Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan den. Enkelte av de har så søte greier på seg at det er spyferdig. Jeg blir rett og slett kvalm av lukten. Så jo, plage folk, det kan det helt fint.

Det er nok heller parfymen til folk du reagerer på.

Elsiggen lukter fint lite.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er røykvarsler på do også, bare flaks at du ikke ble enten oppdaget eller at den gikk av. Da hadde de nødlandet og du hadde måttet ta regninga på det. Det er ikke liten regning heller, leste om en som hadde røyka på doen og måtte ut med over 100.000 kr. Jeg hadde ikke tatt sjansen igjen om jeg var deg.

:skratte: Leste du at det gjaldt e-sigg?

Anonymous poster hash: e2277...9fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Litt idiotisk regel må jeg si. Begrunnelsen er visst at det ligner på vanlig røyk, så da er det ille nok.

Fant ut at de selger snus i en storby noen timer herfra, så får ta meg en dagstur dit. Kjedelig å måtte bruke opp en hel dag på det, men regler er regler og vil ikke få flyet til å nødlande.

TS

Anonymous poster hash: 641c8...27f
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan den. Enkelte av de har så søte greier på seg at det er spyferdig. Jeg blir rett og slett kvalm av lukten. Så jo, plage folk, det kan det helt fint.

Enig. Lukta er til å bli kvalm av.

Anonymous poster hash: cfe21...401

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at det ikke er lov er selvsagt at dampen inneholder nikotin, men også at det ikke er forsket nok på evt bivirkninger. Noen typer væske lukter mer enn andre, så de kan heller ikke skille på dette. Jeg damper selv, men har stor forståelse for at man må klare seg uten på fly og innendørs. Nikotintyggis holder for meg om det er en lang flyreise.

Anonymous poster hash: 51908...cb0
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok heller parfymen til folk du reagerer på.

Elsiggen lukter fint lite.

Du VET at folk kan putte på all slags jævlige "smaker"? Og de lukter helt jævlig. Jordbær og tuttifrutti og all slags søtlige ekle lukter. Når de sitter i lukkede rom så er det plagsomt.

• Liker 3
Skrevet

Er du dum?

Røykvarselen slår selvfølig ikke ut på E-sigg :P

Anonymous poster hash: b39bc...da6

Jo det gjør det! Senteret jeg jobber på måtte evakueres pga damp fra e-sig!

AnonymBruker
Skrevet

El har jo en helt grusom lukt. Skikkelig kvalmende!! Forbauser meg hvis det er lov på fly.

Anonymous poster hash: 96196...538

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du VET at folk kan putte på all slags jævlige "smaker"? Og de lukter helt jævlig. Jordbær og tuttifrutti og all slags søtlige ekle lukter. Når de sitter i lukkede rom så er det plagsomt.

Ikke verre enn en haug med forskjellige parfymer og forskjellige kroppslukter som blandes.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

SAS godtar IKKE el-sigaretter.

Hilsen flyvertinne i nettopp SAS.

Anonymous poster hash: 5a5c6...582

• Liker 3
Skrevet

Jeg har smugrøyket på den og ingen har reagert. Da kan det UMULIG plage noen.

Er det ikke litt patetisk at et voksent menneske ikke klarer å avstå fra sin avhengighet i tiden det tar å gjennomføre en flyreise?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Litt idiotisk regel må jeg si. Begrunnelsen er visst at det ligner på vanlig røyk, så da er det ille nok.

Fant ut at de selger snus i en storby noen timer herfra, så får ta meg en dagstur dit. Kjedelig å måtte bruke opp en hel dag på det, men regler er regler og vil ikke få flyet til å nødlande.

TS

Anonymous poster hash: 641c8...27f

Kanskje du bare skulle la være å tilføre kroppen din nikotin den stunden det tar å fly? Kanskje du tilogmed har godt av det? Det er faktisk ikke lov å bruke på fly!

Anonymous poster hash: ebb8e...d46

AnonymBruker
Skrevet

Det er røykvarsler på do også, bare flaks at du ikke ble enten oppdaget eller at den gikk av. Da hadde de nødlandet og du hadde måttet ta regninga på det. Det er ikke liten regning heller, leste om en som hadde røyka på doen og måtte ut med over 100.000 kr. Jeg hadde ikke tatt sjansen igjen om jeg var deg.

det var jo vanlig sigg da

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

måtte google om e-cig slo ut røykvarslere, da sto det NEI

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare å røyke i vei. Er ikke farlig på noen måte dette i fly. Derfor gir jeg en stor faen og drar frem elsiggen også på fly. Folk kan si hva faen de vil, alarmen går IKKE.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å røyke i vei. Er ikke farlig på noen måte dette i fly. Derfor gir jeg en stor faen og drar frem elsiggen også på fly. Folk kan si hva faen de vil, alarmen går IKKE.

Da hadde jeg varslet flybesetningen om du og jeg hadde sittet i samme fly. Håper vi hadde måttet nødlande da og du måtte betale en feit bot. Forhåpentligvis i utlandet der bøtene er større :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg varslet flybesetningen om du og jeg hadde sittet i samme fly. Håper vi hadde måttet nødlande da og du måtte betale en feit bot. Forhåpentligvis i utlandet der bøtene er større :)

Det hadde du nok ikke. Siden du ikke var med meg på toalettet :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det vitner om ganske svake mennesker som ikke klarer å holde seg unna røyk/el-sig den korte tiden en flytur tar, at dere i det i hele tatt er villig til å risikere at alarmen går og spre lukt rundt til andre sier nok om dere og hvor svake dere er som ikke klarer å vente en time eller syv. Folk som ikke tar hensyn til andre er en pest og en plage. Skulle ønske folk bare kunne oppføre seg, det hadde gjort livet mye enklere. Dette gjelder også for dem som bruker sterke parfymer, drikker for mye alkohol eller lakker negler på fly, ta hensyn - verden handler ikke om deg og bare deg!

Anonymous poster hash: dda7a...507
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det vitner om ganske svake mennesker som ikke klarer å holde seg unna røyk/el-sig den korte tiden en flytur tar, at dere i det i hele tatt er villig til å risikere at alarmen går og spre lukt rundt til andre sier nok om dere og hvor svake dere er som ikke klarer å vente en time eller syv. Folk som ikke tar hensyn til andre er en pest og en plage. Skulle ønske folk bare kunne oppføre seg, det hadde gjort livet mye enklere. Dette gjelder også for dem som bruker sterke parfymer, drikker for mye alkohol eller lakker negler på fly, ta hensyn - verden handler ikke om deg og bare deg!

Anonymous poster hash: dda7a...507

Ingen tar skade av at jeg puffer litt på flydassen :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...