Gothminister Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 I denne saken må sosialistene på banen så fort som mulig. Her må asylsøkernes rettigheter ivaretas. Som så mange i dette land har ment, la dem få jobbe, selv om vi ikke vet hvem de er. For det er brudd på menneskerettighetene og ha dem lukket inne på et mottak. De er jo ikke kriminelle. Eller viser denne saken at vi som er skeptiske og mener at asylinnvandring straks må stoppes. Pga. nye tider, nye farer og en verden under forandring har rett? Vi som er mer opptatt av sikkerheten til våre innbyggere en liksom asylsøkere med blod på sine hender, har blitt stigmatisert, utskjelt i lange tider. Men når alt kommer til alt. Så har vi nok rett. Det er nye tider og tid for ny politikk. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/is/pst-hevder-terrorister-soeker-asyl-i-norge/a/23420044/ 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Hva om det er ekte avhoppere og PST tar feil? Da kan uskyldige liv gå tapt om vi bare sender dem tilbake. Anonymous poster hash: 6e15a...635
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2015 Hva om det er ekte avhoppere og PST tar feil? Da kan uskyldige liv gå tapt om vi bare sender dem tilbake. Anonymous poster hash: 6e15a...635 Ja men er det mer alvorlig synes du, en Norges sikkerhet og befolkningen her? 12
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Ja men er det mer alvorlig synes du, en Norges sikkerhet og befolkningen her? Ja. Det er prisen vi må betale for å ha et åpent demokratisk samfunn. Deal with it. Anonymous poster hash: 6e15a...635 1
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2015 Ja. Det er prisen vi må betale for å ha et åpent demokratisk samfunn. Deal with it. Anonymous poster hash: 6e15a...635 Ja så asylsøkere er viktigere for deg en borgerne i samfunnets sikkerhet. Du har holdninger som mange sør amerikanske land hadde etter 2 verdenskrig du. Ta i mot krigsforbrytere som sto for tortur og lemlestelse av mennesker. Gode holdninger og sier mye og ikke minst interessante ting blant enkelte av dere på venstresiden. Fantastisk. 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Hva om det er ekte avhoppere og PST tar feil? Da kan uskyldige liv gå tapt om vi bare sender dem tilbake.Anonymous poster hash: 6e15a...635 Ja, det er verdt et blodbad for å importere disse flotte asylsøkerne. Mennesker som deg gjør meg trist og kvalm på samme tid. Anonymous poster hash: c72d6...d57 8
Mann 42 Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Hva om det er ekte avhoppere og PST tar feil? Da kan uskyldige liv gå tapt om vi bare sender dem tilbake. Anonymous poster hash: 6e15a...635 Jeg tror ikke vi skal koste på oss å ta sjansen på at en person med fortid i en terrorbevegelse er en "ekte avhopper". Jeg kan vanskelig se hvordan man kan skille mellom en ekte avhopper og en som enda er medlem. Hvis bakgrunnssjekken viser at de har forbindelse til en terrororganisasjon, så er de mest sannsynlig den sorten folk som flyktninger flykter fra, og de har ingenting her å gjøre. Send dem tilbake. 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Men hvor sannsynlig er det at disse får opphold egentlig? Anonymous poster hash: 9ab1a...11f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Ja, det er verdt et blodbad for å importere disse flotte asylsøkerne. Mennesker som deg gjør meg trist og kvalm på samme tid.Anonymous poster hash: c72d6...d57 Alle asylsøkere har krav på en rettferdig behandling av sin søknad. Alle har i utgangspunktet rett til beskyttelse, og det er UDI sitt ansvar og bevisbyrde å plukke ut dem som ikke fyller kravene til å få asyl. Anonymous poster hash: 5f1dc...e00
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Hva om det er ekte avhoppere og PST tar feil? Da kan uskyldige liv gå tapt om vi bare sender dem tilbake. Anonymous poster hash: 6e15a...635 nei, folk får stå for de valgene de har gjort, og ta konsekvensene av det. Uansett så ønsker ikke jeg slike psykisk ustabile tikkende bomber gående rundt i vårt samfunn. Mennesker som har deltatt i halshugginger, brent folk levende mens de er innelukket i bur, vært med på barnedrap ol kan vel aldri bli fungerende borgere uansett. De bør plasseres i gode gammeldagse underjordiske fangehuler!Anonymous poster hash: 4c00a...fa0 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Ja så asylsøkere er viktigere for deg en borgerne i samfunnets sikkerhet. Du har holdninger som mange sør amerikanske land hadde etter 2 verdenskrig du. Ta i mot krigsforbrytere som sto for tortur og lemlestelse av mennesker. Gode holdninger og sier mye og ikke minst interessante ting blant enkelte av dere på venstresiden. Fantastisk. Alle mennesker er viktige. Dreper du (indirekte) ett uskyldig menneske, dreper du hele menneskeheten. Har du glemt statsministerens kloke ord etter 22. juli? Mer åpenhet, mer demokrati og mer humanitet? Er vi virkelig ikke kommet lengre. Anonymous poster hash: 6e15a...635
