Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyet har vel sensorer som forteller hva som forårsaker alarmen. Når de vet at den er forårsaket av en uskyldig sigarett er det vel bare ¨fly videre. Jeg ringer ikke brannvesenet og ber dem rykke ut hvis brannalarmen min går pga en overstekt grandis. Blir jo like dumt!

De flyr sannsynligvis videre, men den som utløser alarmen vil få en bot på noen tusen. Andre steder i verden kan man risikere at de nødlander, og da vil man få mye større problemer.

Anonymous poster hash: 8996a...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller jeg kan lett se bort fra hysteriet ditt, gå inn på flydassen og ta noen gode drag av elsiggen :danse:

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Yes da, så sitter igjen i flykupeen sammen med ballene dine jeg da 👌

Anonymous poster hash: 63898...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Eller jeg kan lett se bort fra hysteriet ditt, gå inn på flydassen og ta noen gode drag av elsiggen :danse:

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Yes da, så sitter jeg igjen i flykupeen sammen med ballene dine jeg da 👌

Anonymous poster hash: 63898...6e6

Skrevet

Det var en stund de solgte noen slags røykfrie sigaretter på ryanairflyene. Var det så mange som ble plaget av denne dampen at de kuttet ut?

AnonymBruker
Skrevet

Det var en stund de solgte noen slags røykfrie sigaretter på ryanairflyene. Var det så mange som ble plaget av denne dampen at de kuttet ut?

Jeg tror de sluttet fordi det ble forbudt å bruke dem på fly. El-sigaretter var tillatt innendørs og på f.eks fly en kort periode. Det er mulig de fortsatt selger dem, men det er ikke lov å bruke dem på flyet.

Anonymous poster hash: 51908...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er forsåvidt ikke lov på noe offentlig transport.

Anonymous poster hash: 2e1f3...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...