AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #41 Skrevet 25. mars 2015 Jeg syns du diskuterer på feil premisser nå. For min del handler det ikke om at jeg ikke gidder, men at jeg ikke har lyst. Blant annet så fingrer jeg henne samtidig som jeg slikker/suger på niplene. Er for det meste jeg som gjør all jobben i senga, bortsett fra de 1-2 gangene i uka jeg får oralsex.Anonymous poster hash: a497a...9fa Hvordan hadde du følt det om hun sluttet å gi deg oralsex? Hvis du visste at du aldri kom til å få en blowjob igjen?Anonymous poster hash: d28c0...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #42 Skrevet 25. mars 2015 Hvordan hadde du følt det om hun sluttet å gi deg oralsex? Hvis du visste at du aldri kom til å få en blowjob igjen?Anonymous poster hash: d28c0...4cb Kommer an på grunnen til at hun slutter. Anonymous poster hash: a497a...9fa
Sofia123 Skrevet 25. mars 2015 #43 Skrevet 25. mars 2015 Kommer an på grunnen til at hun slutter. Anonymous poster hash: a497a...9fa Hva om hun hadde prøvd det en gang før og ikke vil prøve det igjen?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #44 Skrevet 25. mars 2015 Det er det vel strengt tatt du som gjør. Jeg forholder meg til hva TS har skrevet, ikke hva du gjør i sengen. Har du ikke lyst til å gjøre det, men ikke bli sur hvis hun ikke føler seg tilfredstilt og går. Ja mulig jeg som har skumlest litt for mye, fikk ikke med meg at TS sa han var egoistisk i senga ellers og. Anonymous poster hash: a497a...9fa
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #45 Skrevet 25. mars 2015 Hva om hun hadde prøvd det en gang før og ikke vil prøve det igjen? Hvis det byr henne imot så hadde jeg ikke presset henne nei. Anonymous poster hash: a497a...9fa
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #46 Skrevet 25. mars 2015 Signerer denne. Hadde faktisk ikke orket å være med en som er så egoistisk i sengen. Samme her. Jeg synes det er utrolig opphissende å suge kjæresten min. Finne nye metoder å gjøre det på osv, og se at han synes det er digg. Hadde vært nedtur om han ikke ville slikke meg. Klarer liksom ikke helt å se det for meg heller, har aldri hatt en kjæreste som ikke har likt det. Jeg er ikke lesbisk, men jeg har faktisk hatt jentesex en gang også, og jeg syntes ikke engang det var ekkelt. Synes det er rart at noen kan synes at sex er ekkelt i det hele tatt, og derfor tror jeg det er fordi man forbinder det med noe negativt. Tror det er viktig at han får en positiv opplevelse. Ta en tur i dusjen slik at det er helt tørt og smakløst når han begynner, spør om han vil prøve litt siden du tror det kanskje kan være annerledes med deg. Si at du har forståelse for at han eventuelt stopper, og at han bare må slutte med en gang hvis han ikke liker det. Spør om han kan gi det en sjanse likevel så det ikke er uprøvd, siden du har fantasert veldig mye om det og at du vil at dere skal prøve alt som faller dere inn. Si at du nå er helt ren når han prøver. La han slikke deg bittelitt, vis at du nyter det, men ikke la ham holde på så lenge at det blir kjedelig eller for vått. Slik kan han få en positiv mestringsfølelse av det. Og kanskje huske det som en god opplevelse som får blomstre litt inntil dere forsøker igjen? Jeg aner ikke, men det kan kanskje være verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 430d0...68b 1
Hardy_Poteter Skrevet 26. mars 2015 #47 Skrevet 26. mars 2015 Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? I et forhold skal man gi og ta, ikke bare ta. Punktum. Feil! Man skal gi og få, ikke ta!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #48 Skrevet 26. mars 2015 Har vel kanskje formulert meg slik at han er egoistisk, men det er først og fremst hans ord på seg selv. Han må jo gjøre det meste i akten, er bare at han ikke er så ivrig på å prøve "nye" ting og utforske litt. Jeg savner jo oralsex, men det er ikke en dealbreaker for meg. Men har gjerne lyst at han har lyst å prøve litt mer, og ikke bare si "prøvde det en gang, likte det ikke". Jeg har prøvd å ikke sugd han over en lang periode, og han sa bare at "han forstod at jeg ikke ville gjøre det", og det endret ikke noe, annet enn at jeg fikk dårlig samvittighet. Pluss at mye av det jeg liker, er å se at han nyter det og har det godt. Det er der han mener vi er forskjellig, der han fokuserer mer på SIN nytelse. Ts Anonymous poster hash: a852c...e53
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #49 Skrevet 26. mars 2015 Er slikking den eneste måten du blir tilfredsstilt seksuelt?Anonymous poster hash: a497a...9fa Fullstendig tilfredsstilt ja. Samleie og fingring er godt det også, men den store O'en får jeg kun av oralsex. Og siden 99% av alle menn elsker å utføre det, ser jeg ingen grunn til å forsake det heller. Anonymous poster hash: 5d4a5...961
Sofia123 Skrevet 26. mars 2015 #50 Skrevet 26. mars 2015 Feil! Man skal gi og få, ikke ta! Bryr meg fint lite om du mener man tar eller får. Poenget er fortsatt det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå