Gjest norah Skrevet 9. juli 2015 #421 Del Skrevet 9. juli 2015 Han er så fin han ungen din asså Har du noen tips til leker som er veldig populært? Vi har liksom "brukt opp" alt i lekekroken vår............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #422 Del Skrevet 9. juli 2015 Åh, takk Og din også, heldige oss som har så fine gutter! Hm, her er det duplo, boka "den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans", ball (blitt skikkelig poppis å gå rundt og sparke/kaste den gjennom hele leiligheten) og puslespill som går igjen og igjen. Tenkte kanskje å kjøpe leire og litt slike ting. Han er også stor tilhenger av moppskaftet, kost og støvbrett og støvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 9. juli 2015 #423 Del Skrevet 9. juli 2015 Mye av de samme lekene her. Han har fått bankebrett, det er gøy. Og så liker han å gjemme seg i teltet sitt. Og så har han fått et sånn Memoryspill i tre med dyrebilder på, og det bruker han på mange ulike måter. Snakker litt med brikkene og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #424 Del Skrevet 9. juli 2015 Sånn bankebrett har J også, men er overraskende lite interesser i det. Han digger jo det meste som bråker, men den står bare der. Han leste fra den bæsjeboka til oss i dag da, så gøy! Her hvor vi bor sier man "kokka" for "bæsja", så han sitter der og sier "kokka mmmmm-øh, kokka vovve" osv Hver morgen går han og henter den boka "boka, kokka, boka" Tipper bokstaver og tegninger i den boka forsvinner før et evt søsken dukker opp for å kunne overta. Vi har et leketelt og tunnel fra ikea som vi har fremme av og til, det koser han seg en del med. Gøy å krabbe superfort gjennom tunellen, kjøre bilene sine gjennom osv. Prøver å dele opp lekene litt og bytte de ut med noen ukers mellomrom, da blir "gamle" leker eller bøker plutselig interessant igjen Han har fått ei dukke av farmora, den prater han en del med ila en dag. Og koser. Og slår den mot bordkanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. juli 2015 #425 Del Skrevet 10. juli 2015 Hva med matlagingsleker? Vesla elsker sånt! Og dette er en hit hos begge Og biler, og båter, og fly Dokka Vesla fikk dæljes litt i gulvet innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. juli 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg har tenkt litt på å kjøpe et lekekjøkken eller noe, men tror kanskje det får bli julegave rett og slett. Og så må vi få pusset opp rommet hans og få flyttet litt av lekelageret inn dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 11. juli 2015 #427 Del Skrevet 11. juli 2015 Hva med matlagingsleker? Vesla elsker sånt! Og dette er en hit hos begge Og biler, og båter, og fly Dokka Vesla fikk dæljes litt i gulvet innimellom Hvor anskaffet du den der? Jeg ser for meg at den, telt og noe sånn memorygreier må gjøre susen! Har et lekekjøkken på vei- men bortsett fra sangkortene har har liksom "lekt opp" de lekene han har. Gåvogna elsker han, men han triller den konsekvent mot døra og flyr i flint om vi ikke kan gå ut for hundrede gang og spesielt når han ikke får trille den ut i rundkjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juli 2015 #428 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvor anskaffet du den der? Jeg ser for meg at den, telt og noe sånn memorygreier må gjøre susen! Har et lekekjøkken på vei- men bortsett fra sangkortene har har liksom "lekt opp" de lekene han har. Gåvogna elsker han, men han triller den konsekvent mot døra og flyr i flint om vi ikke kan gå ut for hundrede gang og spesielt når han ikke får trille den ut i rundkjøringa Vi fikk den i gave, men vet at BR-leker i hvert fall selger, og har mulighet til å finne ut hvilke butikker som har den inne http://www.br.no/vaare-kategorier/rollelek-og-rollespill/dagligvarebutikk/fisher-price-kasseapparat?id=703674&vid=112204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #429 Del Skrevet 11. juli 2015 Oh, kom på at vi har et lekebord han er veldig glad i. I perioder Finner ikke link til det vi har, men konseptet er det samme http://www.toysrus.no/merker/play2learn/play2learn-aktivitetsbord?id=623496&vid=115161#.VaDdTPntmvE Han har for mange leker. Æh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #430 Del Skrevet 12. juli 2015 Å få være ute fra morgen til kveld er så ubeskrivelig deilig! Lek, bading og lunsj på altanen, lekeplass med venninne og hennes to gutter, stoppet for å kjøpe soft-is på vei hjem, bading, kveldsmat, zzzzzzzzzzzzzzzz. Det er "alt" vi har gjort, men herregud som vi har kost oss. Og ungen har vært et stort glis så og si hele dagen, bortsett fra når det var tomt for is Kan ikke huske sist fyren sovna så kjapt for kvelden, men han var helt ferdig. Håper på flere dager som dette fremover, særlig siden det er siste uka med ferie Og, navnelapper! Hvilke bruker dere? Vi har hatt fra Askeladden, men synes de faller litt vel fort av :\ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 12. juli 2015 #431 Del Skrevet 12. juli 2015 Så herlig! Utedager er de beste Vi har noen fra Nordic Print, tror jeg? Veldig fornøyd (og med det mener jeg at vi ikke ofrer dem en tanke etter at de er satt på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #432 Del Skrevet 12. juli 2015 Har flere venninner som også anbefalte nordic print, så har bestilt et sett, håper de sitter litt bedre enn de vi har fra før Utedager er fantastisk. Det var en stk gørrskitten og glad unge jeg plasserte i dusjen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. juli 2015 #433 Del Skrevet 12. juli 2015 Koselig lesning her inne! Vi er også ute dagen lang for tida, deilig med ferie altså. Vi bruker Askeladden, synes ikke de faller fort av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #434 Del Skrevet 12. juli 2015 Veldig deilig Hm, kanskje jeg har gjort noe feil Jaja, vi måtte ha nye uansett, greit å prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. juli 2015 #435 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg har prøvd begge. Synes begge er like gode. Men liker utseende til nordic print bedre Er så digg å være ute dagen lang. Håper været holder.. For oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #436 Del Skrevet 12. juli 2015 Regner bare med at været går tilbake til dritt ganske snart, så vi må skynde oss å nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #437 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvor typisk er det ikke, når man endelig har fått fast stilling dukker det opp ei dagtidsstilling som er interessant Det hadde vært veldig praktisk på å så mange måter. Ikke jobbe helg, begrenset arbeidstid i høytider, noe mer struktur på dagene. Men; barnehage for J hver dag (ikke negativt egentlig, jeg har bare sett frem til å ha en fridag sammen her og der), noe lavere lønn og jeg føler meg litt som en sviker som bare tenker på å søke. What would you do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 13. juli 2015 #438 Del Skrevet 13. juli 2015 S Ø K. Du trenger jo ikke fortelle noe med mindre du får den? Eller er det på samme avdeling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 13. juli 2015 #439 Del Skrevet 13. juli 2015 S Ø K. Du trenger jo ikke fortelle noe med mindre du får den? Eller er det på samme avdeling? Ditto! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #440 Del Skrevet 13. juli 2015 Ikke samme sektor engang, så sånn sett er det jo ingen som får vite noe, annet enn sjefen hvis hun blir oppringt for referanse. Dette er en stilling i kommunen, fortsatt samme stillingsbetegnelse, men helt andre oppgaver. Jeg vil ikke få like mye ut av det faglig, det er noe av det som gjør meg mest usikker. Men herregud som det frister å kunne prioritere familie i mye større grad, slippe å stresse med barnepass ved aften og helgevakter når mannen kommer seg i jobb (som sannsynligvis innebærer skiftarbeid). Jeg er litt av den oppfatning at bare en bør jobbe skift eller turnus, med mindre begge kan få ønsketurnus så langt det lar seg gjøre og man har flere nærme omsorgspersoner å spille på for barnets del (). Å søke på en dagtidsstilling i samme avdeling hadde jeg gjort uten å tenke på det, da hadde jeg jo ikke vært svikeren som har mast etter fast jobb i fire år for så å forlate noen måneder senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå