Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Da jeg bodde i Oslo brukte jeg og en venninne å lese Anne fra Bjørkely høyt for hverandre. En stor kanne te og høytlesning! Savner Lene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte bare hjelpe søstra mi med et kryssord over telefonen.

Godt at noen her i verden har viktige problemer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere foresten fått prøvebildene deres enda?

Vår fotograf sa etter en uke ca. Men nå er det jo to uker siden..

Ikke utålmodig jeg altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått prøvebildene, skulle ta omtrent ti dager + at de må sendes fra Trondheim. Men vi har jo vært i avisa, da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Vi har ikke rota oss til å sende bilder til avisa enda, vi.(Korriger meg om jeg skriver feil. Har ikke kontroll over enda og ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ikke ha bilde i avisa her. Bare på Mo og det ordner fotografen. Men det hadde visst ikke vært enda. Han hadde utstilling i forrige uke så det er kanskje ikke så rart. Sikkert mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Dere; sånn a propos ingenting;blir det bare cafétur i kveld eller blir det litt vandring rundt? Ingeborg nevnte kveldsåpent og shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gira på shopping...har null penger og da er det bare fristelser overalt. Men om dere vil shoppe så henger jeg med altså! Er ikke så veldig sær :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Jeg har heller ikke penger. Blir med på shopping hvis dere vil det, men vil heller bare ta det med ro på café. Poenget er at med skrøpelige bein må ting planlegges. Det er det samme for meg hva som skjer, bare jeg vet om det på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, jeg har den beste mannen i verden!

Som før nevnt så var det en passelig håpløs dag på jobb. Da jeg kom hjem, var jeg både trøtt og sliten og hadde vondt i ryggen. Så jeg ble kommandert ned på sofaen for å slappe av mens han lagde deilig pasta til middag.

Og etter middag fikk jeg tjue minutter deilig massasje, og så har jeg sovet i en halvtime. Så nå er jeg helt klar til å dra til byen og møte Madley og Fighter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...