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #12 Skrevet 23. mars 2015 Vi har nok idioter i landet ,så jeg synes vi skal stenge grensa Anonymous poster hash: e7466...5a7 3
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2015 Ja, det er verdt et blodbad for å importere disse flotte asylsøkerne. Mennesker som deg gjør meg trist og kvalm på samme tid.Anonymous poster hash: c72d6...d57 De er et produkt av Norsk naiv politikk. Et land i slik velferd vil produsere slike totalt virkelighetsfjerne mennesker som tror at alle mennesker er gode og like mye av verdi. 4
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tror ikke vi skal koste på oss å ta sjansen på at en person med fortid i en terrorbevegelse er en "ekte avhopper". Jeg kan vanskelig se hvordan man kan skille mellom en ekte avhopper og en som enda er medlem. Hvis bakgrunnssjekken viser at de har forbindelse til en terrororganisasjon, så er de mest sannsynlig den sorten folk som flyktninger flykter fra, og de har ingenting her å gjøre. Send dem tilbake. Dette er trolig det beste jeg noen gang har lest fra din side. Det kommer seg. 5
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #15 Skrevet 23. mars 2015 Alle asylsøkere har krav på en rettferdig behandling av sin søknad. Alle har i utgangspunktet rett til beskyttelse, og det er UDI sitt ansvar og bevisbyrde å plukke ut dem som ikke fyller kravene til å få asyl. Anonymous poster hash: 5f1dc...e00 Nei, alle har selvsagt ikke rett til beskyttelse. En SS mann etter krigen hadde da ikke rett til beskyttelse, selv om straffe var henrettelse. IS folk bør henrettes for krigsforbrytelser, slik vi henrettet SS folk etter krigen. Men jeg vet, etter alt for mange år i et land som Norge. Så produseres det mennesker med ditt syn. Det kan få alvorlige konsekvenser. 5
Sofia123 Skrevet 23. mars 2015 #16 Skrevet 23. mars 2015 Isolasjon i fengsel eller åpn opp Guantanamo Bay og send de dit. Slike folk skal ikke vi ha fritt i samfunnet, ikke skal de få hjernevaske flere i fengsel heller. 5
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #17 Skrevet 23. mars 2015 nei, folk får stå for de valgene de har gjort, og ta konsekvensene av det. Uansett så ønsker ikke jeg slike psykisk ustabile tikkende bomber gående rundt i vårt samfunn. Mennesker som har deltatt i halshugginger, brent folk levende mens de er innelukket i bur, vært med på barnedrap ol kan vel aldri bli fungerende borgere uansett. De bør plasseres i gode gammeldagse underjordiske fangehuler!Anonymous poster hash: 4c00a...fa0 Man må være langt inne i AUF for og virkelig mene at man skal ta vare på slikt styggedom, det er en fornærmelse mot menneskeheten og kalle dem mennesker. IS folk og alle som sympatiserer med dem, slik som Krekar og andre her hjemme gjør. Bør straffes med døden. Slik vi tok SS og nazistene etter krigen. Disse har ingen menneskerettigheter og bør behandles som pest. 4
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2015 Alle mennesker er viktige. Dreper du (indirekte) ett uskyldig menneske, dreper du hele menneskeheten. Har du glemt statsministerens kloke ord etter 22. juli? Mer åpenhet, mer demokrati og mer humanitet? Er vi virkelig ikke kommet lengre. Anonymous poster hash: 6e15a...635 Først av alt. Statsministeren sa ingen kloke ord etter 22. Han og Eskil gikk da inn for mindre demokrati og mer sensur. Nei alle mennesker er på ingen måte viktige. IS folk er ikke viktige, de er like viktige som SS folk. Men jeg ser jo hva Norges velferd har gjort med folk. Norge er snart ødelagt. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #19 Skrevet 23. mars 2015 Grunnen til at noen land ikke fungerer, er fordi det er en alt for stor andel rasshøl i forhold til gode borgere. Det skal ikke så ekstremt mange prosent rasshøl til før et land blir ulevelig. Nå strømmer rasshølene inn i vesten, og det tar ikke lang tid før vi får en utbrent slum uten håp her også. Anonymous poster hash: 749eb...bb6 3
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #20 Skrevet 23. mars 2015 Grunnen til at noen land ikke fungerer, er fordi det er en alt for stor andel rasshøl i forhold til gode borgere. Det skal ikke så ekstremt mange prosent rasshøl til før et land blir ulevelig. Nå strømmer rasshølene inn i vesten, og det tar ikke lang tid før vi får en utbrent slum uten håp her også. Anonymous poster hash: 749eb...bb6 Hovedproblemet er at "rasshullene" ønskes velkommen av andre "rasshull" som faktisk har makt i dette snart ødelagte land. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå