Atziri Skrevet 4. september 2015 #281 Del Skrevet 4. september 2015 Åh, det var leit å høre cremen Håper virkelig at PP8 blir the lucky one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. september 2015 #282 Del Skrevet 5. september 2015 Får håpe at lykkenummeret er 8 Lykke til i PP8, kan være jeg joiner dere der snart føler meg ikke litt gravid en gang tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. september 2015 #283 Del Skrevet 5. september 2015 Åh, det var leit å høre cremen Håper virkelig at PP8 blir the lucky one tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 5. september 2015 #284 Del Skrevet 5. september 2015 da skal jeg kjøpe inn hostesaft og grapefruktjus denne pp nå må det vel klaffe! det er ikke langt unna at jeg får samme termin som jeg hadde første gang, hvor det endte i SA.. så kanskje sommertermin er lykketermin haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. september 2015 #285 Del Skrevet 18. september 2015 Hei Crem Har du fått testa ut grapefruktjuicen og merker du noen endring? Jeg kom meg ikke så langt som til denne, men fikk i det minste tatt litt mer hostesaft enn tidligere Ellers håper jeg alt går bra med deg, og så krysser jeg alt jeg eier og har for oss begge to denne pp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 24. september 2015 #286 Del Skrevet 24. september 2015 Hei, Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 29. september 2015 #287 Del Skrevet 29. september 2015 Hei, Hvordan går det med deg? hei joda her går det greit nok, har hatt så mye med skolen og eksamen å gjøre de siste ukene, derfor har aktiviteten min her inne dabbet veldig av Hei Crem Har du fått testa ut grapefruktjuicen og merker du noen endring? Jeg kom meg ikke så langt som til denne, men fikk i det minste tatt litt mer hostesaft enn tidligere Ellers håper jeg alt går bra med deg, og så krysser jeg alt jeg eier og har for oss begge to denne pp testet ut grapefruktjuice ja, syntes det var så godt så drakk like greit en kartong om dagen men det var en veldig dyr fornøyelse da! 30 kr for en kartong drakk også min andel av hostesaft! og må si at jeg merket forskjell ja! mye mer slim, som varte i to dager! pleier bare å ha litt slim på et dobesøk en dag, men denne gangen varte det hele dagen i to dager krysser alt jeg eier og har for oss jeg og! nå syntes jeg det skal være vår tur! er såå lei av å vente, få opp håpet når tr er litt for sein, for så å bli slått i trynet av at hun dukker opp spontant når hun overhode ikke er velkommen!! må inrømme at jeg tok en test i dag, ut fra utregningene mine er jeg ca. 10 dpo, aner ikke hvorfor jeg tok en test så tidlig, jeg er jo smartere enn det! vet jo at det bare er få tallet som får test så tidlig.. den var jo selvfølgelig negativ.. så om ikke tr dukker opp torsdag eller fredag, blir det ny test lørdag hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 29. september 2015 #288 Del Skrevet 29. september 2015 har satt opp planen for neste pp allerede, da jeg har følelsen av at det ikke klaffet denne pp.. jeg drikker alt for mye koffein! rundt 4-6 kopper om dagen! skal redusere dette til en kopp om dagen. prøve å få inn en tur på ca. 30 min hver dag, drikke grapefruktjuice og solvipect fram til EL og fortsette å prøve å gå ned i vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. september 2015 #289 Del Skrevet 29. september 2015 Oi nais! Jeg er også redd for at jeg har for lite... Følte det ble litt bedre med hostesaften (fordi den tynner ut), men tenker å ta grapefruktjuice i tillegg den kommende prøveperioden. Men hvor mange dager på rad tar du det og hvor mye? Jeg har tatt 2-4 slurker av hostesaften 3-4 dager før forventet EL. Er dette for lite? Og hvor mye grapefruktjuice og hvor lenge før EL skal man ta det? Desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 29. september 2015 #290 Del Skrevet 29. september 2015 Oi nais! Jeg er også redd for at jeg har for lite... Følte det ble litt bedre med hostesaften (fordi den tynner ut), men tenker å ta grapefruktjuice i tillegg den kommende prøveperioden. Men hvor mange dager på rad tar du det og hvor mye? Jeg har tatt 2-4 slurker av hostesaften 3-4 dager før forventet EL. Er dette for lite? Og hvor mye grapefruktjuice og hvor lenge før EL skal man ta det? Desperat jeg begynte et par dager før mensen var over tok hver dag fram til dagen EL slimet sluttet, EL er vel 1-3 dager etter at EL slimet slutter tror jeg tok 3 gode slurker hostesaft daglig, morgen,middag og kveld. tok det samme med grapefruktjuice, men gikk og tok meg et glass i ny og ne gjennom hele dage, drakk dette like lenge som jeg drakk hostesaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 30. september 2015 #291 Del Skrevet 30. september 2015 N.B SUTRE INNLEGG kjenner jeg er så motløs nå.. nesten så jeg er på gråten hele