Gå til innhold

Forhold til en mann med samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare legge til at om jeg hadde tatt livet mitt pga utroskap, ville det vært den ultimate hevn. De skyldige partene i utroskapet ville hatt en død person på sine skuldre for resten av livet, og ville vært nødt til å leve med hatet overfor sine handlinger for resten av livet, samtidig som jeg ville sluppet noe videre smerte.

Så tenk på at det kan finnes folk som meg der ute, før dere inngår et forhold med en opptatt mann,

Anonymous poster hash: 30a25...36e

Nei, det ville virket helt motsatt. Da ville de rundt "se" at "jo, stakkars hun slet jo så mye. Ikke rart han orket å stå i det. Var nok mer som lå bak vi ikke visste om". Ingen ville hatt noe liv på noe samvittighet og den utro parten hadde faktisk kunnet møtt forståelse fra omverden.

Alle mennesker har ansvar for egne handlinger uansett hva som har vært bakteppet.

Anonymous poster hash: 4640b...e6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ville virket helt motsatt. Da ville de rundt "se" at "jo, stakkars hun slet jo så mye. Ikke rart han orket å stå i det. Var nok mer som lå bak vi ikke visste om". Ingen ville hatt noe liv på noe samvittighet og den utro parten hadde faktisk kunnet møtt forståelse fra omverden.

Alle mennesker har ansvar for egne handlinger uansett hva som har vært bakteppet.

Anonymous poster hash: 4640b...e6e

Veldig enig. Når eksmannen min var utro så tok jeg en fiffig hevn. For å si det sånn så har elskerinnen flyttet til en annen kant av landet og mannen har mistet jobben. Det eneste man må gjøre er å slippe løs alle svin på skogen på en diskré måte. Begge vet det er min skyld at det ble som det ble, men ingen av dem kan bevise noe. Og før noen sier noe, så var alternativet å "kjøre over de med bilen", så alt i alt slapp begge lett unna. Folk som gjør slikt mot andre er mindreverdige mennesker som fortjener det som kommer mot de.

Anonymous poster hash: 47326...eae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med en fyr i over 10år. Har mange felles venner og kommer fra samme by.

Til tross for at han har hatt samboer alle disse årene så har vi hatt ett godt øye til hverandre. Vi har ikke gjort noe fysisk (mest pga avstanden) men det har blitt mange heftige meldinger og bilder opp gjennom årene. Vi er for det meste bare seksuelt tiltrukket av hverandre. Jeg er iallefall ikke ute etter ett forhold med han.

Så hvorfor fortsetter jeg? Jeg aner faktisk ikke. Selvfølgelig er det ikke rett ovenfor samboeren hans.

Men etter mange mislykkede forhold der mesteparten inneholdt utroskap, så begynte jeg å gi F. Samvittigheten på dette området er helt borte.

MEN...jeg hadde aldri vært utro selv.

Jeg heller er ikke ute etter noen skjennepreken. Er bare ærlig.

Anonymous poster hash: 1c039...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med en fyr i over 10år. Har mange felles venner og kommer fra samme by.

Til tross for at han har hatt samboer alle disse årene så har vi hatt ett godt øye til hverandre. Vi har ikke gjort noe fysisk (mest pga avstanden) men det har blitt mange heftige meldinger og bilder opp gjennom årene. Vi er for det meste bare seksuelt tiltrukket av hverandre. Jeg er iallefall ikke ute etter ett forhold med han.

Så hvorfor fortsetter jeg? Jeg aner faktisk ikke. Selvfølgelig er det ikke rett ovenfor samboeren hans.

Men etter mange mislykkede forhold der mesteparten inneholdt utroskap, så begynte jeg å gi F. Samvittigheten på dette området er helt borte.

MEN...jeg hadde aldri vært utro selv.

Jeg heller er ikke ute etter noen skjennepreken. Er bare ærlig.

Anonymous poster hash: 1c039...782

Dette hørtes kjent ut. Har du samme fornavn som samboeren hans?

Anonymous poster hash: 117fa...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes kjent ut. Har du samme fornavn som samboeren hans?

