Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kan like at det var den som vant. (selv om jeg digger erlend , håper han blir med flere ganger, bra stemme) kan ikke huske en sånn sang har vært med før, melodimessig er den aldeles ikke ille :) scarlett har et interessant uttrykk, håper bare hun finpusser tonene i melodien sin til Wien :)

Anonymous poster hash: 976c0...c17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinner sikkert bare fordi han er homofil. Ja, jeg sikter til fjorårets. Var nesten så jeg boikotta hele dritten

Jeg er ganske så enig med deg der altså. Jeg tviler på om fjorårets ESC-vinner hadde vunnet om det ikke var snakk om en mann med skjegg og kjole. Sympatistemming.

Nå er jeg en mann som transer meg litt selv, innimellom, men allikevel synes jeg det er voldsomt mange transer, homser og sikkert mange bifile menn også i kjølvannet rundt MGP og ESC. Ikke at det er feil eller ulovlig på noen måte, men nå er det nesten blitt litt patetisk synes jeg. Litt snålt. Blant mannlige deltakere og fans så finner man vel knapt nok en hetero mann lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å forvandle seg fra en grå andunge til en hvit svane

Hva? Han var jo den fargeklatten før, nå er han jo ganske ensffarget om man kan si det sånn? Grå har han hvertfall aldri vært.

Anonymous poster hash: e277e...52e

• Liker 1
Skrevet

Scarlett bør øve seg i å snakke med folk. Så henne på GMN på tv2 i dag og det er "rart" det som kommer ut.

Mye bedre å øve seg litt på standardsvar enn å skulle bli altfor uerfarent kunstnerisk på direkten.

I dag ba hun det norske folk om unnskyldning for sitt utbrudd på tv. Signe-programlederen så litt betuttet ut

for Scarlett-jenta overtok....og Signe visste ikke helt hva hun kom til å si. Signe liker å styre sitt show selv.

...og jeg forstår det jo.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hva? Han var jo den fargeklatten før, nå er han jo ganske ensffarget om man kan si det sånn? Grå har han hvertfall aldri vært.

Det er bare et uttrykk, og ikke snakk om bokstavelig talt grå og hvit :laugh:

Skrevet

Syns det er litt rart at det å finne sin stil, finne seg selv, aldri er slik en egentlig er av utseende.

Jakten medfører visst å omskape sitt ytre til noe ugjenkjennelige greier. Jeg savner folk som er seg selv

og som ikke har et designet, kunstig ytre. :(

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvor mange nordmenn det er som mener at vinnersangen er tragisk. Resten av Europa virker som de elsker den. På youtube er det nesten bare kommentarer som om at den er fantastisk, et mesterverk, for bra for mgp, fester seg lett, hører den på repeat og at den garantert kommer på topp 5 osv. Mange svensker mener faktisk det samme. Greit at konseptet deres er enkelt og minimalistisk, men det passer perfekt til låta. Synes det hele virker veldig elegant midt opp i alt gjøglet. Problemet er kanskje at mange her på berget har vanskelig for å se det slik, harryfaktoren her i landet er jo over snittet. Ser at mange foretrakk Erlends bidrag, men personlig så er det noe jeg har sett og hørt før. Fremførelsen var jo nesten lik Tojis for noen år tilbake, og vi vet jo hvordan det gikk selv om stemmene selvsagt ikke kan sammenliknes. Jeg har derfor tro på at denne gangen kan vi i det minste havne litt høyere opp på tavla. Amen :pls:

Anonymous poster hash: 631dd...12b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare et uttrykk, og ikke snakk om bokstavelig talt grå og hvit :laugh:

Men han har jo aldri vært en grå andunge verken bokstavelig eller som uttrykk. Han har jo alltid vært en som har skilt seg ut.

• Liker 1
Skrevet

Vil heller si at han har blomstret fra å være en gutt til en flott ung mann :)

• Liker 4
Skrevet

Men han har jo aldri vært en grå andunge verken bokstavelig eller som uttrykk. Han har jo alltid vært en som har skilt seg ut.

Den grå andungen skilte seg jo også ut...

Gjest Ennasus
Skrevet (endret)

Skuffende at ikke pizzasangen vant...:(

Endret av Ennasus
Skrevet

Pizzasangen var fengende men den har ingenting å gjøre i esc internasjonal finale. Det er kun nordmenn som forstår slik type musikk så den hadde fått få stemmer ute i Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...