Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.

Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æææ!

HALLO I LUKEN OG GRATULERER! Jeg begynner nesten å grine her altså!

:hjerte:

Edit: og da skjønte jeg det med salamien. Trodde bare du var spent, jeg :P

Tusen takk! :hjerte:

Haha! :P Valget av pålegg var det første jeg tenkte når jeg så plusstegnet, og det var det jeg også sa til mannen :ler:

Gææææææk! :grine::strix::hoppe::bond:

SÅ FANTASTISK!!!

:hjerte: Fantastisk skremmende/spennende :fnise:

Oioioi!!! :hoppe:

Gratulerer så mye, Favole! :klem:

Tusen takk :klemmer:

Ja, altså mener du liksom at to års øving ikke gjør mester?

Hurra for graviditet. Tenker det er litt sånn blandede følelser, sånn uææææ jippi uææææh?

Resultatet ble jo veldig bra da, men veien dit var et helsike jeg kunne klart meg uten :P

Takk for hurra! ;) Som sist er det litt skrekkblandet fryd, jeg tør ikke helt tro på at det er sant, føler meg liksom ikke så veldig gravid enda, men har en god følelse så håper at dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så mye!!! :strix:

Så utrolig herlig! :klemmer:

Tusen takk :klemmer: Det er så sprøtt, tobarnsmor liksom :sjokkert:

Gratulerer så mye fine du :hjerte:

Tusen takk, søte! :rodmer:

Ææææææ! Gratulerer og hurra og bare æææ! :hoppe::hoppendeglad: Dere er sprø. :ler:

Hæhæ! Tusen takk :klemmer: Det føles helt insane, så sprø passer fint, jeg kan godt ta den :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeee :strix:

Gratulerer så mye :klemmer: Herregud så gøy. Når er termin?

Tusen takk! :hjerte: Ca 29. mars :D

* * *

Æh! Mannen gliser, jeg ser forvirra ut, til sammen er vi fornøyde. Og litt nervøse. :laugh: Jeg har trua da, så håper bare at alt går som det skal :jepp: Var ikke helt forberedt jeg, uæh!

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Hihi!

Kanskje det blir dagboktittel på deg nå, da? :fnise: (selv om jeg har blitt veldig glad i den du har "midlertidig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er positivt når vi ikke er helt forberedt da.. Når skjedde dette da?? Da svigermor hadde J på overnatting :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi!

Kanskje det blir dagboktittel på deg nå, da? :fnise: (selv om jeg har blitt veldig glad i den du har "midlertidig ;) )

Haha! Ja, må vel endre den etter hvert når jeg vet mer sikkert at det faktisk bor noen inni der :P

Kanskje det er positivt når vi ikke er helt forberedt da.. Når skjedde dette da?? Da svigermor hadde J på overnatting :lur:

Med mindre vi har pult i søvne ble det null babymaking den natta :ler: Jeg kan dessverre ikke komme med eksakt tid, dato eller sted :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke! :biggrin: Men kjære preggoguder, dette betyr I K K E at jeg ønsker to barn til. Bare to totalt. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Men, åh.. VOGN!!! :lur: Jeg vet ikke hvordan behovet for søskenvogn vil bli. Han er ikke så gira på å sitte i vogn nå som han går selv. Men han sover i vogn da, så om han fortsatt sover på dagen når kid #2 kommer kan det jo være aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wæææææ!!!! gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer gratulerer :strix:

Tusen takk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt hvordan denne trøttheten føles. Det er nesten så jeg kjenner at jeg sovner litt når jeg går i korridorene på jobb. :sjokkert::Gjesp: Sært :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Og så er det tusen ganger så slitsomt når man faktisk ikke bare kan stupe ned i sofaen etter jobb, men må være halvveis oppegående for å sikre at eldstemann overlever... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...