Gå til innhold

Psykolog og samlivsterapaut advarer: Ikke ha sex på første date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle menn gjør ikke det. Denne tråden handler egentlig om hvordan man skal spille kortene sine riktig og skape spenning. De fleste menn er i bunn og grunn ute etter et forhold. Men en stor andel vil heller ikke si nei til tilfeldig sex. Det handler om å luke ut de som kun er ute etter sex.

En god indikator på om mannen stikker av eller ikke er antall sexpartnere.

Apropos dagens marked: Det er en illusjon, og skapt gjennom media (sex og singelliv, tinder osv). Det er ingen som tvinger deg til å gjøre noe som helst. Et romantisk og et "konservativt" syn er sexy. Mennesker som ligger rundt uten mål og mening, og setter sexen i høysetet er kvalmt.

Jeg føler at menn ikke setter pris på oss romantiske damer :( Også blir det gærent om vi har sex for tidlig, og gærent blir det om vi venter.

Anonymous poster hash: 3df1e...665

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle menn stikker av, siden de ikke klarer å holde seg lenge til en dame av gangen. De må tømme spermen sin overalt. Kvalmt er det. Glad jeg holder meg unna menn.

Anonymous poster hash: 3df1e...665

Høres trist ut å generalisere så mye og ikke gi noen menn sjansen til å motbevise det du tror om de - kanskje du heller skal prøve deg på kvinner da?

Anonymous poster hash: d4c5c...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn gjør ikke det. Denne tråden handler egentlig om hvordan man skal spille kortene sine riktig og skape spenning. De fleste menn er i bunn og grunn ute etter et forhold. Men en stor andel vil heller ikke si nei til tilfeldig sex. Det handler om å luke ut de som kun er ute etter sex.

En god indikator på om mannen stikker av eller ikke er antall sexpartnere. Hvis han har til vane å stikke av så vil han gjøre det igjen.

Mitt poeng er: Ikke vent med sexen til et x antall dater. Det er bare teit. Vent med sexen til følelsene er der. Om det er 3 eller 30 dater spiller ingen rolle. Er mannen virkelig interessert så stikker han ikke av.

Apropos dagens marked: Det er en illusjon, og skapt gjennom media (sex og singelliv, tinder-hypen osv). Det er ingen som tvinger deg til å gjøre noe som helst. Et romantisk og "konservativt" syn viser at du er kresen og selvstendig, og det er sexy. Mennesker som ligger rundt og setter sexen i høysetet er kvalmt.

Hilsen Mann, 27

Enig!

Dette innlegget burde hatt langt flere plusser.

Anonymous poster hash: d4c5c...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres trist ut å generalisere så mye og ikke gi noen menn sjansen til å motbevise det du tror om de - kanskje du heller skal prøve deg på kvinner da?

Anonymous poster hash: d4c5c...380

Nope, jeg ække lesbisk. Men klarer meg fint uten menn siden jeg har blitt utsatt for voldtekter og overfall av svina.. har såpass angst at jeg tør knapt gå ut. Pga slemme menn.

Anonymous poster hash: 3df1e...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilsson

Jeg føler at menn ikke setter pris på oss romantiske damer :( Også blir det gærent om vi har sex for tidlig, og gærent blir det om vi venter.

Anonymous poster hash: 3df1e...665

Da er det ikke dere det er noe gærent med.

Endret av nilsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg ække lesbisk. Men klarer meg fint uten menn siden jeg har blitt utsatt for voldtekter og overfall av svina.. har såpass angst at jeg tør knapt gå ut. Pga slemme menn.

Anonymous poster hash: 3df1e...665

Ok, høres forferdelig ut.

Men å si at alle er slik er feil, selv om jeg kan skjønne godt hvor hatet ditt kommer fra. Tror jeg hadde følt det likedan hvis jeg ble utsatt for noe sånt selv , men samtidig må man tenke litt rasjonelt/klart hvis man noensinne skal kunne gå videre og leve et normalt liv.

Anonymous poster hash: d4c5c...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er meget fornøyd med å ha sex akkurat når jeg selv føler det passer. :) En mann som hadde dumpet meg etter å ha gjort noe han var med på selv har jeg det like godt uten altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn gjør ikke det. Denne tråden handler egentlig om hvordan man skal spille kortene sine riktig og skape spenning. De fleste menn er i bunn og grunn ute etter et forhold. Men en stor andel vil heller ikke si nei til tilfeldig sex. Det handler om å luke ut de som kun er ute etter sex.

En god indikator på om mannen stikker av eller ikke er antall sexpartnere. Hvis han har til vane å stikke av så vil han gjøre det igjen.

Mitt poeng er: Ikke vent med sexen til et x antall dater. Det er bare teit. Vent med sexen til følelsene er der. Om det er 3 eller 30 dater spiller ingen rolle. Er mannen virkelig interessert så stikker han ikke av.

Apropos dagens marked: Det er en illusjon, og skapt gjennom media (sex og singelliv, tinder-hypen osv). Det er ingen som tvinger deg til å gjøre noe som helst. Et romantisk og "konservativt" syn viser at du er kresen og selvstendig, og det er sexy. Mennesker som ligger rundt og setter sexen i høysetet er kvalmt.

Hilsen Mann, 27

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Dette innlegget burde hatt langt flere plusser.

Anonymous poster hash: d4c5c...380

Grunnen til at det ikke får flere plusser er fordi mange synes det er enklere å skylde på at mennene er drittsekker og damene er teite. Når de leser at de faktisk må spille kortene sine riktig og at de selv er medvirkende årsak til de opplevelsene de har...... vel.. det liker de ikke å lese.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...