Anonymous poster hash: 117fa...444

Nei det har jeg ikke

Anonymous poster hash: 1c039...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kontakt med en fyr i over 10år. Har mange felles venner og kommer fra samme by.

Til tross for at han har hatt samboer alle disse årene så har vi hatt ett godt øye til hverandre. Vi har ikke gjort noe fysisk (mest pga avstanden) men det har blitt mange heftige meldinger og bilder opp gjennom årene. Vi er for det meste bare seksuelt tiltrukket av hverandre. Jeg er iallefall ikke ute etter ett forhold med han.

Så hvorfor fortsetter jeg? Jeg aner faktisk ikke. Selvfølgelig er det ikke rett ovenfor samboeren hans.

Men etter mange mislykkede forhold der mesteparten inneholdt utroskap, så begynte jeg å gi F. Samvittigheten på dette området er helt borte.

MEN...jeg hadde aldri vært utro selv.

Jeg heller er ikke ute etter noen skjennepreken. Er bare ærlig.

Anonymous poster hash: 1c039...782

Jeg har truffet en gift mann i snart 3 år, vi har gått fra bare å ha sex til forhold der han ønsket å forlate kona til å kutte ut til å ikke klare å kutte kontakten pga den seksuelle kjemien.

Jeg begynte å ha sex med ham fordi jeg hadde mistet troen på å treffe en OK mann for forhold (i 40 årene). Har ingen dårlig samvittighet for kona, det er han som er utro, ikke jeg.

Har dog sagt til ham at han bør ha ryggrad nok til å gå fra henne, eller fortelle, for 3 år på denne måten er ingen "fling".

(De har ikke barn sammen, kun nesten voksne + voksne barn på hver sin kant).

Anonymous poster hash: 9100f...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var kjæresten/kona/samboeren, så ville jeg ikke dyrket noe hat mot deg i så mange år i ettertid, eller jo kanskje, men jeg ville heller slitt med å komme over det som var skjedd. Nå ville ikke jeg blitt i forholdet dersom det viste seg at min mann var utro mot meg, så hvordan jeg ville tatt det spiller vel egentlig liten rolle.

Nå har jeg opplevd utroskap i mine tre første forhold. Jeg har mitt fjerde forhold nå, og hvis han også er utro mot meg så finnes det ikke håp om trofast partner, så da kan jeg likesågodt avslutte alt rett som det er. Hvis min samboer hadde hatt et sidesprang, ville det knekt meg så grådig mentalt at jeg måtte blitt lagt inn på mentalsykehus om jeg ikke skulle tatt livet mitt. Og jeg er usikker på om noen kunne hjulpet meg til å tro at jeg noengang kommer til å være bra nok for noen, ikke minst meg selv, da jeg har opplevd så mye helvete i livet at jeg bare orker ikke mer dritt.

Anonymous poster hash: 30a25...36e

Å finne seg så mange partnere som er utro sier mer om deg enn om dem egentlig. Du er tydelig psykisk ustabil, så det kan være grunnen til at de er utro mot deg.

Anonymous poster hash: 9100f...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og har opplevd opptatte menn som er ute etter et sidesprang. Det er uaktuelt for min del. Det er ikke sexy å være handlingshemmet og svak. Skal man være spennende og vil man oppleve spenning, syes jeg det er barnslig og svakt når man ikke har mer overblikk over situasjonen man er i og ber om kaos og trøbbel. Har opplevd flere menn som har tatt seg selv i nakken, så de finnes. Men jeg tror mange kvinner og menn der ute er blind når det kommer til partner. Spesielt de som traff hverandre i veldig ung alder, da er det ofte slik at den ene parten er bedre og har utviklet seg bedre enn den andre.

Anonymous poster hash: 960fc...700

Veldig riktig at mange partnere utvikler seg i ulike retninger, menn utvikler seg som regel mer karrieremessig enn damer, spesielt de damene som bare går hjemme, eller jobber deltid.

Da er veien til utroskap med noen som er mer spennende kort.

Anonymous poster hash: 9100f...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere ha så forbanna lite respekt for mennesker rundt dere? Opptatt er opptatt, SKAM DERE!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig. Når eksmannen min var utro så tok jeg en fiffig hevn. For å si det sånn så har elskerinnen flyttet til en annen kant av landet og mannen har mistet jobben. Det eneste man må gjøre er å slippe løs alle svin på skogen på en diskré måte. Begge vet det er min skyld at det ble som det ble, men ingen av dem kan bevise noe. Og før noen sier noe, så var alternativet å "kjøre over de med bilen", så alt i alt slapp begge lett unna. Folk som gjør slikt mot andre er mindreverdige mennesker som fortjener det som kommer mot de.

Anonymous poster hash: 47326...eae

Noen ganger har også den bedratte part en haug med svin på skogen, ikke nødvendigvis utroskap, men andre graverende ting som sier mye om dem som personer. Så om man skal spre rykter om andre får man sørge for å ha ryggen fri selv.

Anonymous poster hash: 9100f...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger har også den bedratte part en haug med svin på skogen, ikke nødvendigvis utroskap, men andre graverende ting som sier mye om dem som personer. Så om man skal spre rykter om andre får man sørge for å ha ryggen fri selv.

Anonymous poster hash: 9100f...00f

Hadde ikke brydd meg litt engang. Mitt mål var å ta igjen på de to patetiske unnskyldningene av noen mennesker. Når de ødelegger mitt liv har jeg full rett til å ødelegge deres. Det er ikke min feil at jeg var bedre på det enn dem ;)

Anonymous poster hash: 47326...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg litt engang. Mitt mål var å ta igjen på de to patetiske unnskyldningene av noen mennesker. Når de ødelegger mitt liv har jeg full rett til å ødelegge deres. Det er ikke min feil at jeg var bedre på det enn dem ;)

Anonymous poster hash: 47326...eae

Trenger hjelp du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp du.

Ikke i det hele tatt. Det finnes faktisk mennesker som meg der ute som ikke lar seg så enkelt tråkke på som heller ikke er mentalt syke. Det er jo forøvrig enda en grunn til å ikke holde på med opptatte fol, det kan komme ettervirkninger. Er du snill mot meg er jeg snill mot deg, er du slem mot meg så er jeg slem tilbake.

Anonymous poster hash: 47326...eae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke brydd meg litt engang. Mitt mål var å ta igjen på de to patetiske unnskyldningene av noen mennesker. Når de ødelegger mitt liv har jeg full rett til å ødelegge deres. Det er ikke min feil at jeg var bedre på det enn dem ;)

Anonymous poster hash: 47326...eae

Ja, og det funket for deg. Men det hadde ikke funket for alle det der. Kommer an på hvor smart og sterk man er. Og om man selv har ryggen fri, så ikke det slår tilbake på en selv.

Anonymous poster hash: 9100f...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt. Det finnes faktisk mennesker som meg der ute som ikke lar seg så enkelt tråkke på som heller ikke er mentalt syke. Det er jo forøvrig enda en grunn til å ikke holde på med opptatte fol, det kan komme ettervirkninger. Er du snill mot meg er jeg snill mot deg, er du slem mot meg så er jeg slem tilbake.

Anonymous poster hash: 47326...eae

Er du slem tilbake, er du ikke hakket bedre en de, heller tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du hø

Har du hørt om å snu det andre kinnet til ? Det viser styrke og sterk psyke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om å snu det andre kinnet til ? Det viser styrke og sterk psyke!

Det får være, men det er langt i fra like gøy ;)

Anonymous poster hash: 47326...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du slem tilbake, er du ikke hakket bedre en de, heller tvert i mot.

Tull. Å legge seg med andre når man er gift er vel noe av det styggeste man kan gjøre mot andre som ikke ibefatter vold.

Anonymous poster hash: 47326...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Noen med erfaringer? Enten det har vært kun sex eller følelser inne i bildet. Gidder ingen lærepenge om å være et forferdelig menneske.

Anonymous poster hash: 1c453...0e3

Hva faen feiler det noen av dere kvinnfolk? Dere som gjør at menn blir utro! Mange kjerringer som presser seg innpå når de vet at mannen er opptatt! Fy faen! Hvis du ødelegger et forhold så håper jeg du får oppleve utroskap så du får kjenne den smerten. Æsj! Kvalmt! Bryr meg en f i at du ikke vil høre hvor forferdelig du er!

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...