Gå til innhold

alene mor flytte til utlandet (Frankrike) med barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo såklart også lov til å få innspill her da. Ordla meg kanskje litt feil.

Hey ironien kom vel ikke så bra frem klokka tre på natta?

Jeg er helt enig med deg. Det er jo helt absurd at man kan ta en avgjørelse som involverer andre menneskers skjebne, - uten å involvere dem?

Bare at en kvinne kan foreslå å reise utenlands uten og spørre far og unge er jo galskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Hey ironien kom vel ikke så bra frem klokka tre på natta?

Jeg er helt enig med deg. Det er jo helt absurd at man kan ta en avgjørelse som involverer andre menneskers skjebne, - uten å involvere dem?

Bare at en kvinne kan foreslå å reise utenlands uten og spørre far og unge er jo galskap.

Sant :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir ekstremt dumt gjort ovenfor far og barnet hvis du flytter til Frankrike og tar med deg barnet. Da er det enda mindre mulighet for far og barn å treffes. Jeg synes at foreldre bør bo så nært hverandre som mulig av hensyn til barnet. Etterhvert som barnet blir eldre (14-15-16 år), da kan man spørre barnet om det har lyst til å flytte utenlands med mor/far.

Et barn på 7 år forstår ikke konsekvensene av å flytte til et annet land og se enda mindre til far. Sønnen din sier at det er greit fordi sønnen din vil være med deg, ikke fordi han vil flytte til Frankrike. I mine øyne så burde du la sønnen din være igjen i Norge, i stedet for å røske opp røttene hans og ta han med deg. Det er du som vil flytte og da bør du ta konsekvensene av det.

Uansett om far ikke ser ut til å bry seg nå, så er han likevel faren til barnet og barnet har rett på samvær med far. I verste tiflelle så sitter far seg på bakbeina her og tar dette til retten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...