Gå til innhold

Arbeiderklassemenn kommer ikke parforhold, arb.kvinner gjør det. - Har kvinner en ekstra forsikring?


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Hva mener du med arbeiderlassemenn da? Snekker? Lagerarbeider? Elektriker?

Min erfaring er at disse oftere har damer enn andre menn.



Anonymous poster hash: 826c2...0b5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS burde holde seg på skråblikk og generaliseringsdelen av forumet. Slenger bastant ut påstander uten hold i virkeligheten. Hvis ingen såkalte arbeiderklassemenn er i forhold, så lurer jeg veldig på hva slags samfunn TS lever i. Her hvor jeg kommer fra, er det veldig vanlig at de er i forhold. Tror ikke det er så uvanlig i resten av Norge heller, gitt.

Jeg blir litt irritert på det der med å sette folk i arbeider og middelklasse siden i Norge så kan elektrikere og rørleggere tjene bedre enn lærerne i skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS burde holde seg på skråblikk og generaliseringsdelen av forumet. Slenger bastant ut påstander uten hold i virkeligheten. Hvis ingen såkalte arbeiderklassemenn er i forhold, så lurer jeg veldig på hva slags samfunn TS lever i. Her hvor jeg kommer fra, er det veldig vanlig at de er i forhold. Tror ikke det er så uvanlig i resten av Norge heller, gitt.

Her jeg kommer fra også, gitt. Veldig mange fra arbeiderklassen etablerer seg tidlig med dame, flere barn, hus og hele pakka. Nå er det også et overskuddslager av gutter på bygda, men det er fordi jente flytter ut for å utdanne seg. Heldigvis har man internett hvor man kan få kontakt med folk fra andre steder i landet.

Anonymous poster hash: 47611...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Jeg blir litt irritert på det der med å sette folk i arbeider og middelklasse siden i Norge så kan elektrikere og rørleggere tjene bedre enn lærerne i skolen.

Enig. Og er det virkelig sånn at akademikere er blitt "overklasse?" Jeg trodde det var Olav Thon, John Fredriksen og den gjengen der som var overklasse. Resten av oss er vel middel/arbeiderklasse. Uten at jeg synes den klasseinndelingen har noe i et moderne samfunn å gjøre.

Her jeg kommer fra også, gitt. Veldig mange fra arbeiderklassen etablerer seg tidlig med dame, flere barn, hus og hele pakka. Nå er det også et overskuddslager av gutter på bygda, men det er fordi jente flytter ut for å utdanne seg. Heldigvis har man internett hvor man kan få kontakt med folk fra andre steder i landet.

Anonymous poster hash: 47611...215

Jepp, jeg har inntrykk av at dette er veldig vanlig over alt i Norge. TS må bo på en veldig spesiell plass, som ikke har observert dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

TS burde holde seg på skråblikk og generaliseringsdelen av forumet. Slenger bastant ut påstander uten hold i virkeligheten. Hvis ingen såkalte arbeiderklassemenn er i forhold, så lurer jeg veldig på hva slags samfunn TS lever i. Her hvor jeg kommer fra, er det veldig vanlig at de er i forhold. Tror ikke det er så uvanlig i resten av Norge heller, gitt.

Ja de er i forhold men det er ikke de riktige kvinnene de er sammen med og er dermed ikke gjeldende. Du skjønner her er det snakk om de peneste damene som har 15 000 følgere på instagram med sitt kritthvite smil og slanke figur.

En i "arbeiderklassen" kan jo bare drømme om å få en slik en! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Ja de er i forhold men det er ikke de riktige kvinnene de er sammen med og er dermed ikke gjeldende. Du skjønner her er det snakk om de peneste damene som har 15 000 følgere på instagram med sitt kritthvite smil og slanke figur.

En i "arbeiderklassen" kan jo bare drømme om å få en slik en! :laugh:

Å. ja. Jeg visste ikke at det var drømmekvinnen. Dumme meg :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fleste kompisene fra u.skole med som tok yrkesfaglig utdanning har samboer og de fleste har barn også. og foreløpig så forsørger jeg min mann som bare har yrkesfaglig utdannelse.. :)



Anonymous poster hash: 7624b...6c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Husk min venn. Kvinner har noe de fleste menn vil ha og som vi elsker. Det sitter mellom deres ben. Mange menn krever ikke mer av sin kvinne en fitte noen ganger i måneden. Så ja kvinner har det langt lettere der en oss menn.

Takke meg til å være enslig enn å bo sammen med en sånn gnom.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er i forhold men det er ikke de riktige kvinnene de er sammen med og er dermed ikke gjeldende. Du skjønner her er det snakk om de peneste damene som har 15 000 følgere på instagram med sitt kritthvite smil og slanke figur.

En i "arbeiderklassen" kan jo bare drømme om å få en slik en! :laugh:

Ehm... Likesinnede finner hverandre.

Anonymous poster hash: 47611...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og er det virkelig sånn at akademikere er blitt "overklasse?" Jeg trodde det var Olav Thon, John Fredriksen og den gjengen der som var overklasse. Resten av oss er vel middel/arbeiderklasse. Uten at jeg synes den klasseinndelingen har noe i et moderne samfunn å gjøre.

Jepp, jeg har inntrykk av at dette er veldig vanlig over alt i Norge. TS må bo på en veldig spesiell plass, som ikke har observert dette.

Vi er i et klassedelt samfunn, men termen "arbeiderklassemenn" blir litt rar å bruke her, siden de favner så meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke meg til å være enslig enn å bo sammen med en sånn gnom.

Det er nok mange som lever slik i mange år. Det eneste felles de gjør, er sex. Begge fornøyde og ellers lever hvert sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er nok mange som lever slik i mange år. Det eneste felles de gjør, er sex. Begge fornøyde og ellers lever hvert sitt liv.

For meg er intellektuell stimulans og i hvertfall noen felles interesser viktigere enn sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er intellektuell stimulans og i hvertfall noen felles interesser viktigere enn sex.

Ja, jeg vil si begge deler. Men jeg hadde ikke orket og levd sammen med ei jeg ikke kunnet pratet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oleoh

Men hvorfor vil ikke arbeiderklassemenn finne seg en dame som kan forsørge seg selv???

Fordi damene ikke vil så klart ...

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Har tenkt litt på dette. De færreste kvinner er stygge og/eller uattraktive, kanskje 0,1% er det. I alle fall ganske få, selv om noen flere havner i kategorien mindre attraktiv.

Det er jo slik at en mann som havner i arbeiderklassen ol. blir jo ikke gift i dag eller samboer, pga at de ikke er attraktive for dagens kvinner. For kvinner av samme klasse er det ikke slik, de blir gift eller får en samboer likevel.

Er det en slags ekstra forsikring? Om du feiler helt i livet, kan en like godt la seg forsørge av en mann? Livet er enkelt for damer i dag :)

Regner med du har en kilde på påstanden din? De fleste i min vennekrets har ikke noe høystatus yrke men de er nå godt gift eller i etablerte samboerskap de fleste av dem. begge mine exer er arbeiderklasse mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, alle gutta jeg kjenner fra din såkalte arbeiderklasse er forlovet/gift eller har samboer OG gjerne barn og hus.

Samme her, og han ene som kommer fra arbeiderklassen eier sitt eget oppbygde firma, og har hele tiden mye oppdrag og tjener bra. Kona hans er fra nedre middelklassen og er utdannet psykolog.

De har det veldig bra økonomisk og de har det veldig bra sammen.

Jeg tror de gutta fra arbeiderklassen som ikke får seg dame må jobbe med seg selv ... det er noe som skurrer ...

Anonymous poster hash: d4518...fae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bevis påstanden din takk. Jeg er dame og menn har alltid hatet meg. Jeg kommer nok til å dø i min egen avføring for ingen menn vil ha meg.Med mindre jeg drar til Thailand og kjøper en thaimann, noe som er forkastelig.



Anonymous poster hash: c81a2...181
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på dette. De færreste kvinner er stygge og/eller uattraktive, kanskje 0,1% er det. I alle fall ganske få, selv om noen flere havner i kategorien mindre attraktiv.

Det er jo slik at en mann som havner i arbeiderklassen ol. blir jo ikke gift i dag eller samboer, pga at de ikke er attraktive for dagens kvinner. For kvinner av samme klasse er det ikke slik, de blir gift eller får en samboer likevel.

Er det en slags ekstra forsikring? Om du feiler helt i livet, kan en like godt la seg forsørge av en mann? Livet er enkelt for damer i dag :)

Kompis,jeg antar at rundt 90% av kvinner selv jobber. Mange i høyere stillinger og da blir det "like barn leker best"så disse kvinnene søker menn med samme inntektsnivå. Så har du en liten gruppe kvinner som søker seg rikere menn også har du resten av oss da,som ikke bryr seg med inntekt ol. Jeg kan ta min egen vennekrets som eksempel:

Kvinne(29)jobber i bhg,sammen med mann(29) som jobber som kokk.

Kvinne(25)jobber på lager sammen med mann(27)som også jobber på lager.

Kvinne(32)jobber i reisebyrå,sammen med mann(33)som jobber på lager.

Kvinne(28)jobber som flyvertinne,sammen med mann(28)som jobber vikariat og tar fagbrev.

Osv osv

Så det der med at "arbeiderklassemenn"blir valgt bort er pisspreik. Det er mer sannhet i påstanden: menn som ikke tar vare på seg selv,går i utslitte klær,dårlig hygiene,dårlig dømmekraft(gjeld,ekstrem samler etc),ingen interesser enn sofa sliting og tv titting blir valgt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis påstanden din takk. Jeg er dame og menn har alltid hatet meg. Jeg kommer nok til å dø i min egen avføring for ingen menn vil ha meg.Med mindre jeg drar til Thailand og kjøper en thaimann, noe som er forkastelig.

Anonymous poster hash: c81a2...181

Om du har som vane å ligge i din egen avføring, så er det ikke rart ingen vil ha deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...