Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Arabella var en av de første som jeg snakket med når jeg ble medlem her for over 1 år siden, en ganske hyggelig og klok dame :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Trist at Arabella har slettet seg. Hun var en positiv dame. Kommer til å savne hennes nærvær på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=884601

Hun kalte seg Eurodice på slutten.

Den siste kommentaren hennes, fy faen! Hva feiler det dere som har kommet med hets og hat mot henne? Er dere helt skutt i hodet eller?! Hun har aldri gjort oss noe vondt, hun er en av de mest klokeste og varmeste personene jeg noen gang har møtt på nettet. Og nå er hun vekke! håper dere skammer dere noe skikkelig... Endret av Winza
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Da jeg leste sletteinnlegget fra Arabella ble jeg virkelig lei meg! Både fordi hun slettet seg og ikke minst for grunnen. Huff... nei, det var utrolig trist. 

 

Jeg pleier ikke å skrive sånne innlegg, men dette var bare leit!  :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg leste sletteinnlegget fra Arabella ble jeg virkelig lei meg! Både fordi hun slettet seg og ikke minst for grunnen. Huff... nei, det var utrolig trist. 

 

Jeg pleier ikke å skrive sånne innlegg, men dette var bare leit!  :tristbla:

Hva sto det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Beklager Evilposelos, virker som det ble tatt vekk nå. :sjenert:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe Eurodice der.

Tråden ryddes kontinuerlig, så innlegget er fjernet nå.

 

Nå ser jeg lille pus har slettet seg med. Hva søren er det som skjer med alle vetetarene her?

Også veldig trist. Det finnes en egen tråd der folk bønnfaller henne om å komme tilbake:

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=939960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Crazycatlady er borte :cry: Du var en av de hyggeligste og koseligste personene jeg noen gang har møtt på nettet. Kvinneguiden kommer aldri til å bli det samme uten deg :cry3:

Endret av Winza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazycatlady er borte :cry: Du var en av de hyggeligste og koseligste personene jeg noen gang hae møtt på nettet. Kvinneguiden kommer aldri til å bli det samme uten deg :cry3:

HÆ? Er hun vekke? :( Jeg skrev med henne for 2 dager siden tror jeg (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Semper Fi eller noe.

 

Sørlandsk gutt/mann i 20(?) åra. :)

 

Mener å huske at han bestandig var så hyggelig. :)

Tenkte også alltid på Alehandro Fuentes da jeg tenkte på han. :P

Tror han sa en gang at han hadde utenlandske aner eller noe, så må ha vært derfra jeg tenkte på Fuentes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :cry: Først Arabella og nå henne :(

Ååh, nei.. Jeg som syns henne var så koselig å snakke med.. En bruker jeg virkelig likte :-( ordentlig koselig og snill!! Godhjerta. Fæsæn altså! Nå håper jeg bare ikke du forsvinner heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg forsvant i februar og som vi ser tidligere i tråden her så var hun den første som skrev at hun savnet meg og ville at jeg skulle komme tilbake. En mer klok og hyggelig kvinne skal man lete lenge etter :):(

Hyggelig at du syns jeg er hyggelig :) Jeg syns du er hyggelig med :) Jo flere brukere som dere jo bedre blir nettforumer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...