Gå til innhold

Cremen prøver på første.

Gjest crem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, mannen er syk, men prestere må han :fnise: Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter denne prøveperioden :) Skjønner forresten ikke hvordan du forstår deg på det EL-slimet, jeg blir ikke klok på det...

hehe godt vi er fler  :fnise:  klarte akkurat å legge in aksjler i går, selv om han var litt dårlig  :danse: så nå kan han få hvile seg litt :) tusen takk! hvis jeg ikke regner med den gangen jeg var gravid i desember, så har jeg vært prøver i nesten 1,5 år, og det er først de to siste pp jeg har skjønt noe av det slimet  :fnise:  men jeg kan si at det kommer masse, er skikkelig slimete, sånn at man kan strekke det et par cm :) og jeg har det bare en gang om dagen, så jeg er heldig om jeg oppdager det nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, mannen er syk, men prestere må han :fnise: Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter denne prøveperioden :) Skjønner forresten ikke hvordan du forstår deg på det EL-slimet, jeg blir ikke klok på det...

Skriver under på denne! Forstår meg ikke på dette slimet og har gitt det opp  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne! Forstår meg ikke på dette slimet og har gitt det opp  :vetikke:

som sagt, det tok meg nesten 1,5 år å finne ut av det  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der slimet fant jeg aldri ut av... 

Men så var jeg en av de heldige som bare brukte to pp før spiren satt da, så fikk ikke så mye tid til å lete etter det heller. 

Jeg brukte eggløsningstester isteden (uten at jeg følte jeg hadde helt dreisen på dem heller)  :fnise:

Har du vurdert å prøve det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom aldri så langt at jeg prøvde EL tester selv, men syns at det virker så komplisert jeg når jeg ser at så mange på forumet spør om når de er positive osv.

Men er kanskje verdt et forsøk om man ikke har prøvd der enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det mest fordi det var spennende å prøve og fordi jeg ville ha en oversikt over hvordan syklusen min utviklet seg etter 12 år som fast ppille bruker. 

Bestilte en hel haug med engangs tester over internett. 

Lett som en plett. 

Og de som styrer sånn med å bekrefte/avkrefte testene sine her på forumet gjelder vel stort sett gravid testene?

Er jo samme prinsippet, men man blir jo litt mer stressa av en utydelig graviditetstest enn el-test tenker jeg. 

Om man er usikker på om streken er sterk nok for EL så er det jo ikke verre enn å ta seg en ekstra runde med ludo den kvelden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempemange her som spør om EL tester jeg,hehe. Virker som det er litt forvirring over hvor sterk den streken skal være for å vite når det er lurest å sette inn litt aksjer,hehe!

Men ja, er mange som spør om graviditetstester og. Skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt EL tester også, i tidligere sykluser, men jeg syntes det ble så stress hehe :) jeg vet jo på en måte at vi treffer el uansett, for vi har sex hver til annenhver dag hele syklusen  :fnise:  i dag er jeg vel 6 dpo om jeg har regnet riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :) Her kjøres det aksjer såpass at det ikke bør være i veien for å treffe da man sier at hver andre til hver tredje dag skal holde. Men er allikevel greit å teste som en viss bekreftelse synes jeg da :) Selv om ikke de testene fungerer like bra som å tempe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skortet ikke på action for å si det sånn.  :fnise:

Jeg testet mer for å bekrefte at jeg faktisk hadde EL, siden jeg ikke fikk noen fysiske tegn (som jeg la merke til i alle fall). :)

Når tenker du å teste da? 

Skal du vente til etter IKM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle akkurat til å spørre det samme som Siela :) Og hvordan går det med slankingen? Gikk det greit å slutte på nutrilett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) har vært litt fraværende i det siste, er første uka mi på skolen, så det tar opp mye av tiden min :) det går greit, ingen snikende symptomer eller noen ting desverre.. ikke engang litt murring hehe :) jeg tenker jeg tar en test når jeg er en stund over IKM, for hater virkelig de negative testene..

jeg er ganske sikker på at jeg har en lutealfase på 11-12 dager, så tr skal vel være her om 2-3 dager nå :( æsj.. det går veldig greit med slankingen, eller, jeg har nok ikke slanket meg så veldig i det siste, men vekta har gått litt ned etter jeg sluttet på nutrilett og ikke opp heldigvis :) gått ned ca. 500 gram siden jeg sluttet på nutrilett, så jeg har stått stille en god stund, men begynte igjen i går på å prøve å få vekta ned ytterligere :) dessuten vil jeg helst være godt vant til et sunt kosthold når jeg blir gravid  :fnise:

tusen takk for at dere stikker innom dagboken min, og spør etter meg, selv om jeg er litt fraværende for tiden :) men jeg oppdaterer dere selvfølgelig om hva som skjer, om tr dukker opp eller jeg får to blå  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives du på skolen?

Og ikke minst: Hvordan gikk testingen? :hoppe:

trives kjempe mye faktisk :)

har ikke testet ennå, tror jeg bør vente til etter 4. september for å være på den sikre siden, men den gode nyheten er at tr ikke har dukket opp ennå, og jeg er mest sannsynlig 12 dpo i dag, og pleier ikke ha en lutealfase på lengre enn 11-12 dager :) så det lover godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...