Gå til innhold

Truseinnlegg/bind

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ARE. YOU. KIDDING. ME.

Truseinnlegg er sånn som gamle damer bruker.

Det er da ihvertfall bullshit. Jeg er 22 år, og bruker truseinnlegg for å ikke få utflod i trusa. Hva med at du slutter å snakke for andre?

Anonym poster: 6f053ad1e9e8941b568d02347f2d3d13

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg når jeg ikke har mensen. Synes det er ekkelt med utflod i trusa. (JA, jeg har utflod, og det tror jeg alle jenter har). ;)

Anonym poster: 3637eb7480d3b3cfeaddd81342e228ac

Nei. Om jeg daglig hadde nok utflod til at truseinnlegg/bind var nødvendig ville jeg bestilt meg en hastetime til gynekolog. Det er ikke normalt.

Derimot kan hyppig vask og bruk av nettopp truseinnlegg føre til: økt utflod.

Anonym poster: 3564775ff9c185728e8f3bdd613c17b1

• Liker 3
Skrevet

Det er da ihvertfall bullshit. Jeg er 22 år, og bruker truseinnlegg for å ikke få utflod i trusa. Hva med at du slutter å snakke for andre?

Jaok, jeg TRODDE det var sånn som gamle damer bruker. Men hva er egentlig forskjellen på å få utflod i trusen og i truseinnlegget? Du skifter vel i så fall truse hver dag, og det går vel an å vaske vekk? Uten at jeg har peiling, så skal ikke snakke mer. He, he. EHem.

AnonymBruker
Skrevet
Nei. Om jeg daglig hadde nok utflod til at truseinnlegg/bind var nødvendig ville jeg bestilt meg en hastetime til gynekolog. Det er ikke normalt.

Derimot kan hyppig vask og bruk av nettopp truseinnlegg føre til: økt utflod.

Hastetime til gynekolog? Jeg vet selv at jeg er helt normal, så neitakk gynekolog trenger jeg ikke. Jeg sier ikke at truseinnlegget er full av utflod, men av og til så kommer det litt sånn at trusa blir skitten. Og da liker jeg truseinnlegg best.

Anonym poster: 3637eb7480d3b3cfeaddd81342e228ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor eksisterer truseinnlegg om det ikke brukes liksom. En hel haug av kvinner bruker truseinnlegg hver dag.

Uvitenheten lenge leve liksom :sjokkert:

Anonym poster: b0379e9f09372f29914bb0e5da890187

• Liker 1
Skrevet

Altså. Jeg bruker ofte sånne tynne(tynne!!) truseinnlegg i hverdagen, selvom jeg ikke har mens eller utflod. Føler meg mye renere og ser ikke på det som noe gale. :-) er jo helt greit at du spør forresten, ts:)

Skrevet

Altså. Jeg bruker ofte sånne tynne(tynne!!) truseinnlegg i hverdagen, selvom jeg ikke har mens eller utflod. Føler meg mye renere og ser ikke på det som noe gale. :-) er jo helt greit at du spør forresten, ts:)

Takk for svar =) Mange som svarer seriøst her. Noen hatere, men det er jo bare sånn det er =)

AnonymBruker
Skrevet

Jaok, jeg TRODDE det var sånn som gamle damer bruker. Men hva er egentlig forskjellen på å få utflod i trusen og i truseinnlegget? Du skifter vel i så fall truse hver dag, og det går vel an å vaske vekk? Uten at jeg har peiling, så skal ikke snakke mer. He, he. EHem.

Jeg gidder ikke gå en hel dag med innstørka uflod i trusa, når jeg likegodt bare kan gå med truseinnlegg. Går du rundt en hel dag med utflod i trusa?

Hvorfor har ikke du peiling på det..? Er ikke du kvinne?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke gå en hel dag med innstørka uflod i trusa, når jeg likegodt bare kan gå med truseinnlegg. Går du rundt en hel dag med utflod i trusa?

Hvorfor har ikke du peiling på det..? Er ikke du kvinne?

Det er ikke alle som har utflod da vet du. Jeg bruker heller ikke truseinnlegg.

