Gå til innhold

Naivt å sende nakenbilder?


Gothminister

Anbefalte innlegg

Det du tydeligvis ikke forstår eller vil ta inn over deg er at ikke alle menn er som din kompisgjeng. Ingen menn jeg kjenner (av de jeg kjenner godt) ville gjort noe sånt. Toskete guttunger uten respekt for kjæresten sin viser frem sånne bilder/videoer. Og jeg vet at jeg ikke er sammen med en slik en, jeg kjenner han jo tross alt rimelig godt.

Og igjen vil jeg spørre. Hvorfor må dere jenter være naive? Alt dette du her sier, har jenter i mange år sagt før deg. Men de har gått på en smell. Se deg litt rundt på nett, det er masse sider der gutter og menn legger ut bilder av sine kjærester og koner. Så kan man sitte å gi poeng. Ikke vær naiv når du kan være smart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det dere jenter ikke forstår. Er at få gutter ser på det som en drittsekkhandling og legge ut bilder av sin kjæreste. Det er heller ikke galt i en gutts hode å vise henne frem. Jeg har sett filmer tatt av kompiser der de knuller sin kjære. Dette har dem vist på fester med kammerater. Mitt ønske er at ikke flere jenter må oppleve det samme, selv om man stoler på sin kjære 100 %. Det er litt naivt dette. For alle vet at man aldri kan stole 100 % på noen andre en seg selv.

Si meg, er du klar over hvor hyklersk og komplett idiotisk du fremstår når du i det ene øyeblikket omtaler kvinner som sender dirty bilder med nedlatende termer som "naive idioter" og "kåte høns som vil vise fitta si", for deretter å forsøke innta en ridderrolle med et nobelt ønske om at disse stakkars jentene ikke skal oppleve å få bildene sine på avveie. Det er bra du holder din erfarne hånd over disse. uskyldige små som ikke vet sitt beste.

Anonymous poster hash: 10bd4...4d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er du klar over hvor hyklersk og komplett idiotisk du fremstår når du i det ene øyeblikket omtaler kvinner som sender dirty bilder med nedlatende termer som "naive idioter" og "kåte høns som vil vise fitta si", for deretter å forsøke innta en ridderrolle med et nobelt ønske om at disse stakkars jentene ikke skal oppleve å få bildene sine på avveie. Det er bra du holder din erfarne hånd over disse. uskyldige små som ikke vet sitt beste.

Anonymous poster hash: 10bd4...4d9

De er naive idioter. Men naive idioter kan alltids bli kloke reflekterte mennesker. Noe mer du lurte på når du først er i gang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen vil jeg spørre. Hvorfor må dere jenter være naive? Alt dette du her sier, har jenter i mange år sagt før deg. Men de har gått på en smell. Se deg litt rundt på nett, det er masse sider der gutter og menn legger ut bilder av sine kjærester og koner. Så kan man sitte å gi poeng. Ikke vær naiv når du kan være smart.

Jeg tror fortsatt ikke alle menn er sånn. Noen er dessverre det ja, men ikke alle. Det sier seg jo selv at ikke alle verdens menn ville lagt ut slike bilder av kjæresten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt ikke alle menn er sånn. Noen er dessverre det ja, men ikke alle. Det sier seg jo selv at ikke alle verdens menn ville lagt ut slike bilder av kjæresten sin.

Alle er ikke slik. Jeg kunne aldri gjort noe slikt mot noen jeg har vært sammen med. Men det vet man ikke før det er slutt. Mange sier at man ikke blir riktig kjent, før man går i fra hverandre. Det er noe i det. Jeg har selv 2 samlivsbrudd bak meg før jeg ble gift. Blitt kjent på en annen måte da ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er naive idioter. Men naive idioter kan alltids bli kloke reflekterte mennesker. Noe mer du lurte på når du først er i gang?

Nei, jeg lurte ikke på noe i stad og jeg lurer ikke på noe nå. Det var en generell observasjon av din pinlige opptreden i denne tråden formulert som et retorisk spørsmål.

Anonymous poster hash: 10bd4...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg lurte ikke på noe i stad og jeg lurer ikke på noe nå. Det var en generell observasjon av din pinlige opptreden i denne tråden formulert som et retorisk spørsmål.

Anonymous poster hash: 10bd4...4d9

Nå vet jo jeg at jeg har rett i denne tråden. Du kan jo lese deg opp og se hva alt av ekspertise sier om og ta nakenbilder å sende til sin kjære der og da. Så min venn, vær kritisk til Gothminister, men i denne tråden, har han faktisk rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man tar et valg. Nå er det uansett du som sitter på et problem om bilder av deg lekker ut. Hva du måtte mene om exsens oppførsel er lite relevant egentlig. Men ingen kan nekte deg og bli tatt bilde av. Resultatene ser man på hundrevis av nettsteder der bilder av flotte nakne jenter legges ut, med oppdatering daglig. Så jeg har alltid spurt meg selv av rein interesse, hvorfor må jenter være naive? Ikke noe nytt. Jenter var naive også i min ungdom og lot seg lure til en hel masse. Men hvorfor?

Neh, jeg føler ikke at jeg sitter på et problem om de lekker ut. Det er så klart ubehagelig, men jeg dør ikke at litt ubehag.

Hvorfor vi er naive vet jeg ikke. Det er mer interessant å spørre hvorfor gutter må være drittsekker syns nå jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, jeg føler ikke at jeg sitter på et problem om de lekker ut. Det er så klart ubehagelig, men jeg dør ikke at litt ubehag.

Hvorfor vi er naive vet jeg ikke. Det er mer interessant å spørre hvorfor gutter må være drittsekker syns nå jeg.

Gutter ser ikke på dette som å være drittsekker, selv om de er det. De ser på jenter som et trofe og gutter er ikke redde for å vise frem sin kjæreste naken. Husk gutter og jenter har veldig ulike holdninger til nakenhet og sex.

Nei du dør ikke om bilder av deg lekker ut. Det trenger ikke en gang og bry deg. Men for mange kan det bli en påkjenning og et hinder i forhold til yrkesvalg. Men for mange småjenter er det viktigere og tilfredsstille typen sin. Det er da jeg roper hallo og forstår at vi ennå har en lang vei med likestilling her i landet. Jeg forstår ikke hvorfor jenter er så naive. Det gjør meg nesten trist, med tanke på at jeg har 3 døtre. Men jeg nekter at dem skal bli så totalt naive at de sender bilder av seg selv naken til en kjekkas de ikke en gang husker når de blir 30. Det er ikke lov og være så blåst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er ikke slik. Jeg kunne aldri gjort noe slikt mot noen jeg har vært sammen med. Men det vet man ikke før det er slutt. Mange sier at man ikke blir riktig kjent, før man går i fra hverandre. Det er noe i det. Jeg har selv 2 samlivsbrudd bak meg før jeg ble gift. Blitt kjent på en annen måte da ja.

Ok, men i følge sine erfaringer og derfra slutninger så kan jo ikke den du er gift med stole på deg da, siden dere fortsatt er sammen. Eller? Jeg mener nå fortsatt ganske bestemt at jeg kan stole på kjæresten min, det mener sikkert du om din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men i følge sine erfaringer og derfra slutninger så kan jo ikke den du er gift med stole på deg da, siden dere fortsatt er sammen. Eller? Jeg mener nå fortsatt ganske bestemt at jeg kan stole på kjæresten min, det mener sikkert du om din også!

Vi stoler på hverandre. Men vi sender ikke nakenbilder, nettopp pga. vi vet ikke hvor vi står om 10 år, selv om vi har barn sammen. Et brudd kan være svært dramatisk og hvordan en av partene kan reagere, aner vi ikke. Det er livserfaring som gjør at man kan tenke seg situasjoner som kan oppstå. Derfor er det enkelte ting man ikke gjør. Selv om man stoler på sin partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter ser ikke på dette som å være drittsekker, selv om de er det. De ser på jenter som et trofe og gutter er ikke redde for å vise frem sin kjæreste naken. Husk gutter og jenter har veldig ulike holdninger til nakenhet og sex.

Nei du dør ikke om bilder av deg lekker ut. Det trenger ikke en gang og bry deg. Men for mange kan det bli en påkjenning og et hinder i forhold til yrkesvalg. Men for mange småjenter er det viktigere og tilfredsstille typen sin. Det er da jeg roper hallo og forstår at vi ennå har en lang vei med likestilling her i landet. Jeg forstår ikke hvorfor jenter er så naive. Det gjør meg nesten trist, med tanke på at jeg har 3 døtre. Men jeg nekter at dem skal bli så totalt naive at de sender bilder av seg selv naken til en kjekkas de ikke en gang husker når de blir 30. Det er ikke lov og være så blåst.

Men hvorfor sitter du da å gjentar deg selv igjen og igjen om at vi ikke må gjøre det? Vi som sender nakenbilder vet hvilken risiko vi tar. Vi skjønner at bildene kan lekke ut, og at dette er ubehagelig, men det er tross alt bare en kropp. En helt vanlig kropp. Er det sånn at vi skal slutte å gå med bikini på stranden da? Det kan jo hende at arbeidsgiveren vår i framtiden er på den stranda og ser oss kun med en liten bikini?

Inntrykket mitt av deg har bare blitt verre og verre etter vær post jeg har lest, du er negativ! Det virker som om du prøver å være helten og redde oss "småjenter" som du omtaler oss som, fra å sende nakenbilder fordi det kan ødelegge karrieren vår. Vi er klar over det! Du trenger ikke informere oss om det. Vi velger å ta denne risikoen, vi er klar over at om 10 år kan bilde ligge ute på nettet, men vi gjør det likevel. Hvorfor spør du? For min del, fordi jeg gir en blank faen. Å få et nakenbilde lastet opp på nett av en eks kjæreste er ikke det værste som kan skje for å ødelegge karrieren din. Det er nok mange andre ting, som sikkert du og flere andre har gjort også som kan gi baksmell. Nakenbilder er ikke så forbanna farlig som du skal ha det til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter ser ikke på dette som å være drittsekker, selv om de er det. De ser på jenter som et trofe og gutter er ikke redde for å vise frem sin kjæreste naken. Husk gutter og jenter har veldig ulike holdninger til nakenhet og sex.

Nei du dør ikke om bilder av deg lekker ut. Det trenger ikke en gang og bry deg. Men for mange kan det bli en påkjenning og et hinder i forhold til yrkesvalg. Men for mange småjenter er det viktigere og tilfredsstille typen sin. Det er da jeg roper hallo og forstår at vi ennå har en lang vei med likestilling her i landet. Jeg forstår ikke hvorfor jenter er så naive. Det gjør meg nesten trist, med tanke på at jeg har 3 døtre. Men jeg nekter at dem skal bli så totalt naive at de sender bilder av seg selv naken til en kjekkas de ikke en gang husker når de blir 30. Det er ikke lov og være så blåst.

Mange gutter gjør det for å hevne seg for noe. Gutter må da vite at de er drittsekker om de gjør det, hvis ikke er det jo en helt annen liga i å være blåst.

Her er hvorfor jeg stoler på kjærester/er naiv: Følelsen av å stole 100 % på noen er utrolig deilig. Skal man leve slik at man bare stoler på seg selv blir man et veldig bittert menneske og man vil ha store problemer med å opprettholde et forhold.

Veldig mange som sender nakenbilder er jo teite, fordi de vet at kjæresten kan bli veldig sint for ting eller har tatt hevn i andre former før. Andre ganger kommer handlingen helt ut av det blå når exen blir tatt av sjalusi eller hjertesorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi stoler på hverandre. Men vi sender ikke nakenbilder, nettopp pga. vi vet ikke hvor vi står om 10 år, selv om vi har barn sammen. Et brudd kan være svært dramatisk og hvordan en av partene kan reagere, aner vi ikke. Det er livserfaring som gjør at man kan tenke seg situasjoner som kan oppstå. Derfor er det enkelte ting man ikke gjør. Selv om man stoler på sin partner.

Da legger vi forskjellige ting i det å stole på. Jeg stoler nemlig på at jeg har blitt sammen med en mann som ikke handler som en drittsekk i affekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som sender nakenbilder vet hvilken risiko vi tar. Vi skjønner at bildene kan lekke ut,

Det er jeg usikker på om alle forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger vi forskjellige ting i det å stole på. Jeg stoler nemlig på at jeg har blitt sammen med en mann som ikke handler som en drittsekk i affekt.

Håper du har rett. Men mange har sagt det samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg usikker på om alle forstår.

Unnskyld, det var kanskje dumt formulert av meg. ALLE VI I DETTE EMNET, som du prøver å lære opp, vet hvilken risiko det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gutter gjør det for å hevne seg for noe. Gutter må da vite at de er drittsekker om de gjør det, hvis ikke er det jo en helt annen liga i å være blåst.

Hvem sier at dem ikke er helt blåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, det var kanskje dumt formulert av meg. ALLE VI I DETTE EMNET, som du prøver å lære opp, vet hvilken risiko det er.

Jeg prøver ikke og lære opp noen. Jeg kun erfarer at vi ennå har en stor jobb å gjøre med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke og lære opp noen. Jeg kun erfarer at vi ennå har en stor jobb å gjøre med jenter.

Det er helt greit, men du trenger ikke gjenta deg selv flere ganger med at alle jenter er naive og at vi er småjenter som ikke vet bedre. Formuler deg på en måte som ikke er grusomt negativ, så kanskje du hadde fått en annen respons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...