Gå til innhold

Han velger henne fremfor sine barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barn er det kjæreste man har. Selvfølgelig skal man ta hensyn til barna. Man kan leve sitt liv med barn også. Trenger ikke utelate dem for å LEVE. Barn er og forblir en del av foreldrene fra den dagen de blir født.

Si meg, har du barn? Hvis ikke, så er du ikke rette personen til å uttale deg her. Da kan du umuligens vite hvilken plass barna får i hjertet.

Og dette hadde du spart barna for om du og barnefar ikke hadde gått fra hverandre. Det er et eller annet med innleggene dine som får meg til tro at det ligger mer bak. Den største gaven du kan gi barna dine nå, er å samarbeide bra med barnefar og legge bitterhet bak deg.

Anonymous poster hash: 626db...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fotballen

Fordi det er helt normalt å date en person i 2-3-4 mnd for så å finne ut at man ikke passer sammen. Det handler ikke om å ikke bry seg om typen sin og å velge ham bort, hvor har du fått det i fra? Hvis man ikke brydde seg om typen/dama si så hadde man jo heller ikke vært kjærester. Behovet til uskyldige barn som aldri ba om å bli skilsmissebarn må også tidvis kunne gå foran ønskene til nye kjærester, som tross alt er voksne og selvstendige mennesker.

Det det handler om er å skape stabilitet og trygghet i oppveksten til barna sine. Det er viktig å huske på at barna ofte har mer enn nok med å fastholde god kontakt og tillit til sine egne foreldre, søsken og familie etter samlivsbruddet. Det burde være en selvfølge å gi barna tid til å vende seg til at foreldrene har fått ny kjæreste. Men slik resonnerer ikke alltid de nyforelskede som er i lykkerus og håper barna skal smittes av deres glede. Det er lett å glemme at barna ofte mest tenker på den andre forelderen sin og kanskje sørger over situasjonen. Barn reagerer tross alt med følelser og tanker fra sitt ståsted og ut fra sin alder, ikke ut fra de voksnes. Å få kontakt og tillit til foreldrenes nye kjærester kommer på toppen av dette.

http://www.kirkensfamilievern.no/christiania_torv/aktuell_informasjon/lokale_nyheter/terapeuten_skriver/N%C3%A5r+er+det+ok+%C3%A5+introdusere+ny+partner%3F.b7C_wlDK2L.ips

http://www.klikk.no/foreldre/barn/article927772.ece

Det anbefales fra de aller fleste leire å vente med å introdusere nye kjærester frem til man er sikker på at man har funnet en man virkelig ønsker å satse på og dele livet med. Og etter et par måneder så har man få forutsetninger for å vite dette, fordi man fremdeles er nyforelskede. Hadde nok ventet i et halvt års tid selv, what's the rush dersom man uansett har tenkt å leve resten av livet sammen tenker jeg.

Men hvorfor kalle hverandre kjæreste hvis det bare er en date? Kjæreste har alltid vert for meg en person man elsker og bruker tid med. En date er en person man dater. Så blir man kjærester. Det som gjorde at jeg reagerte.

Endret av iBiteU;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes... Det er jammen mye synsing her..

Barna er 6 og 9, det er to år siden det ble slutt med meg og bf!

Jeg har vært sammen med min nye kjæreste i 8 mnder! Barna vet godt hvem han er å har hilst på han flere ganger!

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han allerede introdusert barnet deres for denne nye dama? Ellers er det kanskje like greit at han ikke tar med barnet... Hvem vet vel hvor lenge det forholdet kommer til å vare. Syns forresten det er litt merkelig at du blir sur for at han ikke vil ha med ungen til den nye kjæresten når du selv ikke vil at ungen skal møte dine egne kjærester. Avtalt samværstid eller ikke..

Anonymous poster hash: 3aed1...ced

Hæ? Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil at han skal ta med hennes barn? Det gjør jo ingenting! Men at han velger å blåse i sine egne barn når det er avtalen at han skal ha de å heller vil dra med de andre så blir det noe annet...

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye dama og ungen har jo allerede flyttet inn i huset der...

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette hadde du spart barna for om du og barnefar ikke hadde gått fra hverandre. Det er et eller annet med innleggene dine som får meg til tro at det ligger mer bak. Den største gaven du kan gi barna dine nå, er å samarbeide bra med barnefar og legge bitterhet bak deg.

Anonymous poster hash: 626db...845

Whatever...!! Er et eller annet med innleggene mine, javel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette hadde du spart barna for om du og barnefar ikke hadde gått fra hverandre. Det er et eller annet med innleggene dine som får meg til tro at det ligger mer bak. Den største gaven du kan gi barna dine nå, er å samarbeide bra med barnefar og legge bitterhet bak deg.

Anonymous poster hash: 626db...845

Hva er det du skriver om bitterhet? Mener du TS? Jeg er sammen med barnefaren, jeg. Makan til idioti...sitter og synser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det :) Han er jo fortsatt sammen med meg så kan vel ikke være så ille!:)

Anonymous poster hash: 7439c...206

De smileyene dine overbeviser ikke meg.

Anonymous poster hash: 9b95a...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smileyene dine overbeviser ikke meg.

Anonymous poster hash: 9b95a...cee

Var ikke meninga heller det :) Jeg blåser vel langt i om du er overbevist eller ei jeg :)

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine hadde gledet deg til påskeferie hos pappa... Men det blei ikke noe... For han skulle på påskeferie med den nye dama si og ungen hennes... Å der var det ikke plass...

For en flott far..

Anonymous poster hash: 7439c...206

Bare sånn plutselig?!

Dere hadde en avtale om at barna flinke være med far også plutselig like før så har faren endret?!