Anonym poster: 0b9fbd643146ac28b9605509cdbd9f42

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte truseinnlegg som ung jente.. Resultatet var konstant soppinfeksjoner grunnet alt for lite lufting.

De siste 15 årene har jeg ikke brukt verken bind eller truseinnlegg og soppen er borte.

Det som kommer av utflod er så lite at det nesten ikke merkes. Og er det større mengder så går det stort sett greit å gå en tur på toalettet og tørke vekk det verste

Anonym poster: a8da79c0bd031933822692e9c5a90a94

• Liker 2
Skrevet

Tydeligvis en del av damene som bruker truseinnlegg her da =)

Skrevet

Til jenter/damer her inne =)

Jeg har en liten "greie" for truseinnlegg&damebind. Synes at det er det mest feminine og "damete" som finnes. Er det noen damer der ute som bruker innlegg eller bind selv om dere ikke må ? Takknemlig for svar =)

Jeg er nok en av de som bruker bind/truseinnlegg uten å måtte.... feminint/ damete kanskje, men også renhet tenker jeg da :) Å ha en liten "greie" på dette her er nå ikke det værste for å si det slik :Nikke:

Skrevet

Takk for det, Coldmoon =)

Ikke mange som deg der ute =)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for raskt svar. Kanskje litt dårlig formulert, men det er en del damer som bruker truseinnlegg uavhengig av om de har mensen eller ikke. Var det jeg mente liksom =) Tenker dere over det noen gang ? at truseinnlegg gir dere en ekstra følelse av "renhet" ?

Jeg barer lurer: ville du ditchet ei jente du likte utelukkende på grunn av at hun ikke brukte truseinnlegg og/eller bind? Eller ville du prøvd å få henne til å begynne å bruke det? Jeg er rett og slett bare nysgjerrig.

Og nei, jeg føler meg ikke mer eller mindre ren, eller mer eller mindre feminin av å bruke truseinnlegg og/eller bind.

Anonym poster: 5b457c373a59c0b0591ab3a0e145bd03

AnonymBruker
Skrevet

....Hva? Hvorfor ligger denne tråden under "seksualitet"? Har du en fetisj for bind, TS?

Jeg bruker kun bind når jeg har mensen og det ikke er tamponger tilgjengelig. Når man bruker bind er det større sjans for å få sopp i og med at bind gjør at underlivet "ikke får puste".

Anonym poster: a9bd222d5e24ca00e91e59cbc19e13bb

AnonymBruker
Skrevet

Tamponger er jo værre sånn sett siden de kan tørke ut hele skjeden. Men bruker de fordi det føles mye mer hygienisk. Truseinnlegg hvis jeg har utflod og ellers gode bomullstruser og sove naken om natta :P

Anonym poster: b964dde7cc035674f246a57e028b5d8f

Skrevet

....Hva? Hvorfor ligger denne tråden under "seksualitet"? Har du en fetisj for bind, TS?

Jeg bruker kun bind når jeg har mensen og det ikke er tamponger tilgjengelig. Når man bruker bind er det større sjans for å få sopp i og med at bind gjør at underlivet "ikke får puste".

Anonym poster: a9bd222d5e24ca00e91e59cbc19e13bb

Kanskje litt feilplassert ja. Men du kan vel si at jeg har en fetisj for damebind. Rene, hvite bind selvsagt =)

Skrevet

Isj. Ikke brukt hverken bind eller truseinnlegg på nærmere 10 år ... :P Syns det er skrekkelig ekkelt. Foretrekker tamponger slik at man ikke trenger å forholde seg til avfallet i det hele tatt.

• Liker 2
Gjest Skogmann
Skrevet

Hahaha! Jeg pleier å bruke tamponger når jeg har mensen. Og jeg lekker ikke utflod (whatthefuck...?) - og nå får jeg sikkert pes - så jeg går så og si aldri med truse.

Huffameg!

Er ikke tampong ganske 1997?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke tampong ganske 1997?

Ja det er det. Nå er det menskopp som er i vinden ;)

Og den vinden har vart noen år. Tamponger, usj..

Anonym poster: b06f623e3978bd189e3d5ee939d4b0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...