Gå til innhold

Han velger henne fremfor sine barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barna mine hadde gledet deg til påskeferie hos pappa... Men det blei ikke noe... For han skulle på påskeferie med den nye dama si og ungen hennes... Å der var det ikke plass...

For en flott far..

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna mine hadde gledet deg til påskeferie hos pappa... Men det blei ikke noe... For han skulle på påskeferie med den nye dama si og ungen hennes... Å der var det ikke plass...

For en flott far..

Anonymous poster hash: 7439c...206

Har ingenting konstruktivt å komme med, men her er det jeg har å si til det: for en udugelig dust av en mann. Et godt eksempel på at du ikke nødvendigvis blir en pappa bare fordi du har fått barn.

Anonymous poster hash: a69d3...ad1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting konstruktivt å komme med, men her er det jeg har å si til det: for en udugelig dust av en mann. Et godt eksempel på at du ikke nødvendigvis blir en pappa bare fordi du har fått barn.

Anonymous poster hash: a69d3...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes virkelig ikke bra ut. Håper du har servert han noen gloser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Var det allerede planlagt at barna skulle til far i påska (evnt. var det hans tur, hvis dere har et spesielt system på sånt)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var planlagt ja... Å barna gleder seg..

Men har sagt han får komme hit å fortelle de selv at de ikke skal få være med han...

Er så lei meg på barnas vegne :( uff... De kommer til å bli såå skuffa :(

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette endrer seg fort, og far setter barna først. At dette bare blir et engangstilfelle.

Her så startet det sånn, og ble bare verre og verre, til omtrent ikke noe kontakt. Største barnet går til psykolog grunnet det. Og minste knytter seg til alle menn, som kommer sin vei. Litt skummelt det og.

Og noen mannfolk blir skikkelig dumme, da de får dame.



Anonymous poster hash: 08a37...865
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette endrer seg fort, og far setter barna først. At dette bare blir et engangstilfelle.

Her så startet det sånn, og ble bare verre og verre, til omtrent ikke noe kontakt. Største barnet går til psykolog grunnet det. Og minste knytter seg til alle menn, som kommer sin vei. Litt skummelt det og.

Og noen mannfolk blir skikkelig dumme, da de får dame.

Anonymous poster hash: 08a37...865

Må jo bare håpe... Men trodde samtalen på familievernkontoret skulle hjelpe men tydeligvis ikke... :(

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil han plutselig ha de... Men til gjengjeld så må jeg ha de ekstra etter påska... Han skulle jo hvertfall ikke ha de noe mer enn han MÅ!

Anonymous poster hash: 7439c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss sånn helmvending da :vetikke:

Men greit da får barna vært med far i påske også sier du selvsagt ja til å ha de ekstra.

Det er mange slike menn desverre, som glemmer at er faktisk pappa hele livet selv om han ikke bor med mamma. Sett mange tilfeller i min krets. Det blir tilslutt dems sitt tap. De skjønner det bare ikke ennå.

God påske til deg og barna :blomst:

Endret av bølla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere sider i denne saken ser jeg.

Anonymous poster hash: 9b95a...cee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er menn dessverre. Tenker bare på seg selv og stikker av fra familiene sine.



Anonymous poster hash: 7768f...788
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss sånn helmvending da :vetikke:

Men greit da får barna vært med far i påske også sier du selvsagt ja til å ha de ekstra.

Det er mange slike menn desverre, som glemmer at er faktisk pappa hele livet selv om han ikke bor med mamma. Sett mange tilfeller i min krets. Det blir tilslutt dems sitt tap. De skjønner det bare ikke ennå.

God påske til deg og barna :blomst:

Helt sant...

Tusen takk :) God påske til deg å!:)

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han vil ha de alikevell da :):)

Kanskje dama hans har satt ned foten.. Hva slags mor er det som vil involvere seg med en fyr som driter i barna sine? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han vil ha de alikevell da :):)

Kanskje dama hans har satt ned foten.. Hva slags mor er det som vil involvere seg med en fyr som driter i barna sine? :)

kan hvertfall love deg det ikke var dama :P

Anonymous poster hash: 7439c...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fotballen

Selv om man har barn så har de voksne rett til å leve livet og finne kjærligheten på nytt også ;) Han velger ikke bort barna av den grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil han plutselig ha de... Men til gjengjeld så må jeg ha de ekstra etter påska... Han skulle jo hvertfall ikke ha de noe mer enn han MÅ! Anonymous poster hash: 7439c...206

Så bra at du ikke ville dekke for ham, men forlangte at han selv måtte gi barna beskjed. Det var helt sikkert derfor han ombestemte seg, han klarte ikke å se skuffelsen og få alle de vanskelige spørsmålene. Hold fast ved denne strategien, ikke la ham slippe lettvint neste gang han firsøker seg heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har barn så har de voksne rett til å leve livet og finne kjærligheten på nytt også ;) Han velger ikke bort barna av den grunn.

det er jo heller ikke poenget, men i dette tilfellet gjorde far det

Anonymous poster hash: 71126...08d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har barn så har de voksne rett til å leve livet og finne kjærligheten på nytt også ;) Han velger ikke bort barna av den grunn.

Barn kommer først...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...