Gå til innhold

Typen er sint.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ahh. Been there done that.

Min nå ekskjæreste skulle ha kompiskveld med to vennepar og eksen. Jeg var ikke invitert tydeligvis, fordi eksen hans var redd for meg. Han skjønte til slutt hvor dumt det var, men da hadde jeg allerede blitt ganske eitrande forbanna, så han kom over til meg istedet og prøvde å gjøre det godt igjen. Han gjorde ikke noe slikt igjen. Jeg og eksen hans er venner den dag i dag, men det er liksom prinsipp. Man velger ikke bort kjæresten for eksen. Det er ingen grunn til at en eks som er over og ut og en nåværende kjæreste ikke kan komme overens. De har jo vært og er glad i samme gutten, så man må jo åpenbart ha noe til felles tenker da nå jeg.

Men ja. Jeg ble eitrande forbanna og syns det er helt greit, for da har gubben i forholdet tatt et valg som er fatalt feil, og skjønner han ikke det så burde det komme en reakjson som får han til å skjønne.



Anonymous poster hash: 611e6...766
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reaksjonen din er ikke barnslig, den er akkurat som den skal være i den situasjonen du er i. Det var for det første veldig dårlig gjort å ikke spørre om du også ville komme, når kompisen hans skulle ha med seg sin dame,- og for det andre helt bort i natta å få besøk av eksen sin uten at du er der. Man skal ikke godta alt i et forhold, selv om du ikke vil være den dama som stiller ultimatum, kan man faktisk gjøre det, når man føler seg dårlig behandlet! Om han er usikker på forholdet deres og ikke vet hva han vil, får han være såpass ærlig og si det da, uten å finne på unnskyldinger om at han må jobbe, studere eller treffe kompiser og ekser i stedet for deg! Stå opp for deg selv, ikke la han styre med deg som han vil! Du har rett til å være lei deg når han gjør sånn...

Klem til deg!:)

Anonymous poster hash: 5b110...9e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå sammen? Hva mener du med det? Hvor skal du gå?



Anonymous poster hash: 671b7...b5f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå sammen? Hva mener du med det? Hvor skal du gå?

Anonymous poster hash: 671b7...b5f

Hun mener å være sammen med!

Anonymous poster hash: 5b110...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener å være sammen med!

Anonymous poster hash: 5b110...9e6

Hvorfor skriver hun gå da?

Anonymous poster hash: 1e417...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at han tar med seg eksen isteden for deg. Det er jo du som er. Kjæresten hans ikke eksen.

Kompisen og kjæresten og kjæresten din og eksen. Han burde invitert deg isteden for eksen. Jeg hadde ikke akseptert det, og han burde forstå reaksjonen din. Det er du som skal være sint på han, ikke han på deg. Ikke gi deg, og la han komme til deg når han innser at det han gjorde var galt. Det er ikke du som skal gi etter her, for det er ikke du som har gjort noe galt, men han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk ikke lov til å komme på besøk til typen din fordi han skulle ha besøk av eksen? Hvorfor fikk du ikke lov å komme? Dette høres overhodet ikke normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver hun gå da?

Anonymous poster hash: 1e417...a9d

Å "gå sammen" er slang i enkelte dialekter for å være sammen, henge, dra på besøk, finne på noe, hang out, interact,chill out,spend time with osv.

Anonymous poster hash: 5b110...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...