Leopanter Skrevet 20. juli 2015 #481 Del Skrevet 20. juli 2015 Åh, gratulerer så mye!!! Så utrolig herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. juli 2015 #482 Del Skrevet 20. juli 2015 Gratulerer så mye fine du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. juli 2015 #483 Del Skrevet 20. juli 2015 Ææææææ! Gratulerer og hurra og bare æææ! Dere er sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #484 Del Skrevet 20. juli 2015 Æææ! HALLO I LUKEN OG GRATULERER! Jeg begynner nesten å grine her altså! Edit: og da skjønte jeg det med salamien. Trodde bare du var spent, jeg Tusen takk! Haha! Valget av pålegg var det første jeg tenkte når jeg så plusstegnet, og det var det jeg også sa til mannen Gææææææk! SÅ FANTASTISK!!! Fantastisk skremmende/spennende Oioioi!!! Gratulerer så mye, Favole! Tusen takk Ja, altså mener du liksom at to års øving ikke gjør mester? Hurra for graviditet. Tenker det er litt sånn blandede følelser, sånn uææææ jippi uææææh? Resultatet ble jo veldig bra da, men veien dit var et helsike jeg kunne klart meg uten Takk for hurra! Som sist er det litt skrekkblandet fryd, jeg tør ikke helt tro på at det er sant, føler meg liksom ikke så veldig gravid enda, men har en god følelse så håper at dette går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #485 Del Skrevet 20. juli 2015 Åh, gratulerer så mye!!! Så utrolig herlig! Tusen takk Det er så sprøtt, tobarnsmor liksom Gratulerer så mye fine du Tusen takk, søte! Ææææææ! Gratulerer og hurra og bare æææ! Dere er sprø. Hæhæ! Tusen takk Det føles helt insane, så sprø passer fint, jeg kan godt ta den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. juli 2015 #486 Del Skrevet 20. juli 2015 Weeee Gratulerer så mye Herregud så gøy. Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #487 Del Skrevet 20. juli 2015 Weeee Gratulerer så mye Herregud så gøy. Når er termin? Tusen takk! Ca 29. mars :D * * * Æh! Mannen gliser, jeg ser forvirra ut, til sammen er vi fornøyde. Og litt nervøse. Jeg har trua da, så håper bare at alt går som det skal Var ikke helt forberedt jeg, uæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. juli 2015 #488 Del Skrevet 20. juli 2015 Hihi! Kanskje det blir dagboktittel på deg nå, da? (selv om jeg har blitt veldig glad i den du har "midlertidig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. juli 2015 #489 Del Skrevet 20. juli 2015 Kanskje det er positivt når vi ikke er helt forberedt da.. Når skjedde dette da?? Da svigermor hadde J på overnatting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #490 Del Skrevet 20. juli 2015 Hihi! Kanskje det blir dagboktittel på deg nå, da? (selv om jeg har blitt veldig glad i den du har "midlertidig ) Haha! Ja, må vel endre den etter hvert når jeg vet mer sikkert at det faktisk bor noen inni der Kanskje det er positivt når vi ikke er helt forberedt da.. Når skjedde dette da?? Da svigermor hadde J på overnatting Med mindre vi har pult i søvne ble det null babymaking den natta Jeg kan dessverre ikke komme med eksakt tid, dato eller sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. juli 2015 #491 Del Skrevet 20. juli 2015 Det er bra.. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. juli 2015 #492 Del Skrevet 20. juli 2015 To barn er dobbelt så bra som ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #493 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg tviler ikke! Men kjære preggoguder, dette betyr I K K E at jeg ønsker to barn til. Bare to totalt. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. juli 2015 #494 Del Skrevet 20. juli 2015 Tenk så mange vogner du kunne hatt om du fikk TO unger til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #495 Del Skrevet 20. juli 2015 Men, åh.. VOGN!!! Jeg vet ikke hvordan behovet for søskenvogn vil bli. Han er ikke så gira på å sitte i vogn nå som han går selv. Men han sover i vogn da, så om han fortsatt sover på dagen når kid #2 kommer kan det jo være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. juli 2015 #496 Del Skrevet 21. juli 2015 wæææææ!!!! gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #497 Del Skrevet 21. juli 2015 wæææææ!!!! gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #498 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg hadde glemt hvordan denne trøttheten føles. Det er nesten så jeg kjenner at jeg sovner litt når jeg går i korridorene på jobb. Sært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 22. juli 2015 #499 Del Skrevet 22. juli 2015 Åh, gravidtrøttheten. N Y T ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. juli 2015 #500 Del Skrevet 22. juli 2015 Og så er det tusen ganger så slitsomt når man faktisk ikke bare kan stupe ned i sofaen etter jobb, men må være halvveis oppegående for å sikre at eldstemann overlever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå