Gå til innhold

Truseinnlegg/bind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til jenter/damer her inne =)

Jeg har en liten "greie" for truseinnlegg&damebind. Synes at det er det mest feminine og "damete" som finnes. Er det noen damer der ute som bruker innlegg eller bind selv om dere ikke må ? Takknemlig for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... tror det er svært få som bruker bind når de ikke har mensen.

• Liker 11
Skrevet

... tror det er svært få som bruker bind når de ikke har mensen.

Takk for raskt svar. Kanskje litt dårlig formulert, men det er en del damer som bruker truseinnlegg uavhengig av om de har mensen eller ikke. Var det jeg mente liksom =) Tenker dere over det noen gang ? at truseinnlegg gir dere en ekstra følelse av "renhet" ?

Gjest Nils-Per
Skrevet

En begynnende bleie-fetish, kanskje?

• Liker 1
Skrevet

En begynnende bleie-fetish, kanskje?

Tror ikke det =) Det jeg vil frem til er at damebind er utrolig feminint bare =)

Gjest Nils-Per
Skrevet

Tror ikke det =) Det jeg vil frem til er at damebind er utrolig feminint bare =)

Da så. Kan godt forstå fasinasjonen din. Også dersom det inkluderte en bleie-fetish, for den saks skyld.

Skrevet

Synes dette var en litt upassende tråd :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Da så. Kan godt forstå fasinasjonen din. Også dersom det inkluderte en bleie-fetish, for den saks skyld.

Jeg skjønner, men den begrenser seg til en fascinasjon for generell damehygiene og for bind spesielt =)

Skrevet

Synes dette var en litt upassende tråd :fnise:

Kan forstå at det lan oppleves spm støtende. Men jeg bare lurer på damers vaner når det kommer til intimbeskyttelse her inne =)

Skrevet

Flere damer her inne som bruker en eller annen form for beskyttelse til daglig, selv om de ikke har "tante rød" på besøk ?

Skrevet

Stor forskjell på bind og truseinnlegg, det sistnevnte er vanlig å bruke uavhengig av hvilken del av måneden det er..

Have fun :)

Gjest Nils-Per
Skrevet

Flere damer her inne som bruker en eller annen form for beskyttelse til daglig, selv om de ikke har "tante rød" på besøk ?

Haha. "Flere"?`Foruten Ribbon, mener du? :laugh:

Skrevet

Nei! Bind er forjævlig å gå med!

• Liker 6
Skrevet

Stor forskjell på bind og truseinnlegg, det sistnevnte er vanlig å bruke uavhengig av hvilken del av måneden det er..

Have fun :)

Ok =) Så du sier at det er vanlig å bruke truseinnlegg uavhengig av hvor i syklusen du er ?

Skrevet

Nei! Bind er forjævlig å gå med!

Gnager det ?

Skrevet

Gnager det ?

Svetter!

• Liker 7
Skrevet

Svetter!

Ok =) Men du bruker det allikevel ? Bind eller innlegg altså =)

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner det at selv om vi ikke har mensen, så betyr ikke det at vi nødvendigvis er vanntette for det. :fnise:

Anonym poster: f4874d930a5ea2a8548ed31ed5f73e38

• Liker 4
Gjest Nils-Per
Skrevet

Jeg mistenker at denne runketråden går over all forventning så langt...

• Liker 2
Skrevet

Du skjønner det at selv om vi ikke har mensen, så betyr ikke det at vi nødvendigvis er vanntette for det. :fnise:

Anonym poster: f4874d930a5ea2a8548ed31ed5f73e38

Spennende =) Så det du sier er at du bruker truseinnlegg som beskyttelse mot "lekkasje" ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...