Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Phoenix
Skrevet

Kan dere virkelig ikke bruke snus, nicotin-tyggis eller plaster på en flytur?? Istedenfor å utsette andre folk for en potensiell alarm, nødlanding og en konfliktsituasjon på et fly? Forbanna egoister.

Anonymous poster hash: bf21d...b72

Satt og tenkte på det samme. Greit nok at nikotinavhengighet er grusomt, men skal du fly så får du ta hensyn til menneskene rundt deg. Klarer man ikke det, nei, da får man holde seg hjemme.

Bare pass på å ikke gjøre det i utenlandsk luftrom, hvor man må nødlande på slike steder.

Det var en luring som røyka i flyet og vi måtte nødlande i Madrid. Han fikk en god omgang med juling av flyplasspolitiet at fyren så ikke ut etterpå. Typisk verdensvante nordmenn som tror de eier hele verden og oppfører seg deretter.

Jeg syntes ikke synd på han.

Anonymous poster hash: cfe21...401

Ikke jeg heller. Håper han lærte.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Satt og tenkte på det samme. Greit nok at nikotinavhengighet er grusomt, men skal du fly så får du ta hensyn til menneskene rundt deg. Klarer man ikke det, nei, da får man holde seg hjemme.

Ikke jeg heller. Håper han lærte.

Ja røyking er jo ikke lov på fly eller tog.

Damping derimot, er bare koselig.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Ja røyking er jo ikke lov på fly eller tog.

Damping derimot, er bare koselig.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Hvis du mener at røyking er koselig for se rundt deg, så hold deg hjemme.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du mener at røyking er koselig for se rundt deg, så hold deg hjemme.

Damping, sa jeg. Ikke røyking.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

  • Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

Damping, sa jeg. Ikke røyking.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Hvis du syns røyking er koselig for de rundt deg, så ikke ta fly, tog eller buss. Hold deg hjemme og røyk i vei men ikke plag oss andre med uvanen din i så tette rom.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du syns røyking er koselig for de rundt deg, så ikke ta fly, tog eller buss. Hold deg hjemme og røyk i vei men ikke plag oss andre med uvanen din i så tette rom.

Damping, sa jeg. Ikke røyking.

Har du tungt for det, eller...?

Anonymous poster hash: 93b2d...808

  • Liker 4
Gjest Phoenix
Skrevet

Damping, sa jeg. Ikke røyking.

Har du tungt for det, eller...?

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Nei. Har du tungt for det? Røyking er ikke koselig, kanskje for dere som røyker men ikke oss andre

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har du tungt for det? Røyking er ikke koselig, kanskje for dere som røyker men ikke oss andre

Herregud...

Jeg snakker ikke om røyking. Damping. DAMPING!

Elektriske sigaretter..? Hørt om? Ingen røyk der i gården.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

herregud må le! damping er ikke det samme som røyking og damping lukter 10 sek av kanskje litt mentol eller jordbær....herregud det er da ingen problem, ikke setter det seg i klær/møbler heller



Anonymous poster hash: 7e33e...5f2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

herregud må le! damping er ikke det samme som røyking og damping lukter 10 sek av kanskje litt mentol eller jordbær....herregud det er da ingen problem, ikke setter det seg i klær/møbler heller

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

Vet :laugh: .

Men noen her er sååååååå fisefine, vettu :fnise:

Anonymous poster hash: 93b2d...808

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet :laugh: .

Men noen her er sååååååå fisefine, vettu :fnise:

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Er som regel de som bor nedi et eksoshøl i Oslo sentrum også de folka.

Anonymous poster hash: dbe34...abf

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

herregud må le! damping er ikke det samme som røyking og damping lukter 10 sek av kanskje litt mentol eller jordbær....herregud det er da ingen problem, ikke setter det seg i klær/møbler heller

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

Kall det hva du vil, røyking er fortsatt røyking.

Anonymous poster hash: 568c4...b9f

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kall det hva du vil, røyking er fortsatt røyking.

Anonymous poster hash: 568c4...b9f

og? hvordan påvirker e-cig deg?

snop er snop, fett er fett... man kan allikevel velge sunnere alternativ.. så gå å legg deg.

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og? hvordan påvirker e-cig deg?

snop er snop, fett er fett... man kan allikevel velge sunnere alternativ.. så gå å legg deg.

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

Du argumenterer som et barn... hvor har jeg sagt at det ikke er et sunnere alternativ? Det eneste jeg sier er at det fortsatt er røyking, og det finnes de av oss som ikke liker at folk sitter og røyker rett ved siden av oss. Om jeg ville puste inn den røyken så hadde jeg vel begynt å røyke jeg også.

Anonymous poster hash: 568c4...b9f

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kall det hva du vil, røyking er fortsatt røyking.

Anonymous poster hash: 568c4...b9f

Du mener også at du forgiftes av damp fra vannkoking, eller?

Anonymous poster hash: 2a94c...2e5

  • Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

Herregud...

Jeg snakker ikke om røyking. Damping. DAMPING!

Elektriske sigaretter..? Hørt om? Ingen røyk der i gården.

Anonymous poster hash: 93b2d...808

Du snakker om røyking, tråden handler om røyking og jeg svarer utifra det.

Røyking er ikke tillat på fly selv om noen her sitter og håper at det skal bli tillat med røyking.

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

herregud må le! damping er ikke det samme som røyking og damping lukter 10 sek av kanskje litt mentol eller jordbær....herregud det er da ingen problem, ikke setter det seg i klær/møbler heller

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

Røykere sier at røyk ikke lukter, men de er så vant med lukten at de ikke kjenner den lukten. Røykelukten er grusom, uansett hva slags forgiftende fancy greie den spys ut av. De er forgiftet av lukten, og tror det er en normal lukt for at de er så vant til den.

Endret av Phoenix
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om røyking, tråden handler om røyking og jeg svarer utifra det.

Røyking er ikke tillat på fly selv om noen her sitter og håper at det skal bli tillat med røyking.

tråden handler om e-cig som har vert lovlig og fortsatt er på noen flyselskaper (i verden)

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Røykere sier at røyk ikke lukter, men de er så vant med lukten at de ikke kjenner den lukten. Røykelukten er grusom, uansett hva slags forgiftende fancy greie den spys ut av.

da vet jeg ikke hvilke e-cig du har vert borti for jeg har aldri kjent eller fått kommentarer på det, det sier seg selv at "vann" damper bort og ikke sitter igjen i lufta å lukter. har prøvd å hive sitronsaft i sånn luktelys beholder, det funka ikke fordi lukta bare forsvant

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

og? hvordan påvirker e-cig deg?

snop er snop, fett er fett... man kan allikevel velge sunnere alternativ.. så gå å legg deg.

Anonymous poster hash: 7e33e...5f2

Eller så er det ikke ett behov for å spise godteri, alle kan leve uten godteri. Det er sunnere alternativ, men det er ikke livsnødvendig. Klarer man seg ikke noen timer uten godteri så burde man gå i seg selv om man har ett alvorlig problem.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...