tiden.. husker at starten på baby prøvingen var så gøy, med så mye forhåpninger og det var like gøy å ta en graviditetstest hver gang.. ekstra gøy var det da jeg fikk positiv! sterk positiv også, så etter nesten 9 måneder med å studere testene under spesielle lysforhold og i spesielle vinkler, lyste det er sterk test mot meg som det ikke var mulig å ta feil av... gleder varte ikke så lenge, men etter spontanaborten leste jeg over alt på nettet at folk ble gravide igjen før de rakk å få mensen, og de som ikke ble så fort gravide, ble det i pp 2 eller 3... dette er min pp8, og jeg kjenner håpet om baby bare blir mindre og mindre, og det føles som en glede jeg aldri kommer til å oppnå.. føler alle rundt meg enten er gravid, eller har barn.. og uansett hvor glad jeg er på deres vegne, kan jeg ikke la vær å kjenne en følelse av misunnelse.. det er ikke noe galt med meg eller mannen, vi har jo blitt gravide før. jeg har regelmessige sykluser, ganske sikker på at jeg har eggløsning hver syklus, jeg drikker ikke alkohol eller røyker.. vi har sex hver til annen hver dag hele syklusen (bortsett fra da tr er på besøk, da orker jeg ikke engang tanken på sex) . hvis jeg ikke får TB til lørdag, skal jeg virkelig gjøre alt jeg kan neste pp.. jeg skal drikke grapefruktjuice, solvipect, spise sunt, gå tur, nesten slutte med kaffe, få i mannen sink tabletter, ta vitaminene min, ha regelmessig sex osv osv... har lagt på meg to kg også, som må vekk... helst fort! dette ble et realt surte innlegg fra meg, men jeg er alltid ekstra sutrete når tr nærmer seg eller akkurat har kommet. håper med all min makt at hun ikke dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 30. september 2015 #292 Del Skrevet 30. september 2015 Det er klart det er lov å sutre litt. Forstår godt at du er frustrert! Må være rimelig demotiverende å føle at man gjør alt riktig for så å bli skuffet gang på gang. Krysser fingrene for at spiren sitter snart, unner deg den gleden. Du virker som et fint menneske, og blir sikkert en god mor! Tålmodighet er vanskelig å ha, men jeg er sikker på at din tur kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 30. september 2015 #293 Del Skrevet 30. september 2015 Det er klart det er lov å sutre litt. Forstår godt at du er frustrert! Må være rimelig demotiverende å føle at man gjør alt riktig for så å bli skuffet gang på gang. Krysser fingrene for at spiren sitter snart, unner deg den gleden. Du virker som et fint menneske, og blir sikkert en god mor! Tålmodighet er vanskelig å ha, men jeg er sikker på at din tur kommer snart! tusen takk for så flotte ord nå ble jeg helt rørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. september 2015 #294 Del Skrevet 30. september 2015 Klem til deg! Skjønner veldig godt hva du mener. Og kjenner meg veldig igjen. I starten var det så mange drømmer og forventninger. En slags hemmelighet og glede i det å prøve. Men etterhvert som tiden fløy og testene aldri ble positive så ble jeg også mer og mer motløs. Det skal være lov å kjenne på håpløsheten og sorgen. Jeg gråt en uke i strekk forrige måned og var skikkelig på bunn. Men det vil gå bra. Du vil få motet tilbake! Og med endringer av rutine rundt prøving, som for eksempel inntak av vitaminer, juice eller hva det måtte være så kan det også hjelpe på håpet, drømmen og motivasjonen. Jeg føler iallfall at spenningen er der fordi jeg prøver å legge til en bitteliten ny faktor til hver gang. Kanskje den er utslagsgivende? Synes vi begge skal spille Vikinglotto i dag. Kanskje vi har hellet med oss der Tusen takk for tips og forklaring når det kommer til hostesaft og grapefruktjuice. Har du forøvrig vurdert Wild yam, bringebærblad eller babyklister? Har ikke satt meg helt inn i det, men kanskje jeg bør prøve... hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 30. september 2015 #295 Del Skrevet 30. september 2015 Klem til deg! Skjønner veldig godt hva du mener. Og kjenner meg veldig igjen. I starten var det så mange drømmer og forventninger. En slags hemmelighet og glede i det å prøve. Men etterhvert som tiden fløy og testene aldri ble positive så ble jeg også mer og mer motløs. Det skal være lov å kjenne på håpløsheten og sorgen. Jeg gråt en uke i strekk forrige måned og var skikkelig på bunn. Men det vil gå bra. Du vil få motet tilbake! Og med endringer av rutine rundt prøving, som for eksempel inntak av vitaminer, juice eller hva det måtte være så kan det også hjelpe på håpet, drømmen og motivasjonen. Jeg føler iallfall at spenningen er der fordi jeg prøver å legge til en bitteliten ny faktor til hver gang. Kanskje den er utslagsgivende? Synes vi begge skal spille Vikinglotto i dag. Kanskje vi har hellet med oss der Tusen takk for tips og forklaring når det kommer til hostesaft og grapefruktjuice. Har du forøvrig vurdert Wild yam, bringebærblad eller babyklister? Har ikke satt meg helt inn i det, men kanskje jeg bør prøve... hm... tusen takk for gode ord er jo selvfølgelig litt spennende, men samtidig skikkelig demotiverende.. hmm, lurt det med vikinglotto, kanskje det er der lykken min ligger hehe det hadde ihvertfall ikke gjort noe! har lest litt om alle de andre tingene, men syntes liksom det virker så komplisert, hehe men kanskje om det ikke går denne eller neste pp, så tester jeg det ut! får lese litt mer om det! krysser fingrene for deg neste pp håper av hele mitt hjerte at lykken snart er på vår side! hvis det er noen form for trøst, brukte jeg ca. 9 måneder fra p-sprøyta gikk ut av kroppen til jeg ble gravid sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. oktober 2015 #296 Del Skrevet 1. oktober 2015 Håper virkelig at det snart blir vår tur. Hadde ikke spesielt lykken med meg på lottoen i går, nei. Fikk inn 3 rette og vant 45 kroner. Det vil si 5 kroner i minus Jaja... Når har du IKM / tenker å teste? Håper virkelig det har klaffet for dere og at den klamrer seg fast i 9 måneder Det hadde jo vært moro om hostesaften og juicen gjorde utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 1. oktober 2015 #297 Del Skrevet 1. oktober 2015 Forstår jeg det riktig som at dere prøvde i 9 mnd før dere ble gravide første gang, og så 8 prøveperioder nå etterpå? Har dere ikke rett på hjelp, da? MÅ det gå ett år etter siste abort? Jeg syns det høres litt ... ulogisk ut! Håper dere lykkes snart! En ting er når sånne som meg sliter med å bli gravide, når vi VET det er noe galt og som må "fikses", men det må være litt tungt å få opp håpet hver syklus og ikke vite hva problemet er (mest sannsynlig er det ikke noe problem, det er bare uflaks - men uflaks er plagsomt!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. oktober 2015 #298 Del Skrevet 1. oktober 2015 Håper virkelig at det snart blir vår tur. Hadde ikke spesielt lykken med meg på lottoen i går, nei. Fikk inn 3 rette og vant 45 kroner. Det vil si 5 kroner i minus Jaja... Når har du IKM / tenker å teste? Håper virkelig det har klaffet for dere og at den klamrer seg fast i 9 måneder Det hadde jo vært moro om hostesaften og juicen gjorde utslag. haha jaja -5 er bedre enn - 50 har ikm i morgen eller i dag, var litt rosa på papiret i dag tidlig, men ikke noe mer iløpet av dagen, tenker tr kommer for fullt senere i dag eller i natt.. men tar en test i morgen tenker jeg hvis ikke det har kommet noe mer når jeg står opp! Forstår jeg det riktig som at dere prøvde i 9 mnd før dere ble gravide første gang, og så 8 prøveperioder nå etterpå? Har dere ikke rett på hjelp, da? MÅ det gå ett år etter siste abort? Jeg syns det høres litt ... ulogisk ut! Håper dere lykkes snart! En ting er når sånne som meg sliter med å bli gravide, når vi VET det er noe galt og som må "fikses", men det må være litt tungt å få opp håpet hver syklus og ikke vite hva problemet er (mest sannsynlig er det ikke noe problem, det er bare uflaks - men uflaks er plagsomt!). det stemmer det jeg vet ikke helt hvordan det er jeg, trodde det måtte gå 12 mnd sammenhengende før man fikk rett til hjelp. men sant skal sies, er jeg litt nervøs for å dra til legen og si det.. redd for a) han skal kommentere at det er fordi jeg er overvektig eller b) jeg er så ung at det ikke er noe å stresse med.. eller en blanding av begge deler.. vet det høres teit ut å være nervøs for det.. nja, tror faktisk ikke det er på en måte bedre å vite at man har et "problem" som må "fikses" haha, for da vet du liksom at noe må gjøres, mens jeg kan til nå hvertfall leve på den troa at jeg bare har hatt uflaks ble litt rart det der, men nå vet jeg ikke hvordan jeg vil føle det hvis jeg får beskjed om at noe er galt (og da forhåpentligvis med meg, for det er vel lettere å fikse det hvis det er kvinnen det er noe galt med?), kanskje jeg hadde blitt lettet, det vet jeg nesten ikke før jeg drar til legen og finner ut av ting og tang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 1. oktober 2015 #299 Del Skrevet 1. oktober 2015 Anbefaler å dra til legen privat. Da tar de deg seriøs uansett hvor mye du veier og hvor ung du er. Tiden går også fortere når du har noe konkrett å gjøre ift babyplanlegging. Hvorfor kaste bort måneder hvis det er faktisk noe galt som må fikses. Er alt perfekt, så blir det bra å få bekreftet dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. oktober 2015 #300 Del Skrevet 1. oktober 2015 Anbefaler å dra til legen privat. Da tar de deg seriøs uansett hvor mye du veier og hvor ung du er. Tiden går også fortere når du har noe konkrett å gjøre ift babyplanlegging. Hvorfor kaste bort måneder hvis det er faktisk noe galt som må fikses. Er alt perfekt, så blir det bra å få bekreftet dette også. tusen takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå