Gå til innhold

Spørre ff om hvorfor han ikke vil noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan enten være tømmestasjonen for en mann, eller man kan være på jakt etter en kjæreste. Man kan ikke være begge deler.

Anonymous poster hash: 635ae...4a7

Det går helt fint an å ha et forhold basert på kun sex med en mann samtidig som man er på leting etter andre jo. Er bare å kutte ut mannen en har sex med når man begynner å date en annen. Og funker det ikke med han, ja da kan man jammen meg ta kontakt med sex-vennen igjen! Slik fungerer nemlig den frie verden vi alle lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint an å ha et forhold basert på kun sex med en mann samtidig som man er på leting etter andre jo. Er bare å kutte ut mannen en har sex med når man begynner å date en annen. Og funker det ikke med han, ja da kan man jammen meg ta kontakt med sex-vennen igjen! Slik fungerer nemlig den frie verden vi alle lever i.

Jada, det an å være utro og kjøpe horer også. Alt går an i den frie verden vi lever i.

Anonymous poster hash: 635ae...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det du skriver her er korrekt så er det ikke mye å lure på. Det at du heller vil ha billig seksuell bekreftelse enn ingenting viser jo total mangel på selvrespekt, hvilket i seg selv er avtennende i en partner. Om det var et ben i kroppen hans som vurderte deg for et forhold, er det uaktuelt når du viser så lite ryggrad.

Problemet er at om du vil ha svar på hvorfor han ikke vil ha et forhold med deg får du neppe et oppriktig svar. Ingen vil stå ansikt til ansikt med noen og si rett ut "du er ikke god nok for meg" eller "du har en elendig personlighet". Men sannheten er jo at han synes du er god nok for sex, men ikke for noe mer. Det er en ukomfortabel diskusjon som alle unngår ved ff-forhold.

Anonymous poster hash: 15ba2...be3

Dette er nok det ærligste svaret du har fått til nå. Ha respekt for deg selv, hvorfor skal du gå på gress mens han er på leiting etter noe bedre.

Finn deg en mann som har respekt for deg, du er sikkert ei kjempeflott dame :sminkedokke: .

Anonymous poster hash: fe889...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint an å ha et forhold basert på kun sex med en mann samtidig som man er på leting etter andre jo. Er bare å kutte ut mannen en har sex med når man begynner å date en annen. Og funker det ikke med han, ja da kan man jammen meg ta kontakt med sex-vennen igjen! Slik fungerer nemlig den frie verden vi alle lever i.

Desperate mennesker holder på sånn. De som har litt mer verdighet, holder seg til en om gangen, selv om man ikke har sex med denne personen!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint an å ha et forhold basert på kun sex med en mann samtidig som man er på leting etter andre jo. Er bare å kutte ut mannen en har sex med når man begynner å date en annen. Og funker det ikke med han, ja da kan man jammen meg ta kontakt med sex-vennen igjen! Slik fungerer nemlig den frie verden vi alle lever i.

Desperate mennesker må alltid ha backup...

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate mennesker holder på sånn. De som har litt mer verdighet, holder seg til en om gangen, selv om man ikke har sex med denne personen!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Hva er det som er desperat med å ville pule flere? Det menneskeskapte tøvet "om å holde seg til en" :laugh::laugh::laugh: ?

Aaaaaahh,,,,verdighet, ja. Joda det får man sendt i posten om man er så "flink" at man bare holder seg til en :skratte::skratte::skratte: .

Hva århundre lever du i???

Anonymous poster hash: d1455...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det an å være utro og kjøpe horer også. Alt går an i den frie verden vi lever i.

Anonymous poster hash: 635ae...4a7

Selvfølgelig går det an, men nå er det nokså umoralsk å være utro og å betale for sex. Å ha et likeverdig forhold basert på sex kan ikke sammenlignes med utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate mennesker holder på sånn. De som har litt mer verdighet, holder seg til en om gangen, selv om man ikke har sex med denne personen!

Anonymous poster hash: 6a136...ffa

Single mennesker som liker sex må da få lov til å ha det med akkurat hvem de vil. Jeg skrev jo også at man bør bryte med personen man kun har sex med hvis man begynner å date noen andre seriøst. Det er ingenting desperat over å ønske å ha sex selv om man ikke har kjæreste. Sex er noe de aller fleste mennesker ønsker å ha, og heldigvis er det også helt greit å gjøre i Norge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si takk til dere som faktisk tar dere tid til å skrive konstruktive, gode og ærlige svar. Jeg vet nå at jeg iallfall ikke kommer til å nevne dette til han, og det er helt i orden for meg at jeg ikke får svar på dette :P Jeg klarer å skille følelser fra sex, men lurte bare på om det var greit å stille han dette spørsmålet. Jeg kommer på ingen måte til å vente på ham eller ha en forestilling i hodet mitt om at vi en dag ender opp sammen. For meg er sex gøy og noe som gir meg mye, og jeg har mer enn nok av år på å finne en kjæreste på.

Og til kommentaren jeg har sitert: Hahahaha her må jeg faktisk le, jeg hadde aldri trodd at tråden min kom til å lage slike reaksjoner! :fnise: Det er da veldig til konklusjoner om mangel på selvrespekt og at jeg ikke har hatt noe standard (hva nå enn sistnevnte betyr). Jeg tror det er du som trenger psykolog som klarer å lire fra deg noe slikt mot et fremmed menneske på et internettforum :) Jeg tør jo å spørre ham, men ville høre her om folk syntes det ville være en god idé først.

Skaff deg SELVRESPEKT ts! Jiiises....Holder på å ha sex med en fyr, ja er intim med en mann flere ganger, men tør ikke si noe hva eller hvordan du føler! Jeg blir så SINT på sånne damer som deg, og jeg er dame selv. Hvorfor har du ingen selvrespekt? Hvorfor har du sex med en mann før du vet mer hvor du står? Synes mange idag er rett og slett BILLIGE! Klorer seg fast i smuler, uten å ha NOE som helst krav før de har seg med noen!

Damer som holder på sånn kan takke dere selv for at mannen evt kun vil ha sex, FOR DU HAR JO FRA DAG EN IKKE HATT NOE STANDARD!

Skaff deg psykolog FØR du har sex eller forhold med noen. Fortsetter du sånn, blir du bare mer ødelagt.



Anonymous poster hash: 6a136...ffa



Anonymous poster hash: 32520...fe1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...