AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #41 Del Skrevet 15. mars 2015 Får dra ned snittet litt her da, røyker. Snuser et par ganger i året, men vurderer å konvertere på heltid. Noen laster må man da ha. Drikker øl/vin en gang eller to i måneden, kanskje sjeldnere. God og børsten kanskje 4-5 ganger i året eller noe sånt, litt moro må man da fortsatt ha. Det å drikke seg godt børsten sammen med noen gamle, gode kompiser fra tid til annen, juge og skryte, snakke skit og stable i hauger, det er medisin for sjelen det Anonymous poster hash: e872a...9ab "Noen laster må man ha" "Moro må man ha" Vi to er svært ulike... Vurdere å snuse heltid når du foreløpig klarer deg med en i blant? Driter du penger, eller?Anonymous poster hash: cc09e...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #42 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyker ikke, har aldri gjort det. Drikker svært lite. Kan bli ett glass vin hjemme sammen med mannen en fredagskveld. Anonymous poster hash: 16cbb...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 15. mars 2015 #43 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyker ikke, men drikker i ny og ne. Både til kos og til fest. Jeg foretrekker å drikke øl. Har aldri blitt superbegeistret for vin, men kan godt drikke det. Sprit kan være farlig, så det drikkes helst kun i mindre mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 15. mars 2015 #44 Del Skrevet 15. mars 2015 Festrøyker og drikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 15. mars 2015 #45 Del Skrevet 15. mars 2015 Ingen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 15. mars 2015 #46 Del Skrevet 15. mars 2015 Drikker veldig sjeldent. Har aldri røyket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 15. mars 2015 #47 Del Skrevet 15. mars 2015 Er du 98er? Og er du seriøs? Yes! 😉 Er 17, og har røyka i fem år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 15. mars 2015 #48 Del Skrevet 15. mars 2015 Tar meg gjerne ett glass vin, men har begynnt å begrense det ettersom det var en periode jeg selv syntes det ble litt vel mye. Røyking gjør jeg innimellom. Jeg kan godt røyke i en måned, også får jeg plutselig bare ikke lyst på det lenger, og da lar jeg selvsagt være. Så på det meste går det kanskje to - tre pakker i året, og noen år går det ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 15. mars 2015 #49 Del Skrevet 15. mars 2015 Eg drikker. Røyka når eg var 11,12 og 13 pga depresjon. Slutta når eg var 13 for eg fekk nye og betre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #50 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyker fast. Drikker alkohol en sjelden gang. Anonymous poster hash: affb8...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. mars 2015 #51 Del Skrevet 15. mars 2015 Drikker jevnt. Slutta å røyke for 1,5 år siden, snuser fast. For tiden fornøyd over situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 15. mars 2015 #52 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyker ikke og drikker kanskje 1-2 ganger året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. mars 2015 #53 Del Skrevet 15. mars 2015 Både røyker og drikker, egentlig - men så ble jeg gravid! Har selvsagt ikke rørt noen av delene siden jeg testet positivt for 70 dager siden. Røyka 0-7 sigaretter om dagen, festet et par ganger i året, og tok gjerne et glass vin til maten et par ganger i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VampireLadyXXL Skrevet 15. mars 2015 #54 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyker kun når jeg drikker, som er hver fredag eller lørdag, og kanskje litt på sommeren når sola står på himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #55 Del Skrevet 15. mars 2015 Yes! Er 17, og har røyka i fem år. Blir du ikke litt flau engang over at du faktisk tror det er tøft å røyke? For flaut, det er det. Skammer meg litt på din vegne. Anonymous poster hash: 5cf49...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. mars 2015 #56 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg drikker Aldri røykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 15. mars 2015 #57 Del Skrevet 15. mars 2015 Røyka da jeg var kid, fra sånn 15 til jeg ble 19. Slutta bare en dag brått, men kan ta meg en røyk hvis det er noe som skjer (eks: hvis noen havner på sykehuset, stryker på eksamen, blir dumpa). Drikker når det er fest, men liker også å lage meg en drink eller noe hvis jeg sitter med ei vennine på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 16. mars 2015 #58 Del Skrevet 16. mars 2015 Blir du ikke litt flau engang over at du faktisk tror det er tøft å røyke? For flaut, det er det. Skammer meg litt på din vegne.Anonymous poster hash: 5cf49...ffe Har ikke sagt jeg syns det er tøft å røyke! Men jeg liker røyk og syns det er godt! Også er jeg avhengig... Men jeg trives som røyker, så det plager meg ikke! Jeg skammer meg ikke over at jeg røyker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #59 Del Skrevet 16. mars 2015 Drikker og festrøyker. Etter at barna kom, er det mye sjeldnere jeg er ute på fest, så det blir lite festrøyk. Men jeg nyter det de få gangene i pret jeg er ute, føler at jeg har litt igjen av den gamle meg, at ikke alt jeg gjør kun er for barna. Alt dreier seg jo om dem i hverdagen. Drikking er også sjeldnere nå. Hender at mannen og jeg deler en flaske vin på kvelden, men kan ikke huske sist jeg var brisen, så lenge siden er det...Anonymous poster hash: e3060...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #60 Del Skrevet 16. mars 2015 Drikker ikke så ofte, 4 ganger i året kanskje. Men da tas den godt ut da:p pleide å fest-røyke i tenårene men ikke nå lengre. Anonymous poster hash: 0f4dc...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå