Gå til innhold

Kjønnsroller - kveget slår til igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er uenige. Og jeg hinter ikke om noe som helst. Men jeg konstaterer at mange kvinner tar monopol på hjemmet og nekter å slippe mannen til. Det er også en del av realitetene...kampen om fedrekvote, samvær med egne barn ved samlivsbrudd m.m. Og det er først og fremst feminismen som uttrykker forakt for de tradisjonelle kjønnsrollene. Det kan du ikke benekte.

Hva så om noen kvinner tar monopol på hjemmet? Det er deres problem. Poenget er at folk er forskjellige, og det er forskjellig hvor påvirket man blir av omgivelsene.

Jeg er ikke interessert i å diskutere feminisme. Det handler om å respektere barna som individer og ikke presse dem inn i en bås fordi de tilfeldigvis er født som gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så om noen kvinner tar monopol på hjemmet? Det er deres problem. Poenget er at folk er forskjellige, og det er forskjellig hvor påvirket man blir av omgivelsene.

Jeg er ikke interessert i å diskutere feminisme. Det handler om å respektere barna som individer og ikke presse dem inn i en bås fordi de tilfeldigvis er født som gutt eller jente.

Problemet med at noen kvinner tar monopol på hjemmet er at menn får kjeft for at de ikke bidrar nok...i nettopp hjemmet. Kjeften kommer fra dem som kaller seg feminister og det feminismen som har gått i bresjen for såkallt kjønnsnøytral berneoppdragelse. Du ser sammenhengen, går jeg ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tøff påstand på kvinneguiden at man skal kunne verdsette frivillige kjønnsforskjeller.

Her ønsker mange at ting skal innføres ved tvang.

Hva da f.eks?

Anonymous poster hash: 33f2e...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med at noen kvinner tar monopol på hjemmet er at menn får kjeft for at de ikke bidrar nok...i nettopp hjemmet. Kjeften kommer fra dem som kaller seg feminister og det feminismen som har gått i bresjen for såkallt kjønnsnøytral berneoppdragelse. Du ser sammenhengen, går jeg ut fra.

Nei. Det handler om to ulike saker. Om noen kvinner velger å ha monopol på hjemmet er et PERSONLIG valg. At en ikke gir de samme mulighetene til barna sine pga kjønn, går ut over barna. Det er vel ikke vanskelig å forstå? Sakene har overhode ikke noe med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...