Gå til innhold

Bind og truseinnlegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp. Flott hvis damer hadde svart, ikke bare scrollet forbi. Er det noen damer her inne som synes at bind eller truseinnlegg er feminint ? På noen som helst måte?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feminint i den forstand at det er for kvinner. Det er ikke noe flott eller sexy av den grunn.

Anonymous poster hash: c7c61...041

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet ditt, kan du presisere hva du spør om?

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forstår spørsmålet ditt, kan du presisere hva du spør om?

Beklager. Klønete formulert =(

Føler dere damer dere feminine når dere tar på truseinnlegg eller bind? Eller er det kun fordi det er nødvendig ?

Skrevet (endret)

nei, føler meg ikke feminin, haha.

Endret av Brukerfeil
Skrevet

nei, føler meg ikke feminin, haha.

glemte å si at jeg bruker ikke bind eller truseinnlegg da, gikk over til OB bare 2 mnd etter jeg fikk første mens, da var jeg 12 år. Jeg personlig syns bind er ekkelt å bruke. Ubehagelig og syns det var grisete...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg ikke noe bra nei. Føler meg usexy og vil helst ikke ha noen nær meg :P

Anonymous poster hash: b0c2c...2c6
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar.

Bare lurte liksom. Mange jenter som verken kan eller vil bruke bind, men dere som gjør det, føler dere en viss femininitet med det, eller er det kun en nødvendighet ?

Skrevet

Føler meg ikke noe bra nei. Føler meg usexy og vil helst ikke ha noen nær meg :P

Noen eller noe ??

Skrevet

Okay =)

Takk for svar, Justia =)

Ingen andre her som synes at det å bruke truseinnlegg føles godt og feminint ?

AnonymBruker
Skrevet

Noen eller noe ??

Noen ;) Føler meg rett og slett ekkel. Haha.

• Liker 1
Skrevet

Noen ;) Føler meg rett og slett ekkel. Haha.

Når du har på innlegg ?

Skrevet

Nei huff! Truseinnlegg og bind brukte jeg første gang jeg hadde mensen. Etter det har det kun gått i tamponger. Tror de fleste kvinner føler seg veldig lite feminine med et bind i trusa, selv om reklamene vi ser på tv prøver å overbevise oss om det motsatte...

• Liker 1
Skrevet

Nei huff! Truseinnlegg og bind brukte jeg første gang jeg hadde mensen. Etter det har det kun gått i tamponger. Tror de fleste kvinner føler seg veldig lite feminine med et bind i trusa, selv om reklamene vi ser på tv prøver å overbevise oss om det motsatte...

Godt poeng =)

Var litt av det jeg også tenkte. Hmm. Er dere engstelige for at bind/innlegg kan ses gjennom truse eller bukse, eller gjør det ikke noe ?

AnonymBruker
Skrevet

Godt poeng =)

Var litt av det jeg også tenkte. Hmm. Er dere engstelige for at bind/innlegg kan ses gjennom truse eller bukse, eller gjør det ikke noe ?

Da skal man vel strengt talt bruke temmelig stramme bukser. Fatter ikke hvordan folk får det til.

Å bind/truseinlegg er nasty.

Anonymous poster hash: dcc17...e74

• Liker 2
Skrevet

det er bare en nødvendighet ja, føler meg absolutt ikke feminin i det

AnonymBruker
Skrevet

Opprettet ikke du en kliss lik tråd for en god stund siden? Kan du ikke bare runke til den?

Anonymous poster hash: da989...8cf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva i huleste er feminint med det?

Det er kun en nødvendighet, og nei. Føler meg alt anna enn sexy når slikt må benyttes.

Bekymrer meg ikke for om det sees gjennom klærne.

Vil du ha bilder? ;)

Anonymous poster hash: aff92...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...