Slikt går ikke an overfor barn!!!

Anonymous poster hash: d50e6...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Med de holdingene den mannen viser akkurat nå så ville jeg gjort alt for å ha barna hos meg. Så ekkelt å skulle reise til noen som egentlig ikke vil ha deg der... Stakars unger... Kan ikke du ta de med på tur da ts og gjøre noe positivt?

Jeg vile holdt barna hos meg selv og tatt en ny runde hos rådgivning før nye samvær med far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg si det samme da? At jeg vil leve livet jeg å? Nei.. Funker ikke sånn for min del! Den dagen jeg valgte å få barn valgte jeg også å sette de før alt! Barna mine kommer før mitt behov for å leve livet altså... Å det er overhodet ikke det det handler om her! Jeg hadde de påska i fjor så da er det far sin tur denne gangen! Sånn er det når man er skilt!

Barna mine sliter med bruddet og nye kjærester så derfor har jeg valgt å fokusere på de når de er hos meg! Sa ikke at vi aldri var sammen men da er det stort sett i helgene.

Anonymous poster hash: 7439c...206

Nettop. DU valgte å få barn og setter de derved forran alt. Han hadde ikke noe valg og ingen rettigheter rundt barn, så kansje ikke så rart at han (og menn generelt?) får et annet forhold til påtvungene lausunger?

Anonymous poster hash: e372e...f87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er helt normalt å date en person i 2-3-4 mnd for så å finne ut at man ikke passer sammen. Det handler ikke om å ikke bry seg om typen sin og å velge ham bort, hvor har du fått det i fra? Hvis man ikke brydde seg om typen/dama si så hadde man jo heller ikke vært kjærester. Behovet til uskyldige barn som aldri ba om å bli skilsmissebarn må også tidvis kunne gå foran ønskene til nye kjærester, som tross alt er voksne og selvstendige mennesker.

Det det handler om er å skape stabilitet og trygghet i oppveksten til barna sine. Det er viktig å huske på at barna ofte har mer enn nok med å fastholde god kontakt og tillit til sine egne foreldre, søsken og familie etter samlivsbruddet. Det burde være en selvfølge å gi barna tid til å vende seg til at foreldrene har fått ny kjæreste. Men slik resonnerer ikke alltid de nyforelskede som er i lykkerus og håper barna skal smittes av deres glede. Det er lett å glemme at barna ofte mest tenker på den andre forelderen sin og kanskje sørger over situasjonen. Barn reagerer tross alt med følelser og tanker fra sitt ståsted og ut fra sin alder, ikke ut fra de voksnes. Å få kontakt og tillit til foreldrenes nye kjærester kommer på toppen av dette.

http://www.kirkensfamilievern.no/christiania_torv/aktuell_informasjon/lokale_nyheter/terapeuten_skriver/N%C3%A5r+er+det+ok+%C3%A5+introdusere+ny+partner%3F.b7C_wlDK2L.ips

http://www.klikk.no/foreldre/barn/article927772.ece

Det anbefales fra de aller fleste leire å vente med å introdusere nye kjærester frem til man er sikker på at man har funnet en man virkelig ønsker å satse på og dele livet med. Og etter et par måneder så har man få forutsetninger for å vite dette, fordi man fremdeles er nyforelskede. Hadde nok ventet i et halvt års tid selv, what's the rush dersom man uansett har tenkt å leve resten av livet sammen tenker jeg.

Ingen vits i å ta han seriøst, er en mytoman. For ca 2 mnd siden var han sammen med en mann og barnet hans var ikke engang født...

Anonymous poster hash: 66af3...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg har de gjerne i påska jeg :) å det har jeg sagt til han å..

Hahaaa... Regner med det bare er spøk.. Han var da for pokker like mye med på å lage de ungene han å!

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han ikke holdt ut med deg :)

Anonymous poster hash: 9b95a...cee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Hjelpes... Det er jammen mye synsing her..

Barna er 6 og 9, det er to år siden det ble slutt med meg og bf!

Jeg har vært sammen med min nye kjæreste i 8 mnder! Barna vet godt hvem han er å har hilst på han flere ganger!

Anonymous poster hash: 7439c...206

Vel har dere hvert sammen så lenge så bør dere bruke mer tid sammen også. Vise at dere er et kjærestepar. Eller hvor lenge skal noen date egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes... Det er jammen mye synsing her..

Barna er 6 og 9, det er to år siden det ble slutt med meg og bf!

Jeg har vært sammen med min nye kjæreste i 8 mnder! Barna vet godt hvem han er å har hilst på han flere ganger!

Anonymous poster hash: 7439c...206

Det er bare to år siden det ble slutt, og du klarte ikke være lenger uten kjæreste enn knapt ett år. Du har ikke så mye selv du skulle sagt ts!

Anonymous poster hash: 15a4f...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert flere sider av denne saken. Overskriften får meg til å tenke det. Du er liksom offeret her ts.



Anonymous poster hash: 15a4f...227
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert flere sider av denne saken. Overskriften får meg til å tenke det. Du er liksom offeret her ts.

Anonymous poster hash: 15a4f...227

Nei da må du lese en gang til... Barna som er ofrene her..

Herregud folkens! Jeg er jo med han når vi ikke har barn da! hele tiden! slapp av :)

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare to år siden det ble slutt, og du klarte ikke være lenger uten kjæreste enn knapt ett år. Du har ikke så mye selv du skulle sagt ts!

Anonymous poster hash: 15a4f...227

Men kjære deg... Er det noe konkurranse om hvor lenge man kan være uten kjæreste eller? Hvorfor skulle ikke jeg få gå videre i livet!? Jeg lot ikke barna mine møte den nye kjæresten med en gang heller...

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...