Gå til innhold

Hvor i Oslo kan jeg bo om jeg har dyr og spiller musikkintrument?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan jo legge ut en annonse på finn.no. Ville ikke nevnt pianoet, det er jo bare et møbel. Men nevn kattene, at de er veloppdragne, kastrerte osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo er vel verste byen man kan prøve å finne leilighet hvis man har slike behov. Har selv katt og skulle gjerne bodd i Oslo men ser for meg at det blir trangt for økonomien..

Jeg kan nok ikke bo innenfor ring 2 for det blir for lite naturområde og for mye trafikk, selv om det er parker og naturområder er det for mye mennesker til at kattene kan føle at de er i skogen.

Det er nok lettest å bo utenfor ring 3 der hvor man er nær marka og skog og natur.

Kan være heldig om jeg finner noe mellom ring 2 og ring 3.

Anonymous poster hash: b2e7a...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Årvoll og Tonsenhagen er det mange muligheter! Er relativt mange katter her da så kan fort bli litt krangling, men er nærme skogen og grøntarealer.

I oppgangen der jeg bor har vi en sanger som også øver mye på piano og en bassist. Begge går utøvende så jeg hører det i gulvet for å si det sånn! :-)

Syns du det er plagsomt? Det er jo slitsomt i lengden om man ønsker ro og fred når de skal øve.

Eller øver de innenfor visse tidsrom?

Anonymous poster hash: b2e7a...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piano og bass er instrumenter som det går helt fint å høre svakt i bakgrunnen.

Det er jo grenser for hvor lenge hun synger så sånn sett går det også fint.

De pleier forsåvidt å øve på formiddagen. Jeg liker å ha dem i bakgrunnen i mens jeg har hjemmeeksamener eller andre innleveringer :-P

Dersom du evt. hadde fått noen klager kunne du jo investert i elektrisk, ikke at jeg tror at det vil være noe problem de fleste steder, kanskje med unntak av om det hadde bodd noen her som hadde hatt mange nattevakter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omplasser kattene, sett pianoet på lager og kjøp el-piano. Med såpass svak økonomi som det virker som at du har, så må du enten bo i kollektiv eller sokkelleilighet. Ingen av disse stedene er det populært med katter, og du kan glemme å spille mye piano uten å kunne dempe lyden.



Anonymous poster hash: 9b189...c0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omplasser kattene, sett pianoet på lager og kjøp el-piano. Med såpass svak økonomi som det virker som at du har, så må du enten bo i kollektiv eller sokkelleilighet. Ingen av disse stedene er det populært med katter, og du kan glemme å spille mye piano uten å kunne dempe lyden.

Anonymous poster hash: 9b189...c0f

Jeg bor også i storby, hybelleilighet, nær skogsområde (ja, i byen) og har katt. Null problem. Gjelder å finne en trivelig utleier som synes katter bare er kos.

Legg ut annonse på 'ønskes leid' på finn.no, med bilder av deg og pusene dine! Så skal det nok snart kime i telefonen :)

Anonymous poster hash: 0b186...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps. utleieren min driter i om jeg hadde spilt piano eller sunget opera kl 03 på natten. Hilsen AB over



Anonymous poster hash: 0b186...864
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...