Gå til innhold

Til menn som ikke liker oralsex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke liker å sleike fitte?? Har aldri hørt på maken jeg.

Har du en normal tiss, eller ser den noe spesiell ut? Er du veldig overvektig?, det er jo en gedigen brems for å sleike fitte i såfall.

Utseende på underlivet har ganske mye å si på.om man vil plante ansiktet sitt nedi der.

Anonymous poster hash: 5ef53...343

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke liker å sleike fitte?? Har aldri hørt på maken jeg.

Har du en normal tiss, eller ser den noe spesiell ut? Er du veldig overvektig?, det er jo en gedigen brems for å sleike fitte i såfall.

Utseende på underlivet har ganske mye å si på.om man vil plante ansiktet sitt nedi der.

Haha :fnise: Nei, jeg er ikke stygg eller overvektig. Da hadde jeg forstått det veldig godt hvis han ikke ville slikke meg altså. Jeg har ikke noen stygg ... "tiss" heller, tror jeg. Men er litt vanskelig å svare på, men den er helt normal, med ikke for store lepper osv osv osv. Har hørt fra en x at den var fin, men jeg vet ikke.

Tror uansett ikke det er utseende forøvrig som er årsaken. Men han liker det ikke, han syns det blir for vått og klissete, i følge han selv (han har bare prøvd en gang med sin ex for mange år siden).

Ts

Anonymous poster hash: a852c...e53

AnonymBruker
Skrevet

Haha :fnise: Nei, jeg er ikke stygg eller overvektig. Da hadde jeg forstått det veldig godt hvis han ikke ville slikke meg altså. Jeg har ikke noen stygg ... "tiss" heller, tror jeg. Men er litt vanskelig å svare på, men den er helt normal, med ikke for store lepper osv osv osv. Har hørt fra en x at den var fin, men jeg vet ikke.

Tror uansett ikke det er utseende forøvrig som er årsaken. Men han liker det ikke, han syns det blir for vått og klissete, i følge han selv (han har bare prøvd en gang med sin ex for mange år siden).

Ts

Uff, da er det bare trist.

Skulle gjerne hjulpet deg jeg, men du har jo en mann.

Da håper jeg du har sympati for alle mennene som ikke får kukken sin sugd.

Ønsker deg lykke til videre.

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. For min del ville jeg mistet lysten på å gi han nytelse gjennom suging, hvis han ikke ville gjort det samme for meg. Hva skjer om du slutter å suge han? Jeg tipper han da vil kjenne på savnet og kanskje forstå hva du går glipp av.

Jeg elsker å suge, like mye som å bli slikket. Begge deler er unnværlige, og jeg hadde ikke blitt i et forhold der ett av de to manglet.

Anonymous poster hash: d28c0...4cb

• Liker 2
Skrevet

Føler med deg. For min del ville jeg mistet lysten på å gi han nytelse gjennom suging, hvis han ikke ville gjort det samme for meg. Hva skjer om du slutter å suge han? Jeg tipper han da vil kjenne på savnet og kanskje forstå hva du går glipp av.

Jeg elsker å suge, like mye som å bli slikket. Begge deler er unnværlige, og jeg hadde ikke blitt i et forhold der ett av de to manglet.

Signerer denne.

Hadde faktisk ikke orket å være med en som er så egoistisk i sengen.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, da er det bare trist.

Skulle gjerne hjulpet deg jeg, men du har jo en mann.

Da håper jeg du har sympati for alle mennene som ikke får kukken sin sugd.

Ønsker deg lykke til videre.

Ja, jeg føler med alle menn som sliter av seksuell frustrasjon generelt :ironi:

Ts

Gjest Fotballen
Skrevet

Jeg elsker det og skjønner ikke at det går an å ikke like det!!? :klo:

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Ikke for min del. Jeg elsker det uansett og blir tent uansett utseendet :P

Altså jeg hadde nok sikkert holdt meg unna hvis dama aldri tok vare på seg selv der nede og aldri vasket seg ;) Hadde bare mye sopp, fluer og gørr.

Endret av iBiteU;)
AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt det noen perioder, men jeg faller for fristelsen selv, og klarer ikke unngå det... :roll:

Noen perioder har det vært utrolig kjedlig at jeg gir mer enn han, og har gått noen runder med meg selv for å finne ut av hva jeg har behov for i et forhold. Og jeg syns jo sex er viktig, også for å komme nærmere personen på andre måter. Likevel har sexlysten hans økt noe i det siste, og vi har mange urpøvde arenaer som kanskje vekker appetitten hans på mye.

Dessuten har jeg ikke møtt en bedre mann på andre områder, jeg må bare jobbe litt mer for han her! (Jeg får som fortjent, da jeg er vant til å være den passive i senga).

