Gå til innhold

Urinprøve, hvordan unngå søl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eh, nei.

Anonymous poster hash: 8169b...934

Sterilt nok til at sykehusene bruker det. De gidder ikke kjøpe inn urinprøveglass til 15,- stk når de kan bruke glass/kopper hvor du får 50 til samme prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare tisset litt, også har jeg tatt glasset under strålen. Har gått helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men plastkopp er vel ikke sterilt? Ellers høres det jo ganske smart ut.

Anonymous poster hash: 4f0ad...73c

Det lille urinprøveglasset ditt er heller ikke sterilt med mindre du har kokt det og lokket. Urinprøver trenger ikke tas i sterile beholdere.

Anonymous poster hash: c57f3...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille urinprøveglasset ditt er heller ikke sterilt med mindre du har kokt det og lokket. Urinprøver trenger ikke tas i sterile beholdere.

Anonymous poster hash: c57f3...ad5

Det står på apoteket sine sider at det er sterilt

Anonymous poster hash: 606dc...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du gidder fortsette å diskutere det, du har ikke noe problem med å blande kjøkkenutstyr og kroppsvæsker, men det har jeg. Ferdig med den saken nå.

Går på do, tørker deg, vasker hendene og ut på kjøkkenet og fingre med mat og kjøkkenredskaper. Same same, butikker different.

Ikke hiss deg sånn opp nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bruke litermål en gang. Rekorden er 7,5 dl, takk og lov for at jeg klarer å stoppe når jeg må tisse i en kopp :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på do, tørker deg, vasker hendene og ut på kjøkkenet og fingre med mat og kjøkkenredskaper. Same same, butikker different.

Ikke hiss deg sånn opp nå da.

Jeg vet ikke hva du gjør, men forskjellen for meg er at jeg bruker dopapir mellom hendene og avføringen når jeg tørker meg.

Jeg er ikke hissig, skjønner bare ikke hvorfor du fortsetter å gnelle om det her i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du gjør, men forskjellen for meg er at jeg bruker dopapir mellom hendene og avføringen når jeg tørker meg.

Jeg er ikke hissig, skjønner bare ikke hvorfor du fortsetter å gnelle om det her i evigheter.

Og så vasker du hendene, så de blir rene. Akkurat som litermålet hadde blitt etter en vask:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vasker du hendene, så de blir rene. Akkurat som litermålet hadde blitt etter en vask:-D

Hvorfor bruker du i det hele tatt dopapir da hvis hendene blir så rene av en vask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du i det hele tatt dopapir da hvis hendene blir så rene av en vask?

Hvorfor vasker du hendene da? Hvis de blir så rene med dopapir??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud da. Hvorfor drikker du ikke urinen din dersom den er så ren??

Siste svar fra meg i denne tråden, det her blir bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...