PaperFlower Skrevet 14. mars 2015 #281 Skrevet 14. mars 2015 Lurer på om de kommer til å forandre antrekket og scene-showet når de er i Europa. Synes det ble litt for enkelt til en så rolig sang som det der. Nesten kjedelig å se på. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #282 Skrevet 14. mars 2015 Vinnerne havner i senga i natt. Tro meg. Anonymous poster hash: ef428...b38 Selvsagt skal de legge seg. Akkurat som vi andre. Alle har behov for søvn og de aller fleste har en god seng å sove i. Heldigvis for det. Anonymous poster hash: 837f7...a81 2
Gjest Bruker1000 Skrevet 14. mars 2015 #283 Skrevet 14. mars 2015 Må være ærlig og si at jeg ikke synes noen av sangene tok pusten fra meg 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #284 Skrevet 14. mars 2015 Grusomme sang som vant. Anonymous poster hash: 35eb5...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #285 Skrevet 14. mars 2015 Og en evig selvgod primadonna... I know. Truffet henne alt for mange ganger i jobbsammenheng... .Anonymous poster hash: af7e5...740 Har selv møtt henne i jobbsammenheng, og hun var da kjempesøt? Anonymous poster hash: 7d357...2e5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #286 Skrevet 14. mars 2015 Skikkelig fin vinnersang . Ellers var det mye kjedelig. Anonymous poster hash: 57827...a7f 2
Amananas Skrevet 14. mars 2015 #287 Skrevet 14. mars 2015 Så utrolig skuffa over at vi ikke sendte Erlend Bratland! Det var for all del en veldig fin låt som vant, men IKKE i Eurovision Song Contest sammenheng. Den kommer virkelig til å drukne i alle andre bidragene :/ Erlend var fresh, sang utrolig og hadde en catchy upbeat låt! Her bomma vi, Norge :/ 2
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mars 2015 #288 Skrevet 14. mars 2015 Jeg orket ikke se på annet enn slutten siden jeg er allergisk mot dårlig musikk. Den pizzasangen hørtes ultraharry ut det lille jeg hørte av den når de spilte litt av hver låt i gullfinalen og gutta som "sang" så ut som noen skikkelige harrytasser. Låta og "stilen" minner om noe plumbo-aktige greier. Rølpete og harry. Grøss og gru! Vinnerlåta var helt grei, men litt kjedelig. De sang jo fint. Joner og Contrazt slapp jeg heldigvis å høre.
Gjest Stinky Skrevet 14. mars 2015 #289 Skrevet 14. mars 2015 Jeg orket ikke se på annet enn slutten siden jeg er allergisk mot dårlig musikk. Den pizzasangen hørtes ultraharry ut det lille jeg hørte av den når de spilte litt av hver låt i gullfinalen og gutta som "sang" så ut som noen skikkelige harrytasser. Låta og "stilen" minner om noe plumbo-aktige greier. Rølpete og harry. Grøss og gru! Vinnerlåta var helt grei, men litt kjedelig. De sang jo fint. Joner og Contrazt slapp jeg heldigvis å høre. Ironisk nok er en av låtskriverne av pizzasangen en av medlemmene i plumbo. Og ene vokalisten er tidligere paradise hotell deltager. Sangen er deretter. 3
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mars 2015 #290 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Ironisk nok er en av låtskriverne av pizzasangen en av medlemmene i plumbo. Og ene vokalisten er tidligere paradise hotell deltager. Sangen er deretter. Haha, såpass? Ikke rart det minner om Plumbo da. Like Harry ihvertfall. Hadde det makkverket der gått videre hadde jeg boikottet hele den internasjonale finalen i ren flauhet. Glad jeg slapp å høre mer enn de få sekundene av låta, det var jaggu mer enn nok! Endret 14. mars 2015 av crazycatlady 2
murray Skrevet 14. mars 2015 #291 Skrevet 14. mars 2015 Synes monster-sangen er bra jeg. Har hørt den endel på spotify siste uka. Også er hun dama veldig anti-bimbo, det er kult. Ellers var det leit at svenskene ikke sendte joikesangen til Wien, synes den er så fin. Men artig sceneshow på heroes-låta da. 4
Plengionika Skrevet 14. mars 2015 #292 Skrevet 14. mars 2015 Da våknet jeg igjen etter å ha sovnet på sofaen. Tror ikke sangene var catchy nok for min del hehe...
Cowboy Lotte Skrevet 14. mars 2015 #293 Skrevet 14. mars 2015 Synes monster-sangen er bra jeg. Har hørt den endel på spotify siste uka. Også er hun dama veldig anti-bimbo, det er kult. Ellers var det leit at svenskene ikke sendte joikesangen til Wien, synes den er så fin. Men artig sceneshow på heroes-låta da. Avstemningen var så spennende at jeg nesten holdt på å tisse på meg! 3000 stemmer forskjell på 1. og 2. plass... Var en sang jeg ikke ville skulle vinne og det var Erlend, fordi ikke bare minte han om fjorårets norske låt, men også vinneren, hun med skjegget... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #294 Skrevet 15. mars 2015 Tusen takk, Østlandet... Jeg stemte tre ganger på Erlend og var nesten bombesikker på at han kom til å gå videre. Hvordan kunne Pizza-sangen få nesten 50000 stemmer fra østlandet?! Er sjokkert.Anonymous poster hash: 65b85...e64 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #295 Skrevet 15. mars 2015 Når jeg ser Erlend Bratland så blir jeg faktisk litt.......... yr og kåt Stram og sexy mann!! Er selv mann. Anonymous poster hash: ab382...c02 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2015 #296 Skrevet 15. mars 2015 Kom igjen, ha litt humor a Anonymous poster hash: 547bb...87b Vi har humor. Vi ler så vi griner av den pizza-låta.For å være ærlig, så griner jeg mest av den. Triste greier. A monster like me - det kan jeg faktisk leve med! Jupp, jeg klarer veldig godt å leve med et monster som deg. Jeg synes at hun er nydelig. Fascinerende og vakkert ansikt spør du meg.Jeg satt og så på hennes ansikt og fremtoning...og tenkte at hun kommer til å få foto-oppdrag.Stilen er kreativ og kunstnerisk og hun er typisk sånn (unnskyld meg altså) "misfornøyd-vakker"som man skal være på foto når man poserer. Alle modeller ser sånn ut. -----> Men ja, jeg er fornøyd med den som vant. Det var en rolig sang med ektefølt innhold.Han kunne synge, traff klokkerent på høy og lav tone. Tror hun har en særpreget og fin stemme,men den kom ikke helt til sin rett her syns jeg."Dænsebændgjengen" var...huff og huff...for å si det kort.Jeg syns vel også at Bettan og Tor bør sette strek snart.Begge har gode stemmer, men her syns jeg de slo hverandre litt ihjelistedenfor å løfte hverandre frem i felles styrke. Vet ikke heltom det er lov til å si det, men jeg gjør det:jeg er fryktelig lei av dem i MGP-sammenheng. 2
murray Skrevet 15. mars 2015 #297 Skrevet 15. mars 2015 Når jeg ser Erlend Bratland så blir jeg faktisk litt.......... yr og kåt Stram og sexy mann!! Er selv mann.Anonymous poster hash: ab382...c02 Hehe, Erlend var HOT igår
murray Skrevet 15. mars 2015 #298 Skrevet 15. mars 2015 Tusen takk, Østlandet... Jeg stemte tre ganger på Erlend og var nesten bombesikker på at han kom til å gå videre. Hvordan kunne Pizza-sangen få nesten 50000 stemmer fra østlandet?! Er sjokkert.Anonymous poster hash: 65b85...e64 Det er alltid mye rart som havner i Eurovision-finalen, men er litt letta over at vi ikke ble landet med tullebidrag. 2
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. mars 2015 #299 Skrevet 15. mars 2015 Hehe, Erlend var HOT igår Snakk om å forvandle seg fra en grå andunge til en hvit svane
Fame Skrevet 15. mars 2015 #300 Skrevet 15. mars 2015 Eneste jeg har hørt er Erlend,synes sangen er bra jeg! Så holder en knapp på han jeg! han er så kjekk! synd at han er homofil... Vinner sikkert bare fordi han er homofil. Ja, jeg sikter til fjorårets. Var nesten så jeg boikotta hele dritten 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå