Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2022 #2001 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Forsvant han mens jeg var vekke? Ja, mener det var rundt den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #2002 Del Skrevet 2. februar 2022 Athena79 skrev (2 minutter siden): Ja, mener det var rundt den tiden. Gikk fort de 2 årene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 2. februar 2022 #2003 Del Skrevet 2. februar 2022 QueenOfTheSidewalk skrev (På 22.1.2015 den 11.00): Mortem og NerdMedSverd. Aww ❤️ Husker deg (pga bildet) men du kalte deg Evilposelos før (ellernoe) Lurifix! Eller Trollkarlen Nozmonster Gunfreak Severus Arabella Gjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #2004 Del Skrevet 2. februar 2022 Kratt_ skrev (5 minutter siden): Aww ❤️ Husker deg (pga bildet) men du kalte deg Evilposelos før (ellernoe) Lurifix! Eller Trollkarlen Nozmonster Gunfreak Severus Arabella Gjest Gunfreak er på diskusjon tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 2. februar 2022 #2005 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Gunfreak er på diskusjon tror jeg Ja, har sett han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2022 #2006 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) @Hedersbrukeren Endret 5. februar 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2022 #2007 Del Skrevet 6. februar 2022 On 1/26/2022 at 1:42 PM, SVK said: @Entern Velkommen tilbake @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2022 #2008 Del Skrevet 6. februar 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Velkommen tilbake @Entern Takk det var hyggelig😊😊😊 Fint å være tilbake😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #2009 Del Skrevet 6. februar 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Takk det var hyggelig😊😊😊 Fint å være tilbake😊😊😊 Hvor har du vært? ❤️ @SoWhat?, hvor er du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2022 #2010 Del Skrevet 6. februar 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Hvor har du vært? ❤️ @SoWhat?, hvor er du? Det er litt flaut, men ble nødt til å ta en måneds KG-ferie for å ha vært litt for hissig et par tre ørten ganger i et par tre ørten krangletråder 🥴🥴🥴😵😵😵 Har bestemt meg for å være litt mindre voldsom heretter 😇🥲 Glad for å være tilbake, har savnet dere♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #2011 Del Skrevet 6. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det er litt flaut, men ble nødt til å ta en måneds KG-ferie for å ha vært litt for hissig et par tre ørten ganger i et par tre ørten krangletråder 🥴🥴🥴😵😵😵 Har bestemt meg for å være litt mindre voldsom heretter 😇🥲 Glad for å være tilbake, har savnet dere♥️ Du ble altså utestengt? Ikke noe å skamme seg over. Jeg har også vært utestengt pga avsporinger, hvor de aller fleste kommentarene var helt normale. Utrolig spesielt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. februar 2022 #2012 Del Skrevet 6. februar 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det er litt flaut, men ble nødt til å ta en måneds KG-ferie for å ha vært litt for hissig et par tre ørten ganger i et par tre ørten krangletråder 🥴🥴🥴😵😵😵 Har bestemt meg for å være litt mindre voldsom heretter 😇🥲 Glad for å være tilbake, har savnet dere♥️ Haha. Tipper jeg veit hvem som er årsaken til temperamentet 😆 Velkommen tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2022 #2013 Del Skrevet 6. februar 2022 miss summers skrev (Akkurat nå): Haha. Tipper jeg veit hvem som er årsaken til temperamentet 😆 Velkommen tilbake! Takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2022 #2014 Del Skrevet 6. februar 2022 3 minutter siden, Entern said: Det er litt flaut, men ble nødt til å ta en måneds KG-ferie for å ha vært litt for hissig et par tre ørten ganger i et par tre ørten krangletråder 🥴🥴🥴😵😵😵 Har bestemt meg for å være litt mindre voldsom heretter 😇🥲 Glad for å være tilbake, har savnet dere♥️ Har selv fått advarsel fra moderator. Ble så flau at jeg ikke turte å spørre om hvorfor jeg fikk den. Nå prøver jeg å holde meg unna trådene som provoserer meg slik at jeg ikke begår regelbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2022 #2015 Del Skrevet 6. februar 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Du ble altså utestengt? Ikke noe å skamme seg over. Jeg har også vært utestengt pga avsporinger, hvor de aller fleste kommentarene var helt normale. Utrolig spesielt. Jepp men jeg la litt opp til det egentlig 😵🥴😅 Den greia med avsporinger er litt rar, de fleste forumer jeg har vært på tolererer avsporinger så lenge de er artige😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2022 #2016 Del Skrevet 6. februar 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Har selv fått advarsel fra moderator. Ble så flau at jeg ikke turte å spørre om hvorfor jeg fikk den. Nå prøver jeg å holde meg unna trådene som provoserer meg slik at jeg ikke begår regelbrudd. Det har jeg tenkt å gjøre og, er så flaut å la seg trolle 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #2017 Del Skrevet 6. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp men jeg la litt opp til det egentlig 😵🥴😅 Den greia med avsporinger er litt rar, de fleste forumer jeg har vært på tolererer avsporinger så lenge de er artige😅 Godt å ha deg tilbake igjen, uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjelevenn Skrevet 6. februar 2022 #2018 Del Skrevet 6. februar 2022 3 minutter siden, Tvillingsjel said: Godt å ha deg tilbake igjen, uansett Det har vi heldighvis forskjellige meninger om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjelevenn Skrevet 6. februar 2022 #2019 Del Skrevet 6. februar 2022 4 minutter siden, Entern said: Det har jeg tenkt å gjøre og, er så flaut å la seg trolle 😵 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2020 Del Skrevet 6. februar 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Det er litt flaut, men ble nødt til å ta en måneds KG-ferie for å ha vært litt for hissig et par tre ørten ganger i et par tre ørten krangletråder 🥴🥴🥴😵😵😵 Har bestemt meg for å være litt mindre voldsom heretter 😇🥲 Glad for å være tilbake, har savnet dere♥️ Glad du er tilbake 😄 du tilføyer hygge på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå