Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #341 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvor er kalkunkrøll. Han var jo bare helt sykt rå. Ahhh jeg savner de voldsomme debattene Hvem er det? En som sletta seg for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. juli 2015 #342 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvem er det? En som sletta seg for lenge siden? Kalkunkrøll er en av KG legendene, som vil bli husket i lang tid fremover. Kalkunkrøll var vell en såkalt player som visste alt om sex, forhold og dating, noe som førte til mye krangling. Jeg leste ikke alle trådene, men stort sett var tråden sivilisert inntil kalkunkrøll postet. Vi må vell tilbake til 2013 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 23. juli 2015 #343 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Hvor er kalkunkrøll. Han var jo bare helt sykt rå. Ahhh jeg savner de voldsomme debattene Kalkunkrøll var gull, og laget mye halloi på KG. Håper han snart kommer tilbake. "Dama har blitt litt rund i kantene" er jo en KG-klassiker, dersom den tråden fortsatt eksisterer. Endret 23. juli 2015 av Veslefrikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #344 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg håper Ibelin snart kommer tilbake slik han alltid gjør:)Kalkunkrøll var gull, og laget mye halloi på KG. Håper han snart kommer tilbake. "Dama har blitt litt rund i kantene" er jo en KG-klassiker, dersom den tråden fortsatt eksisterer. Så du var medlem før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 23. juli 2015 #345 Del Skrevet 23. juli 2015 Så du var medlem før? Jaja men sann. Har vært medlem siden krigen omtrent, samlet sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #346 Del Skrevet 23. juli 2015 I løpet av den måneden jeg har sett deg her som bruker så digger jeg deg ihverfall Du kommer med mange gode innlegg og argumenter rundt om på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. juli 2015 #347 Del Skrevet 23. juli 2015 Hvor er kalkunkrøll. Han var jo bare helt sykt rå. Ahhh jeg savner de voldsomme debattene Han er på diskusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. juli 2015 #348 Del Skrevet 23. juli 2015 Han er på diskusjon.no Håhåhå får ta en titt der. Elsker actionhelten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #349 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg savner fortsatt Gjest. Jeg kjente henne ikke men jeg så mange innlegg som hun skrev og jeg syns hun fremsto som en klok og smart person Endret 8. august 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 24. juli 2015 #350 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg savner fortsatt Gjest. Jeg kjente henne ikke men jeg så mange innlegg som hun skrev og jeg syns hun fremsto som en klok og smart person :kr Hun er her under et annet nick. Det er blitt nevnt flere ganger. Har du ikke fått med deg det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. juli 2015 #351 Del Skrevet 24. juli 2015 Jo men trodde det var spekulasjoner. Om det det er sant så er det jo bare bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #352 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg savner Gunfreak jeg :-)Hva! Har han slettet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #353 Del Skrevet 29. juli 2015 Har Stinky slettet seg? Husker det var ei bruker som kalte seg for Stinky med profilbilde av Stinky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #354 Del Skrevet 29. juli 2015 Savner lygenytt skriveren. Hva skjedde med tråden? Anonymous poster hash: 1941c...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #355 Del Skrevet 29. juli 2015 Savner lygenytt skriveren. Hva skjedde med tråden? Anonymous poster hash: 1941c...94f Han fikk hets fra noen brukere som ikke likte han/hun eller det han/hun skrev så han/hun sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 29. juli 2015 #356 Del Skrevet 29. juli 2015 Hva! Har han slettet seg? Ser sånn ut ja :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #357 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Men han er fortsatt på diskusjon.no sist jeg sjekket Dumt han måtte forlate oss her, han var en grei fyr Jeg husker han posta bilde en gang hvor han holdt en nyfødt hund. For en fyr Endret 29. juli 2015 av Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #358 Del Skrevet 29. juli 2015 DoubleOh er vel her fortsatt eller ser jeg syner? O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 29. juli 2015 #359 Del Skrevet 29. juli 2015 Vito, Rske, Ludovie, Imli (!) Tirkes. Hunterlady, womewomen (!!), Gunfreak, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. juli 2015 #360 Del Skrevet 29. juli 2015 Var det BettyBoop hun het? Hun savner jeg Hun var mye aktiv her på den tiden når jeg var ny. Og jeg savner litt hun kw30, jeg så hun ikke hadde det så bra med seg selv, håper hun har det bra /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå