli med det.

Og til slutt, til deg Runforit og alle dere andre:

Det er noe gale med alle oss, som finner noe negativt med en sunn, frisk, flott, ungdommelig kvinnekropp. :frown:

Anonymous poster hash: dd6e9...7c1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

TS, hvor mye veier denne jenta da?

Hvorfor er det så viktig?

Overskriften til tråden var " veier denne jenten for mye ?"

Hun kunne like gjerne spurt om hun var overvektig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hvorfor er det så viktig?

Overskriften til tråden var " veier denne jenten for mye ?"

Hun kunne like gjerne spurt om hun var overvektig. :)

Jeg bare lurte? Hvor har jeg sagt hun er overvektig? Er selv over 70 kg og anser meg ikke som overvektig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Jeg bare lurte? Hvor har jeg sagt hun er overvektig? Er selv over 70 kg og anser meg ikke som overvektig!

Sier ikke at du har sagt at hun er overvektig. :) Men regner med at det er det ts ønsker tilbakemelding på.

Syns vi skal bort fra å titte på antall kilo for å finne ut om en "kropp" er god nok eller ikke. Jeg bare påpekte dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Synes du det er rart at folk reagerer når svaret ditt besto av kun ett ord, "utrent"? Her har vi en ung kvinne som åpenbart er usikker på kroppen sin, og du velger å strø salt i såret ved ikke å bare være negativ til kroppen hennes, men også til livsstilen (som du strengt tatt ikke vet noe som helst om). Flott at du tok tilbake det du sa om at hun er utrent, men uansett. Skal du kalle en helt normal kropp for dvask bare fordi du selv er fitnessfrelst så må du tåle at det ikke faller i god jord hos alle. Noen føler seg kanskje truffet, ja, men er det så rart? Folk flest lever faktisk ikke på kylling og tunfisk, så det er en stor gruppe du er nedlatende mot her.

Anonymous poster hash: 90fed...fed

Det er lenge siden jeg "tok tilbake" utrent så det kapittelet er gammelt. Igjen så handler det om hva du ser og hva jeg ser.

Jeg ser en kropp som jeg ikke definerer som tykk, men som dvask.

Og det er uvitenhet å slenge ut med at man må være fitnessfrelst og leve på kylling og grønnsaker for å få en "fitnesskropp" som du kaller det. Jeg har aldri påstått at idealet er en fitnesskropp, kun at jeg personlig synes den kroppen var dvask. Verken mer eller mindre.

Runforit.

Folk prøver bare å påpeke at kroppshysteriet er gått for langt. Herunder ditt syn.

Du skal selvfølgelig få lov til å mene akkurat hva du selv ønsker. Slutt å ta ting personlig og heller tenk over hva du forteller andre. Dette er et diskusjonforum, kritikken må du bare godta når du velger å delta.. Det er flere som har behandlet deg og synspunktene dine med respekt, spesielt coolaid og andre, lengre oppe i tråden, likevel virker det som om du er personlig såret fordi du får en gangs skyld får motgang.

Dette handler ikke om å ha ulik smak eller syn på ting. Dette handler om et kroppsideal som du velger å representere.

Slutt å tro at dette handler om deg - det gjør det altså ikke. Det handler om, igjen, et kroppsideal som ikke er bra å fortelle unge jenter at de skal ha.

Trist at du ikke forstår dette. Hvorfor ikke gå i deg selv, tenk nøye gjennom ditt eget syn på kropp og hva du skriver her inne. Og la det bli med det.

Og til slutt, til deg Runforit og alle dere andre:

Det er noe gale med alle oss, som finner noe negativt med en sunn, frisk, flott, ungdommelig kvinnekropp. :frown:

Anonymous poster hash: dd6e9...7c1

Jeg er absolutt ikke såret.

Hvem er du til sitte på den høye hesten din å fortelle meg hva som skal være kroppsidealet? Det er faktisk like individuelt som antall person i verden om hva som representerer et sunt kroppsideal.

Jeg har ikke sagt en eneste negativ ting om den kroppen, kun at i mine øyne er den ikke tykk, men dvask.

Det finnes ikke noe rett eller galt svar om hva som er et kroppsideal. Bare masse forskjellige meninger. At dere vil diskutere min(og mange andres meninger, men tydeligvis er det jeg som må ta "skyllebøtten") er som å stange huet i veggen fordi det handler om utseendet.

