Gå til innhold

Bryllupsgjester fra andre siden av landet til kaffe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke bedt til kaffe - er bedt til "fest" klokken 11 på kvelden. Vielse klokken 16. Bryllupsparet forventer tydeligvis at jeg/vi skal dra på vorspiel før vi ender opp på festen deres - med kjøpebar. Er man da bedt i bryllup, eller til å henge i en bar sent på kvelden?

Anonymous poster hash: 6b941...acc

Hahaha det der er jo bare uhørt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forholdet meg til åpningsinnlegget når det gjelder gavebudsjett. Jeg svarte på et innlegg der det var sagt at det var utakknemlig å bli sur for en kaffeinvitasjon. Da må jeg faktisk få presentere hva som gjør meg sur. Kan ikke du svare meg på om du synes det er greit å bruke 5-6.000 kroner på en fest som varer noen få timer?

Og du kan gjerne gjøre narr av at jeg ikke har klær hengende i skapet som passer for et bryllup. Det er lenge siden sist jeg var i et, så jeg måtte altså skaffet antrekk. Spesielt hvis det var kleskode.

Nei, jeg syns det er helt greit å takke nei til å dra på en fest som vil koste deg 5-6 tusen kroner. Jeg syns ikke det er greit å bli sur fordi du fikk invitasjonen i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 6148f...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nei, jeg syns det er helt greit å takke nei til å dra på en fest som vil koste deg 5-6 tusen kroner. Jeg syns ikke det er greit å bli sur fordi du fikk invitasjonen i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 6148f...aed

Så du greier ikke se for deg at jeg hadde synes det var koselig å bli invitert i bryllupet for å feire dagen med slekt/venner og snurt for at jeg ikke var verdig noe annet enn å være kaffegjest for 5-6.000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du greier ikke se for deg at jeg hadde synes det var koselig å bli invitert i bryllupet for å feire dagen med slekt/venner og snurt for at jeg ikke var verdig noe annet enn å være kaffegjest for 5-6.000 kr?

Jeg ser poenget ditt og hadde sagt bruden noe pauli ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette er noe verre enn den årlige barnebursdagen vi blir bedt i på andre siden av landet, sier hvert år at det kan vi ikke. Hadde lett sagt nei hvis jeg var bedt i kaffe og det ble svindyrt!



Anonymous poster hash: 09f5d...6e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...