Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg


Ingeborg

Anbefalte innlegg

JA! Kan ikke

du skrive om det Ingeborg?

Også om at man spør ikke lesbiske om hvordan de skal lage barn?

Er det noen som spør dere kanskje? Nei, tenkte meg det nei!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal skrive. Faktisk var det det jeg satt og skrev på i går da jeg tenkte å maile deg, Madley, men da fikk jeg det ikke helt til. Men jeg er så irritert at jeg prøver igjen om et par dager.

Kan vi ikke ha en liten idédugnad på kafé i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Er med.

Hva med spørsmålene:

Har dere begynt å krangle? Tenk om det ikke er like bra om noen år? Eller, man kan jo ikke love at man skal holde sammen resten av livet, det er det jo ingen som klarer.

Hva er det for noe med folk? Eier de ikke respekt? Klarer de ikke å glede seg på andres vegne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too. faktisk..

Dette går jo unna i en alldeles rasende fart!

Var gaven fin foresten?

Jeg stolte på Fighter, rakk ikke å se den nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vi er mange som har opplevd dette, da vet jeg at jeg ikke skriver bare på egne vegne... Bruker dere kanskje som konsulenter pr.mail underveis da, jenter.

Gaven var kjempesøt, Madley, et lite titteskap med musikkinstrumenter og roser og søte ting i. Men foreløpig står det på loftet hos svigers i Trondheim, rett og slett fordi det var umulig å få med alt nordover på denne turen. Så da prioriterte vi salatslynge og grillpanne i bagasjen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med:

- Slapp av, følelsen går over

- Man er ikke nygift så lenge

- Hvor gikk bryllupsreisen? Åja, jaja men det kan være koselig der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg skulle bare abbonere på denne tråden..åsså måtte jeg skrive noe, så da skriver jeg en hilsen til deg Ingeborg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig med hilsener fra dere alle.

Nå er Gilmore girls ferdig. Den serien er seriøst i ferd med å seile opp som min favoritt. OK, jeg vet de har tekstforfattere og ikke finner på ting sjøl og sånt, men de replikkvekslingene mellom mor og datter slår det meste. Sånn vil jeg også være!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kom dobbelt det' date=' gitt![/quote']

Ja, men innenfor ekteskapets trygge rammer er dét også lov!

*oppgir smuglesingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler::ler::ler:

Kan alltid stole på KG, da deg, Trøffel spesielt, for å få opp humøret når jeg har en litt dårlig dag. Har vondt i ryggen, noe anspente muskel-greier. Trøtt også. Men nå fikk jeg meg en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i ferd med å bli en skikkelig kjip arbeidsdag. Nettet går tregt, da er det lite artig å være webansvarlig. Ingen tar telefonen når jeg ringer. Halve kommunen sitter i møter, så de får jeg ikke tak i. Og tusen sider som skal korrekturleses til helgebilaget.

Kjeeeedelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...