Gå til innhold

Bind og truseinnlegg

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet

Beklager. Klønete formulert =(

Føler dere damer dere feminine når dere tar på truseinnlegg eller bind? Eller er det kun fordi det er nødvendig ?

Nei, det er bare ekkelt. Klamt og ubehagelige.
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Takk for svar.

Bare lurte liksom. Mange jenter som verken kan eller vil bruke bind, men dere som gjør det, føler dere en viss femininitet med det, eller er det kun en nødvendighet ?

Nei. Hadde jeg ikke hatt endo hadde jeg brukt tampong eller menskopp. Det finnes ingenting som er mindre deilig enn når jeg må bruke maxibindene fra libresse og i tillegg ligge på en håndduk om natta for å ikke blø på lakenet. Det finnes ingenting som er verre enn mensenlukt og koagulerte blodklumper. Namnam liksom. :)
Skrevet

Nei. Hadde jeg ikke hatt endo hadde jeg brukt tampong eller menskopp. Det finnes ingenting som er mindre deilig enn når jeg må bruke maxibindene fra libresse og i tillegg ligge på en håndduk om natta for å ikke blø på lakenet. Det finnes ingenting som er verre enn mensenlukt og koagulerte blodklumper. Namnam liksom. :)

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Okay =)

Takk for svar, Justia =)

Ingen andre her som synes at det å bruke truseinnlegg føles godt og feminint ?

Beklager, men truseinnlegg bruker man fordi man må, og alternativet er å ha masse slim i undertøyet. Uaktuelt. Det er rett og slett ekkelt, og det er plagsomt å være avhengig av truseinnlegg.

Gå og runk et annet sted, ingen her synes det er feminint. Det er noe menn ser for seg og ikke eksisterer.

Anonymous poster hash: 6f901...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...