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det og skjønner ikke at det går an å ikke like det!!? :klo:

Ikke jeg heller! Skulle ønske du kunne spurt typen min, også gitt meg en forklaring etterpå..

Neida. Folk er jo forskjellig, og det finnes jo mange damer som ikke liker oralsex. Kanskje det er mindre pratet om blant menn, men det er nok en større andel menn som ikke liker det, men som gjør det likevel. .. Eller ikke gjør det, slik som min!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne.

Hadde faktisk ikke orket å være med en som er så egoistisk i sengen.

Er ikke det her litt drastisk? Ville dere droppet en fyr som tilfredstilte dere emosjonelt, intellektuelt og bortsett fra dette, seksuelt? Bare fordi han har motforestillinger mot å slikke?

For all del jeg elsker å bli sugd selv, men ville da ikke droppe en ellers perfekt jente som ikke likte det. Det finnes vel viktigere ting?

Anonymous poster hash: a497a...9fa

Skrevet

Er ikke det her litt drastisk? Ville dere droppet en fyr som tilfredstilte dere emosjonelt, intellektuelt og bortsett fra dette, seksuelt? Bare fordi han har motforestillinger mot å slikke?

For all del jeg elsker å bli sugd selv, men ville da ikke droppe en ellers perfekt jente som ikke likte det. Det finnes vel viktigere ting?

Er det drastisk å ikke ville være sammen med noen som ikke tilfredsstiller en seksuelt? Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet

Er det drastisk å ikke ville være sammen med noen som ikke tilfredsstiller en seksuelt? Hvorfor det?

Er slikking den eneste måten du blir tilfredsstilt seksuelt?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg. For meg er oralsex er like viktig som selve penetreringen.

Sex uten oralsex,...nei, det gidder jeg ikke. Livet er for kort til å ha dårlig sex. (Ja, jeg synes sex uten oralsex er dårlig)

De som misliker oralsex får finne hverandre ;-)

Jeg mener fortsatt at ts bør kutte ut blowjobs, slik kjæresten får føle på hennes savn. At hun ikke klarer å la være, det tror jeg ikke på,..

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?

I et forhold skal man gi og ta, ikke bare ta. Punktum.

Skrevet

Det er en god del av oss som ikke blir tilfredsstilt av vaginalt samleie, så oralsex er viktig for at jeg skal føle meg tilfredsstilt, ja.

Jeg tror faktisk ikke jeg kunne ha vært sammen med en som nekter det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en god del av oss som ikke blir tilfredsstilt av vaginalt samleie, så oralsex er viktig for at jeg skal føle meg tilfredsstilt, ja.

Jeg tror faktisk ikke jeg kunne ha vært sammen med en som nekter det.

Okey, nei jeg forstår det jo da. Visste ikke at det var så ille for enkelte.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?

I et forhold skal man gi og ta, ikke bare ta. Punktum.

Nei det er ikke drastisk å ikke ville inngå et forhold til en mann som ikke tilfredsstiller deg seksuelt.

Joda, men det finnes andre ting man kan gi enn oralsex.

Skrevet

Okey, nei jeg forstår det jo da. Visste ikke at det var så ille for enkelte.

Nei det er ikke drastisk å ikke ville inngå et forhold til en mann som ikke tilfredsstiller deg seksuelt.

Joda, men det finnes andre ting man kan gi enn oralsex.

Nettopp. Da er det bare å komme seg ut av forholdet hvis partnerner bare krever og ikke gir en dritt tilbake.

Ja, mannen får oralsex og penetrering - hva får hun?

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Da er det bare å komme seg ut av forholdet hvis partnerner bare krever og ikke gir en dritt tilbake.

Ja, mannen får oralsex og penetrering - hva får hun?

Jeg syns du diskuterer på feil premisser nå. For min del handler det ikke om at jeg ikke gidder, men at jeg ikke har lyst.

Blant annet så fingrer jeg henne samtidig som jeg slikker/suger på niplene. Er for det meste jeg som gjør all jobben i senga, bortsett fra de 1-2 gangene i uka jeg får oralsex.

Skrevet

Jeg syns du diskuterer på feil premisser nå. For min del handler det ikke om at jeg ikke gidder, men at jeg ikke har lyst.

Blant annet så fingrer jeg henne samtidig som jeg slikker/suger på niplene. Er for det meste jeg som gjør all jobben i senga, bortsett fra de 1-2 gangene i uka jeg får oralsex.

Det er det vel strengt tatt du som gjør. Jeg forholder meg til hva TS har skrevet, ikke hva du gjør i sengen.

Har du ikke lyst til å gjøre det, men ikke bli sur hvis hun ikke føler seg tilfredstilt og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...