Som om jeg hadde påstått at Chris Hemsworth er ufattelig sexy. Skal jeg da diskutere opp og ned i mente med deg om du mener han ikke er sexy? Hva er poenget? Du er ike enig da vi har forskjellig syn på ideal, skjønnhet og hva som er sexy og vakkert.

Jeg skjønner at det er vanskelig for mange å skille sak og person og ta en titt på profilbildet mitt og si at det er sånn jeg mener alle skal se ut. Og nei; det mener jeg absolutt ikke. Jeg har ikke meg elv i bakhodet i det hele tatt når jeg ser en kropp og ytrer min mening.

Når det er sagt så har jeg selv vært større enn jeg er i dag. Ikke tykk, men tynnfeit og dvask da jeg levde på ferdigmat og aldri trente. Jeg synes ikke kroppen min verken så sunn og frisk ut, ei heller var den i form.

Noen ville sikkert være superfonøyd med den kroppen, men jeg ville ikke leve sånn lenger og ha ubalanse mellom muskler og fett lengre, og ikke minst en rældårlig form og kondis. Jeg tok tak og la om livsstilen der jeg spiser masse(absolutt ikke kylling og grønnsaker diett), men god og næringsrik mat og begynte å løpe.

Å si at jeg fremmer et usunt kroppsideal når fokuset mitt er på sunn og god mat og mer aktivtet kun fordi jeg har et utsagn om at jeg personlig synes TS bildet så ut som en utrent og dvask kropp sier mer om hvordan noen her velger å tolke det som om at jeg mener at en skal ha "null" fettprosent, trene fitness(noe jeg aldri har gjort) og løpe flere mil i uka(noe jeg har opparbeidet gjennom de siste 6 årene i en ellers ekstremt stillesittende hverdag).

Det har jeg aldri påstått eller sagt. Min mening er at det er flott om alle er fornøyde med kroppen de har. Alle har ikke samme idealet og igjen er det flott at alle har forskjellig smak og preferanser. Noen mener at bodybuildere er nydelige, andre mener de ser ut som låvevegger, noen synes Fitness damene er vakre, andre synes de har for mye muskler, noen synes at noen er for tynne, mens andre synes der perfekte, noen synes noen er dkatten og datten.

Jeg synes TS bildet ikke er en tykk kropp, men jeg synes den ser utrent og dvask ut.

Så skal dere selvsagt få diskuter dette opp og ned i mente og være så uenige som dere vil; det har en selvsagt rett til, men igjen så er ikke dette noe jeg mener er et emne der noen har rett eller galt; kun forskjellige preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska jeg skjerpe meg fordi jeg synes kroppen ser utrent ut?(SER utrent ut, betyr ikke at hun er det, men jeg synes kroppen ser dvask og utrent ut) Det er min mening og det må du bare akseptere.

Ser du meg angripe alle som mener at hun har en perfekt, vakker, nydelig kropp?

Nei, jeg aksepeter at andre har et annet syn enn meg på hva som er en dvask kropp. Folk har forskjelllg smak og syn når det kommer til kropp, utseende eller hva det måtte være. Jeg har aldri kalt henne tykk, stygg eller noe annet kun at jeg synes at den kroppen ser dvask ut.

Fasinerende at så mange lar seg provosere av det. Eneste forklaringen må være at noen føler seg så truffet og med det føler seg så usikker på seg selv at de heller føler for å angripe min mening fremfor å ytre hva de selv synes og stå for det.

At du mener at dette er selve bildet på en vakker, sunn og flott kropp er ditt syn.

Å angripe meg for at jeg ikke er enig blir for dumt. Alle har ikke samme smak og syn på ting. Suck it up and live with it.

Det er ingen som nekter deg å si din mening, og så vidt jeg kan se var det bare en AB som angrep deg.

Men akkurat som du har din rett til å si din mening, så har vi vår rett til å si ifra når vi mener at din mening er litt "ekstrem". Inne på et forum kan man ikke bare gjemme seg bak "min mening, min rett!", og så tro at diskusjonen er over. Da ville det blitt ganske kjedelig her inne.

Du har all rett til å mene at jenta er dvask, men:

1. Man ikke alltid ytre sin mening, spesielt er det ikke nødvendig når man ikke blir spurt. Spørsmålet var om jenta var overvektig. Spørsmålet var ikke om jenta så trent eller dvask ut, eller om hun hadde bleik hud eller rynker eller hva man nå måtte mene utenom det som blir spurt om.

2. Du må tåle at noen er uenige i din mening og/eller måten du ytrer den på, uten at du behøver å ta det så personlig. Vi som er uenige i ditt kroppssyn som du nå velger å dele har også lov til å si vår mening om kroppssynet ditt og måten du velger å ytre det på. Det betyr ikke at vi nekter deg å si din mening, men ettersom dette er et forum er det helt naturlig at vi velger å diskutere andres meninger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

Det er ingen som nekter deg å si din mening, og så vidt jeg kan se var det bare en AB som angrep deg.

Men akkurat som du har din rett til å si din mening, så har vi vår rett til å si ifra når vi mener at din mening er litt "ekstrem". Inne på et forum kan man ikke bare gjemme seg bak "min mening, min rett!", og så tro at diskusjonen er over. Da ville det blitt ganske kjedelig her inne.

Du har all rett til å mene at jenta er dvask, men:

1. Man ikke alltid ytre sin mening, spesielt er det ikke nødvendig når man ikke blir spurt. Spørsmålet var om jenta var overvektig. Spørsmålet var ikke om jenta så trent eller dvask ut, eller om hun hadde bleik hud eller rynker eller hva man nå måtte mene utenom det som blir spurt om.

2. Du må tåle at noen er uenige i din mening og/eller måten du ytrer den på, uten at du behøver å ta det så personlig. Vi som er uenige i ditt kroppssyn som du nå velger å dele har også lov til å si vår mening om kroppssynet ditt og måten du velger å ytre det på. Det betyr ikke at vi nekter deg å si din mening, men ettersom dette er et forum er det helt naturlig at vi velger å diskutere andres meninger.

Som sagt tidligere så er dere selvsagt mer enn velkommen til å diskutere hva jeg mener opp og ned i mente uten at det vil føre noen vei da vi som sagt har helt forskjellige preferanser. Viser til siste innlegget mitt og som sagt; er hun tykk er med i TS første innlegg. Jeg utdyper da, ikke tykk, men dvask, noe som da heller ikke går under slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg "tok tilbake" utrent så det kapittelet er gammelt. Igjen så handler det om hva du ser og hva jeg ser.

Jeg ser en kropp som jeg ikke definerer som tykk, men som dvask.

Og det er uvitenhet å slenge ut med at man må være fitnessfrelst og leve på kylling og grønnsaker for å få en "fitnesskropp" som du kaller det. Jeg har aldri påstått at idealet er en fitnesskropp, kun at jeg personlig synes den kroppen var dvask. Verken mer eller mindre.

Jeg er absolutt ikke såret.

Hvem er du til sitte på den høye hesten din å fortelle meg hva som skal være kroppsidealet? Det er faktisk like individuelt som antall person i verden om hva som representerer et sunt kroppsideal.

Jeg har ikke sagt en eneste negativ ting om den kroppen, kun at i mine øyne er den ikke tykk, men dvask.

Det finnes ikke noe rett eller galt svar om hva som er et kroppsideal. Bare masse forskjellige meninger. At dere vil diskutere min(og mange andres meninger, men tydeligvis er det jeg som må ta "skyllebøtten") er som å stange huet i veggen fordi det handler om utseendet.

Som om jeg hadde påstått at Chris Hemsworth er ufattelig sexy. Skal jeg da diskutere opp og ned i mente med deg om du mener han ikke er sexy? Hva er poenget? Du er ike enig da vi har forskjellig syn på ideal, skjønnhet og hva som er sexy og vakkert.

Jeg skjønner at det er vanskelig for mange å skille sak og person og ta en titt på profilbildet mitt og si at det er sånn jeg mener alle skal se ut. Og nei; det mener jeg absolutt ikke. Jeg har ikke meg elv i bakhodet i det hele tatt når jeg ser en kropp og ytrer min mening.

Når det er sagt så har jeg selv vært større enn jeg er i dag. Ikke tykk, men tynnfeit og dvask da jeg levde på ferdigmat og aldri trente. Jeg synes ikke kroppen min verken så sunn og frisk ut, ei heller var den i form.

Noen ville sikkert være superfonøyd med den kroppen, men jeg ville ikke leve sånn lenger og ha ubalanse mellom muskler og fett lengre, og ikke minst en rældårlig form og kondis. Jeg tok tak og la om livsstilen der jeg spiser masse(absolutt ikke kylling og grønnsaker diett), men god og næringsrik mat og begynte å løpe.

Å si at jeg fremmer et usunt kroppsideal når fokuset mitt er på sunn og god mat og mer aktivtet kun fordi jeg har et utsagn om at jeg personlig synes TS bildet så ut som en utrent og dvask kropp sier mer om hvordan noen her velger å tolke det som om at jeg mener at en skal ha "null" fettprosent, trene fitness(noe jeg aldri har gjort) og løpe flere mil i uka(noe jeg har opparbeidet gjennom de siste 6 årene i en ellers ekstremt stillesittende hverdag).

Det har jeg aldri påstått eller sagt. Min mening er at det er flott om alle er fornøyde med kroppen de har. Alle har ikke samme idealet og igjen er det flott at alle har forskjellig smak og preferanser. Noen mener at bodybuildere er nydelige, andre mener de ser ut som låvevegger, noen synes Fitness damene er vakre, andre synes de har for mye muskler, noen synes at noen er for tynne, mens andre synes der perfekte, noen synes noen er dkatten og datten.

Jeg synes TS bildet ikke er en tykk kropp, men jeg synes den ser utrent og dvask ut.

Så skal dere selvsagt få diskuter dette opp og ned i mente og være så uenige som dere vil; det har en selvsagt rett til, men igjen så er ikke dette noe jeg mener er et emne der noen har rett eller galt; kun forskjellige preferanser.

Jeg er en ny AB. Men jeg tror kanskje det folk reagerer på er at det kan virke som om du mener man bare er trent om man trener OG har lav fettprosent, og derfor ser veldig slank og stram ut. (Du har forklart deg i senere innlegg, men det er dette inntrykket man likevel lett kan få når man leser det du har skrevet, selv om du ikke mener dette) Og at man blir sett på som utrent og dvask om man trener men har en mer "normal" fettprosent. Fetter ligger jo i hovedsak over musklene, man vil for eksempel ikke ha six-pack som jente før man bar en relativt lav fettprosent (dette er ikke til deg altså, for det vet du nok veldig godt selv, men generelt bare). Men om en person er akkurat like godt trent, er ikke perosnen noe mer eller mindre trent om fettprosenten viser 18 eller 24. Selv om den på 18 vil se mer trent ut. Det jeg prøver å si, er at de fleste her er nok ikke ute etter å angripe deg, men syntes at den første kommentaren din kom veldig skjevt ut ("utrent") og reagerte på dette.

-------------------

Jeg er forøvrig veldig godt trent og veier 52 kg på 170cm, for mange er jeg alt for tynn, med for mye muskler og for lite fett. Men veninnen min som er mye sterkere og bedre trent enn meg er 168 omtrent og veier 70 kg og ser også mindre trent ut enn meg. Men begge er veldig fornøyd med kroppene våres, og syntes man skal kunne se ut som man selv vil så lenge man er fornøyd - og ikke klage over hvordan andre ser ut :)

Anonymous poster hash: dadf8...5eb

Anonymous poster hash: dadf8...5eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utdyper da, ikke tykk, men dvask, noe som da heller ikke går under slank.

Så du mener på ramme alvor at den kroppen ikke er slank??!

Jeg har ikke sagt en eneste negativ ting om den kroppen, kun at i mine øyne er den ikke tykk, men dvask.

Jeg tror de fleste som får kroppen sin kalt for dvask vil oppfatte det som "å si en eneste negativ ting om den kroppen". ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt en eneste negativ ting om den kroppen, kun at i mine øyne er den ikke tykk, men dvask.

Så lenge dvask (slapp/lat) er et negativt ladet ord, kan du ikke si at du ikke har sagt en negativ ting om kroppen på bildet.

Når det er sagt, dere som sier at dette er en dvask kropp ser noe helt annet enn meg.

Jeg ser en sunn kropp med stram hud, en slank midje, ingenting som henger, og ser ingenting dvaskt ved kroppen i det hele tatt.

Skal jeg være ekstremt kritisk kan det se ut til at personen på bildet kanskje har vært større før (jeg har lignende linjer ved hoftekammen etter vektreduksjon), men at hun har strammet opp/gått ned i vekt.

Anonymous poster hash: 9fa9f...400

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...