Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, når noen har andre meninger enn meg går jeg på døra dems og banker dem

(dette var til forskjell fra deg, ironi)

Jeg synes det er forferdelig rart å like en så blodharry sang. :laugh: Derfor antok jeg at innlegget ditt var ironi.

Og jeg skjønne ikke hvordan noen kan like vinnersangen. Bryr meg helt ærlig ikke om den er harry, digger sangen.

Anonymous poster hash: e23e3...017

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skjønne ikke hvordan noen kan like vinnersangen. Bryr meg helt ærlig ikke om den er harry, digger sangen.

skjønner*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde at Nord-Norge eller noe sånt var de som stemte på den blodharry pizzasangen, men så var det østlendinger! Største sjokket jeg har hatt på lenge :fnise:

Jeg stemte på balladen som vant. Hadde pizzasangen vunnet, hadde jeg nærmest flyttet til utlandet av skam.

Helt enig! At det er så mange som tydeligvis liker slik lavmåls harrymusikk som det der, det sier noe om folket. Og det er det mest skremmende av alt: Det at det finnes så utrolig mange bygdetullinger med harry smak rundt omkring i dette landet!

Anonymous poster hash: 6756b...516

AnonymBruker
Skrevet

Stian er best uansett ♥ han er i det minste seg selv

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Helt enig! At det er så mange som tydeligvis liker slik lavmåls harrymusikk som det der, det sier noe om folket. Og det er det mest skremmende av alt: Det at det finnes så utrolig mange bygdetullinger med harry smak rundt omkring i dette landet!

Ja, Norge er stort sett bygd på bygd. Ikke så mye storbykultur eller kultivert smak.

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Vinnersangen var en helt normal sang og jeg tviler på at noen blir flau over landet sitt med den sangen i finalen.

Om du og har litt peiling på musikk hørte du sikkert også på stemmen til spesielt Debrah Scarlett og hørte hvor fantastisk den var.

Viser også til kommentaren på VG:

http://www.vg.no/rampelys/melodi-grand-prix/mgp-kommentar-verdig-laat/a/23415062/

Jeg hører og forøvrig på f.eks Hellbillies og av og til på Vassendgutane selv om mange synes det er harry. Grunnen er at det er det jeg kaller "skikkelig musikk" fordi de vet hva de driver med. Det samme kan jeg ikke si om de to guttene som sang i går. Det ble i tillegg alt for mye ting på scenen, noe som gjorde at det var vanskelig å konsentrere seg om selve stemmene.

Nå er ikke jeg en byjente selv, men jeg trodde at det ville være bygdefolk som stemte på den sangen, men det må være en god del fra Oslo som stemte på dem. De fikk ikke så mange stemmer fra de andre landsdelene :P

Ser ikke akkurat for meg at "fintfolk" sitter i boligene sine i Oslo og roper "en godt stekt pizza og en blodtrimma traktor" :fnise:

Endret av avocadoen
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Vinnersangen var en helt normal sang og jeg tviler på at noen blir flau over landet sitt med den sangen i finalen.

Om du og har litt peiling på musikk hørte du sikkert også på stemmen til spesielt Debrah Scarlett og hørte hvor fantastisk den var.

http://www.vg.no/rampelys/melodi-grand-prix/mgp-kommentar-verdig-laat/a/23415062/

Jeg hører og forøvrig på f.eks Hellbillies og av og til på Vassendgutane selv om mange synes det er harry. Grunnen er at det er det jeg kaller "skikkelig musikk" fordi de vet hva de driver med. Det samme kan jeg ikke si om de to guttene som sang i går. Det ble i tillegg alt for mye ting på scenen, noe som gjorde at det var vanskelig å konsentrere seg om selve stemmene.

Nå er ikke jeg en byjente selv, men jeg trodde at det ville være bygdefolk som stemte på den sangen, men det må være en god del fra Oslo som stemte på dem. De fikk ikke så mange stemmer fra de andre landsdelene :P

Ser ikke akkurat for meg at "fintfolk" sitter i boligene sine i Oslo og roper "en godt stekt pizza og en blodtrimma traktor" :fnise:

Østlandet er ikke bare Oslo.

Fylker Akershus, Oslo, Vestfold, Østfold,Hedmark, Oppland, Buskerud, ogTelemark

http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98stlandet

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke flau over vinnersangen. Den er fin og begge to hadde flotte stemmer. Men når det første som kommer ut av munnen din etter å ha vunnet er fy faen. Og presterte å si det to ganger på et minutt blir jeg flau.
Vinner de den store MGP og hun sier noe slikt, blir jeg flau over å være Norsk.

Anonymous poster hash: 47ded...24d
  • Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Oi, sier du det? :sjokkert:Da har jeg lært noe nytt i dag.

:ironi:

Ikke ta alt så seriøst til neste gang.

Sikker på det?

AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke lese alt dette. Vinnersangen suger, Pizzasangen duger.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Norge taper og havner så langt ned som mulig på Eurovision.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke flau over vinnersangen. Den er fin og begge to hadde flotte stemmer. Men når det første som kommer ut av munnen din etter å ha vunnet er fy faen. Og presterte å si det to ganger på et minutt blir jeg flau.

Vinner de den store MGP og hun sier noe slikt, blir jeg flau over å være Norsk.

Anonymous poster hash: 47ded...24d

Har du aldri plumpet ut med noe dumt selv?

• Liker 1
Skrevet

Sangen i år er en stor skuffelse. Det er bare 1 ting som er positiv - begge to har fine stemmer og kan synge. Selve sangen og særlig stylingen (håret!) av dama var helt ... horrible.

Min eldste spurte: Mamma, hvorfor har hun bæsj på hodet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det så faktisk ut som en bæsj

Skrevet

Jeg liker Debrah Scarlett.

• Liker 2
Skrevet

Erlend var verst Anonymous poster hash: e23e3...017

Da har ikke du har hørt mange dårlige sanger :P du sier sikkert bare d fordi han er homofil...

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Sikker på det?

Ja, jeg lærte akkurat fra deg at Østlandet ikke bare er Oslo :) For det visste jeg ikke!

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ja, jeg lærte akkurat fra deg at Østlandet ikke bare er Oslo :) For det visste jeg ikke!

Ok. Peace :)

Jeg tror at folk fra Oslo er generelt dårlige til å stemme. Har fått det inntrykket fra andre tv-program og.

Gjest avocadoen
Skrevet

Gidder ikke lese alt dette. Vinnersangen suger, Pizzasangen duger.

Om du ikke gidder å lese svarene du får burde du ikke være på et diskusjonsforum. Snakk om latskap
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...