Shinigami Skrevet 31. august 2015 #261 Del Skrevet 31. august 2015 Lykke til Håper virkelig at det har klaffet denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 31. august 2015 #262 Del Skrevet 31. august 2015 Lykke til Håper virkelig at det har klaffet denne gangen tusen takk håper jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 31. august 2015 #263 Del Skrevet 31. august 2015 Lykke til Håper det har klaffet for dere. Og så bra du trives på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. september 2015 #264 Del Skrevet 2. september 2015 Hvordan går det med deg? IKM er vel rett rundt hjørnet? Har du testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #265 Del Skrevet 3. september 2015 Hvordan går det med deg? IKM er vel rett rundt hjørnet? Har du testet? første IKM dato var i går, det kom ingen ting i går men den kan komme helt fram til 5. september.. men tenker kanskje jeg tester dagen etter jeg får testene i posten bare for moroskyld! ellers går det bra med meg, ble plutselig kjempe dårlig i går, så tenker det er litt sykdom som sniker seg på meg, men jeg var mye bedre når jeg stod opp i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2015 #266 Del Skrevet 3. september 2015 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #267 Del Skrevet 3. september 2015 Krysser fingrene for deg! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #268 Del Skrevet 3. september 2015 Testene kom akkurat i posten, så da blir det nok å teste i morgen kjenner jeg grugleder meg. Hvis jeg tar rett, er jeg 16 dpo i dag, og jeg pleier ikke ha lutealfase på lengre enn rundt 11 dager, så det lover ihvertfall godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. september 2015 #269 Del Skrevet 3. september 2015 Spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. september 2015 #270 Del Skrevet 3. september 2015 Masse masse lykke til. Håper spira sitter for dere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #271 Del Skrevet 3. september 2015 blir ikke noe testing på meg i morgen, begynte å spotte akkurat jaja, pp8 here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. september 2015 #272 Del Skrevet 3. september 2015 Samme her Håper det klaffer for oss begge i pp8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #273 Del Skrevet 3. september 2015 Samme her Håper det klaffer for oss begge i pp8! pp8 på deg også? skjønner ikke, det må jo klaffe for oss snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. september 2015 #274 Del Skrevet 3. september 2015 Ja fikk TR for et par timer siden. Så da er det bare å se frem til pp8. Hormonene hjelper ikke akkurat på humøret, sukk... Nå synes jeg det skal klaffe for oss begge neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #275 Del Skrevet 3. september 2015 Ja fikk TR for et par timer siden. Så da er det bare å se frem til pp8. Hormonene hjelper ikke akkurat på humøret, sukk... Nå synes jeg det skal klaffe for oss begge neste gang! kjipt jeg vet du hva, dette er urettferdig! pp8, skal være vår pp! så det så! fant ut at jeg fikk tr når jeg var på besøk i stad, nesten så jeg begynte å gråte foran de jeg var på besøk hos, men kan jo ikke det pms hormoner ødelegger meg! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #276 Del Skrevet 3. september 2015 satt akkurat å leste litt på nettet, og leste at solvipect mikstur kan hjelpe hmm lurer på om jeg må en tur på apoteket neste uke, er jo ikke dumt å ihvertfall prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 3. september 2015 #277 Del Skrevet 3. september 2015 Haha uff Jeg gikk glad inn på toalettet og kom gråtende ut igjen. Stakkars mannen skjønte ingenting Jeg kjøpte hostesaft nå i pp7 men fikk eggløsning tidligere enn beregnet så da rakk jeg bare et par klunker før det var over. Resten av flaska går ned i pp8. Tenk om vi begge blir preggers på solvipect da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 3. september 2015 #278 Del Skrevet 3. september 2015 Haha uff Jeg gikk glad inn på toalettet og kom gråtende ut igjen. Stakkars mannen skjønte ingenting Jeg kjøpte hostesaft nå i pp7 men fikk eggløsning tidligere enn beregnet så da rakk jeg bare et par klunker før det var over. Resten av flaska går ned i pp8. Tenk om vi begge blir preggers på solvipect da Da har vi en hostesaft avtale denne pp så satser jeg på at begge klarer det denne gangen tenkte jeg skulle være kjempe flink denne pp, hostesaft og være flink med lavkarboen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. september 2015 #279 Del Skrevet 4. september 2015 Får håpe at lykkenummeret er 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalinn Skrevet 4. september 2015 #280 Del Skrevet 4. september 2015 Lykke til i PP8, kan være jeg joiner dere der snart føler meg ikke litt gravid en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå