Gå til innhold

Til menn som ikke liker oralsex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rettet mot oral sex mot deg selv, men som ikke liker å gi til kvinner. Er det overhode ikke noe mulighet for at du skal få lyst til det? Er du opplevd noe traumatisk forbundet med det, eller er det bare ikke... appetittvekkende? :P

Hilsen jente som har en kjæreste som hater det.

Anonymous poster hash: a852c...e53
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du en :P hvis det er et seriøst spørsmål?

Anonymous poster hash: 4f4ee...cac
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke... Kanskje fordi jeg blir litt flau av intime spørsmål, så jeg får en usikker og rødmende holdning, noe som resluterte i ":P" denne.

Beklager så mye, og gjerne se bort i fra den, for det er et seriøst spørsmål.

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte ikke slikking i starten, rett og slett fordi jeg ikke var noe god på å gjøre det og jeg var klar over det selv.

Idag er det noe jeg gjør med glede, så det kan forandres, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ikke slikking i starten, rett og slett fordi jeg ikke var noe god på å gjøre det og jeg var klar over det selv.

Idag er det noe jeg gjør med glede, så det kan forandres, ja.

Så bra at du øsnket å forsøke igjen da :)

Min samboer er snart 30 år, forsøkte det med sin første kjæreste for over 10 år siden, og ønsker ikke å prøve det igjen. Jeg meg ikke til å tvinge han til det heller, for det hadde jeg absolutt ikke likt hvis det var motsatt. Men har forsøkt å lagt det frem som at det hadde betydd mye for meg, men han spøker det bare bort, eller sier at "det er ikke noe for meg". Har sagt til han (på spøk), at jeg skal bare sitte på fjeset hans til han liker det, men ser han omtrent får panikk i øynene. Tror ikke det er noe håp da..

Husker han nevnte helt i starten av forholdet at han var egoistisk i senga, noe jeg ikke har forstått før nå i senere tid. Han ELSKER å få oralsex, men gjør ingenting i den forstand på meg. Han liker at jeg tar iniativ, jeg skal gjøre jobben.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er snart 30 år, forsøkte det med sin første kjæreste for over 10 år siden, og ønsker ikke å prøve det igjen. Jeg meg ikke til å tvinge han til det heller, for det hadde jeg absolutt ikke likt hvis det var motsatt. Men har forsøkt å lagt det frem som at det hadde betydd mye for meg, men han spøker det bare bort, eller sier at "det er ikke noe for meg". Har sagt til han (på spøk), at jeg skal bare sitte på fjeset hans til han liker det, men ser han omtrent får panikk i øynene. Tror ikke det er noe håp da..

Husker han nevnte helt i starten av forholdet at han var egoistisk i senga, noe jeg ikke har forstått før nå i senere tid. Han ELSKER å få oralsex, men gjør ingenting i den forstand på meg. Han liker at jeg tar iniativ, jeg skal gjøre jobben.

TS

Men det ender alltid opp med at han gjør jobben likevel, for jeg er virkelig ikke flink til å ta styringen... Så han er ikke så ille som jeg fremstod her, ser jeg.

Ts

Skrevet

Alle har vel ulike preferranser.

Ikke alle jenter like å suge heller.

Skrevet

TS

Jeg synes du driver med utidig press for å få viljen din.

Du har tilogmed hintet om bruk av tvang.

Hvordan mener du å bygge en god seksuell relasjon på den måten.

Merker jeg føler avsmak for deg.

Skrevet

TS

En god runde med tunga skaper mer lyst og begjær for andre ting, så det er en god sirkel isåfall. ^^

Vet du hvorfor han ikke ønsket å prøve det igjen? Om han rett og slett ikke ønsker eller har lyst, så er det nok lite du kan gjøre for å få han til å prøve igjen. Det eneste jeg kan komme på er jo om dere "bytter" ønsker liksom. Tilby rumpa for at han prøver igjen for eksempel om han har en fetish for det. Tilby rollespillet han maser om om det er tilfellet. etc. Sier han nei, selv når fantasien hans er på spill, så trur jeg skuta har gått.

AnonymBruker
Skrevet

du får spørre wubwub :)

Anonymous poster hash: af052...816
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du driver med utidig press for å få viljen din.

Du har tilogmed hintet om bruk av tvang.

Hvordan mener du å bygge en god seksuell relasjon på den måten.

Merker jeg føler avsmak for deg.

Wow, der ser man hvor farlig det er å kommunisere på internett.

1) Jeg sa det som en humoristisk spøk, og tro meg. Han føler seg ikke presset til å gjøre noe som helst. Jeg tok det opp i starten, da jeg ikke forsto om han ville gjøre det eller ikke.

2) Hvordan skal man klare å bygge en god seksuell relasjon hvis man ikke bruker kommunikasjon og forteller hva hver enkelt liker, eller ikke liker? At jeg har sagt det ville betydd mye for meg å få like mye tilbake som jeg gir han, syns ikke jeg er å legge tvang på noen.

3) Jeg merker jeg føler avsmak for deg som går til direkte konklusjoner på et forhold og menneske, fordi du ikke liker å suge kuk.

TS

• Liker 8
Skrevet

Ikke rettet mot oral sex mot deg selv, men som ikke liker å gi til kvinner. Er det overhode ikke noe mulighet for at du skal få lyst til det? Er du opplevd noe traumatisk forbundet med det, eller er det bare ikke... appetittvekkende? :P

Hilsen jente som har en kjæreste som hater det.

Du kan jo spørre deg selv. Ville du stukket tungen din ned i sprekka på en annen dame? Jeg er ikke spesielt keen på det selv. Men gjør det fordi, vel, det blir tatt godt i mot for å si det sånn.

Og før noen rekker å skrive "herregud, da, kunne du tenkte deg å suge en mann, vi er ikke så veldig keen på det vi heller, hvis det er sånn du tenker" så vil jeg bare si, ro ned, jeg forstår at jentene kan synes at det er ugreit. Derfor presser jeg heller ikke på.

AnonymBruker
Skrevet

En god runde med tunga skaper mer lyst og begjær for andre ting, så det er en god sirkel isåfall. ^^

Vet du hvorfor han ikke ønsket å prøve det igjen? Om han rett og slett ikke ønsker eller har lyst, så er det nok lite du kan gjøre for å få han til å prøve igjen. Det eneste jeg kan komme på er jo om dere "bytter" ønsker liksom. Tilby rumpa for at han prøver igjen for eksempel om han har en fetish for det. Tilby rollespillet han maser om om det er tilfellet. etc. Sier han nei, selv når fantasien hans er på spill, så trur jeg skuta har gått.

For en fin tankegang du har :) Det handler om å gi og ta i et forhold.

Men nei, jeg tror ikke han har noe fetisjer når det kommer til sex. Han er ikke ivrig på rumpa, han hater rollespill. Jeg tror han liker litt mer nøytrale ting jeg, slik som tente stearinlys, sexy strømper og jente som vet hva hun vil. Også får han meg, som er vimsete og spøker tydeligvis på feil måte med å si at jeg skal sitte på han... Sjenert når der gjelder sex, og er utrolig dårlig på å ta tydelig styring under sex.

Jeg har så mange ganger spurt han hva han ønsker, hva han liker, om han har noen sjulte fetisjer osv, men han har ikke noe i følge han.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre deg selv. Ville du stukket tungen din ned i sprekka på en annen dame? Jeg er ikke spesielt keen på det selv. Men gjør det fordi, vel, det blir tatt godt i mot for å si det sånn.

Og før noen rekker å skrive "herregud, da, kunne du tenkte deg å suge en mann, vi er ikke så veldig keen på det vi heller, hvis det er sånn du tenker" så vil jeg bare si, ro ned, jeg forstår at jentene kan synes at det er ugreit. Derfor presser jeg heller ikke på.

Hehe, forstår absolutt det :) Nei, det var derfor jeg sa lite apetittvekkende i den første teksten, fordi jeg synes selv tanken på å slikke fitte er utrolig lite deilig. Men jeg er også kvinne, og veldig heterofil, så det kan ha en sammenheng der. Som for deg å suge en kuk hadde vært.

Men du har forsøkt, og gir likevel litt selv om du ikke syns det er fryktelig deilig. Og det er det jeg prøver å komme frem til her på en klumsete måte. Han sier bare at han har prøvd det en gang, og aldri igjen. Han syns det var ekkelt med at det ble så vått, eller noe i den duren.

Ts

Skrevet

For en fin tankegang du har :) Det handler om å gi og ta i et forhold.

Men nei, jeg tror ikke han har noe fetisjer når det kommer til sex. Han er ikke ivrig på rumpa, han hater rollespill. Jeg tror han liker litt mer nøytrale ting jeg, slik som tente stearinlys, sexy strømper og jente som vet hva hun vil. Også får han meg, som er vimsete og spøker tydeligvis på feil måte med å si at jeg skal sitte på han... Sjenert når der gjelder sex, og er utrolig dårlig på å ta tydelig styring under sex.

Jeg har så mange ganger spurt han hva han ønsker, hva han liker, om han har noen sjulte fetisjer osv, men han har ikke noe i følge han.

Ts

Hehe, ja da gjør han da det litt vanskelig for deg å kunne tilby noe i retur. Men siden du bruker mange usikre ord der du er litt på kanten av hva du trur han liker og ikke, så er det jo åpenbart rom der for å dykke litt dypere inn i temaet med han?

Rett og slett snakk om fetisher generelt, og le av ting som er uvirkelig for dere, og se om han åpner øynene litt ekstra for andre ting når andre temaer dukker opp. Leketøy? Sett dere ned sammen forran PC'en og kjøp en felles ting fra kondomeriet? Jo mer dere snakker om sex, jo større sannsynlighet vil det jo være for at du virkelig kan forklare han hvorfor slikking gir så mye glede for deg. Om du får en god grunn til at han ikke liker det forutenom egoisme i senga så må du jo respektere det, men om du får han til å forstå at egoisme i senga er selv-destruerende for han selv i lengden, så kan du jo kanskje klare å snu det.

Hvorfor elsker du å suge han? Sett fokus på at du liker hans nytelse, så kanskje du planter et lite frø inn der som kan få han til å tenke seg om. Kanskje det å ville partneren sin noe ekstra godt kan høste noe ekstra godt tilbake?

Skrevet

Min tanke er at du kan utnytte det at han liker at du tar kontrollen TS.

Idèen om å sett deg på ansiktet hans er nok ikke så dum, men krever kanskje litt foriktighet hvis du ikke ønsker å skremme ham helt bort fra ønsket ditt.

Nøkkelord er å vise ham hvor kåt tanken på dette gjør deg. Du kan kanskje ri ham litt for så å gni deg oppover mot brystkasse og kanskje videre. Vis at du er tent.

Alternativt kanskje legge deg i 69 når du suger ham og la ham fingre og samtidig ha godt utsyn til godsakene. Ikke helt umulig at han lar seg friste. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig opplevelse med ONS.

Hadde ettersmak i kjeften hele neste dag, føltes hvertfall sånn ut.

Anonymous poster hash: a497a...9fa
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja da gjør han da det litt vanskelig for deg å kunne tilby noe i retur. Men siden du bruker mange usikre ord der du er litt på kanten av hva du trur han liker og ikke, så er det jo åpenbart rom der for å dykke litt dypere inn i temaet med han?

Rett og slett snakk om fetisher generelt, og le av ting som er uvirkelig for dere, og se om han åpner øynene litt ekstra for andre ting når andre temaer dukker opp. Leketøy? Sett dere ned sammen forran PC'en og kjøp en felles ting fra kondomeriet? Jo mer dere snakker om sex, jo større sannsynlighet vil det jo være for at du virkelig kan forklare han hvorfor slikking gir så mye glede for deg. Om du får en god grunn til at han ikke liker det forutenom egoisme i senga så må du jo respektere det, men om du får han til å forstå at egoisme i senga er selv-destruerende for han selv i lengden, så kan du jo kanskje klare å snu det.

Hvorfor elsker du å suge han? Sett fokus på at du liker hans nytelse, så kanskje du planter et lite frø inn der som kan få han til å tenke seg om. Kanskje det å ville partneren sin noe ekstra godt kan høste noe ekstra godt tilbake?

Tusen takk for fine råd, og det er absolutt mye mer å hente. Jeg må også bare respektere at man er forskjellige, men hadde vært fint om jeg bare fikk inntrykket av at han forsøkte. Er jo såklart mye annet som kan være bedre, så som du sier, vi har mye igjen i å dykke dypere i samlivet vårt. Da blir det værtfall ikke kjedelig med det første, når vi har så mye uprøvd å utforske igjen ;)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Min tanke er at du kan utnytte det at han liker at du tar kontrollen TS.

Idèen om å sett deg på ansiktet hans er nok ikke så dum, men krever kanskje litt foriktighet hvis du ikke ønsker å skremme ham helt bort fra ønsket ditt.

Nøkkelord er å vise ham hvor kåt tanken på dette gjør deg. Du kan kanskje ri ham litt for så å gni deg oppover mot brystkasse og kanskje videre. Vis at du er tent.

Alternativt kanskje legge deg i 69 når du suger ham og la ham fingre og samtidig ha godt utsyn til godsakene. Ikke helt umulig at han lar seg friste. :lur:

Jeg har tenkt samme tanke som deg, nemlig! Må bare bli litt tøffere først, og værtfall late som jeg er selvsikker og trygg når jeg gjør det. Jeg har mye å gjøre, gleder meg veldig til han kommer hjem fra en lang periode borte nå! På med strømpene og selvsikkerheten :plystre: Tusen takk for fine råd!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig opplevelse med ONS.

Hadde ettersmak i kjeften hele neste dag, føltes hvertfall sånn ut.

Anonymous poster hash: a497a...9fa

Æsj, så kjedelig! Forstår veldig godt at man først ønsker å bli trygg på en partner før man utfører oralsex, og særlig for å se hvordan hygienen til vedkommende er.

Forstår godt du ikke akkurat ønsker å hoppe i det igjen, for å si det slik :) Men håper du kanskje får en bedre opplevelse av dette etterhvert :)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...