Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (7 timer siden):

Og dommen er?

meh. same old crap, kun nye fjes. taket er bra, men fiks dreneringen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
SVK skrev (23 minutter siden):

@Cid/Winza er tilbake! :nordvesta: Nå må @An0nymBruker også komme tilbake!

Takk :) Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄

Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående :) Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (1 minutt siden):

Takk :) Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄

Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående :) Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake

Gregor har vært innom, med en annen bruker (husker ikke navnet nå) men slettet seg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Gregor har vært innom, med en annen bruker (husker ikke navnet nå) men slettet seg igjen. 

Det var synd at han forsvant igjen, jeg syntes han hadde en morsom humor og var artig å se hva han mente hoppe holdt på med nå 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Takk :) Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄

Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående :) Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake

Hyggelig å se deg igjen :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (32 minutter siden):

Jeg er her! :hallo:

Gledelig gjensyn :hallo: du har vært savnet i uinterresante tråden, håper vi ser deg jevnlig fremover om du selv føler for det såklart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Moondance Vi chattet mye sammen på min gamle bruker og det er noe jeg savner så håper hun blir aktiv igjen en dag, en veldig hyggelig og snill bruker :) 
 

Savner også @Salka Hun er en av de jeg har hatt best kontakt med på kg i løpet av årene, hun har alltid vært så snill og hyggelig mot meg og andre, hun er tvers igjennom god ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...